AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Jeg kan fortelle dere hvorfor de liker det; mange unge kvinner er for forsiktige og dermed forferdelig kjedelige i senga. Det er utelukkende unge damer som legger seg på ryggen og lar det være opp til mannen å ordne alt. Mange menn synes det er spennende å prøve ut ulike sexstillinger, men mange unge kvinner vil ikke ditt og de vil ikke datt. Og de vil hvertfall ikke at han skal bruke tunga der nede. Menn synes selvfølgelig også det er digg at den andre parten går aktivt inn for å tilfredsstille dem, f eks suge dem og ri dem. Jeg har hatt sex med flere yngre menn og det er manglende initiativ og manglende interesse for sex hos kvinner på samme alder som blir nevnt hver gang, både til meg og venninner av meg. Og det slår aldri feil; de unge mennene vil rett på oralsex med oss eldre fordi de knapt nok har sluppet til tidligere. Yngre damer burde bli litt mer lekne og slippe seg mer løs, så får begge parter større glede av sexen. Og nei, dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Men at det er mye dårlig sex blant yngre er helt åpenbart. Anonymkode: 5b663...65d 5 4 6
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Sinnsykt at menn vil knulle kjerringer som er like gamle som mora deres. Anonymkode: cd489...139 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Unge kvinner (typ 20 årene) kan ikke måle seg med en erfaren og selvsikker voksen kvinne. De er rett og slett mye bedre i senga😅 Anonymkode: 7c366...160 5 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sinnsykt at menn vil knulle kjerringer som er like gamle som mora deres. Anonymkode: cd489...139 Sinnsykt at du er så fordømmende! La folk gjøre som de vil, så lenge det er voksne, samtykkende mennesker. Anonymkode: 18454...c11 7 2 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Damer i 40 åra er de kåteste og beste. Anonymkode: 9f229...726 7 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Damer i 40 åra er de kåteste og beste. Anonymkode: 9f229...726 Enig🤩 Mange hakk opp fra en 23 åring for å so det sånn😅 Anonymkode: 7c366...160 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Det er da ikke noen grunn til at ikke unge menn vil ha eldre damer som ons, men vil de ha de i et forhold? Nei, da er det ikke like tiltalende. Unge gutter knuller hva som helst, stygge som pene. Det er vel ikke noe rarere det enn at gamle menn vil ha unge jenter. Begge deler er like patetisk fra de gamle sin side. Anonymkode: 51245...c61 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er da ikke noen grunn til at ikke unge menn vil ha eldre damer som ons, men vil de ha de i et forhold? Nei, da er det ikke like tiltalende. Unge gutter knuller hva som helst, stygge som pene. Det er vel ikke noe rarere det enn at gamle menn vil ha unge jenter. Begge deler er like patetisk fra de gamle sin side. Anonymkode: 51245...c61 Er deilig både for både unge og eldre at ikke alle forhold må innebære giftemål, hus og felles regninger, kun herlig, uforpliktende sex når begge har lyst. Tror ikke så mange knuller noen de synes er stygge , hvertfall ikke om igjen og om igjen. Kun de som får betalt for sex som gjør det. Virker forresten som du tror all sex mellom en ung mann og en eldre dame kun er ons. Kan forsikre deg om at det ikke nødvendigvis er sånn. Jeg har hatt en fast sexpartner i over tre år som er over 15 år yngre enn meg. Vi møtes primært for ha sex, men tilbringer også kvelder sammen, ser film, skravler og har god kjemi på flere plan. Anonymkode: 5b663...65d 6 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Uansett kjønn er ungdom ofte forsiktige og opptatt av å gjøre ting rett. Vi eldre gir mer f Anonymkode: 3943a...2aa 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Unge kvinner (typ 20 årene) kan ikke måle seg med en erfaren og selvsikker voksen kvinne. De er rett og slett mye bedre i senga😅 Anonymkode: 7c366...160 Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men jeg, mange kvinner får selvtillit med alderen. Og så er vi jo på topp seksuelt rundt 40 års alderen, 20 år etter menn, så kanskje ikke så rart vi finner hverandre. Anonymkode: 5b663...65d 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Dette blir for generaliserende. Og det kommer jo helt ann på hva slags jenter man har tilgang på å ha sex med. Om man ikke kan velge blant de som faktisk er bra så sier det seg jo selv at det kan hjelpe å senke kravene å gå for en eldre dame Anonymkode: 089b0...23e 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 6 hours ago, AnonymBruker said: Yngre damer burde bli litt mer lekne og slippe seg mer løs Det samme som å si at eldre damer burde ha mindre ryker. Det der kommer med erfaring Anonymkode: f3e75...d15 1
Arild37 Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Uten unntak, har alle de som har vært skikkelig gode i senga av de jeg har knulla vært 40+ Tryggere på seg selv, kjenner sin kropp og hva hun vil ha, kåtere, mer villig til å prøve ting, og generelt mer erfaring som gjør de mye bedre i senga. En strammere kropp på en 20 åring er ikke i nærheten av å veie opp for alt dette! 4 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 Vel jeg var mer vill i senga i 20 årene. Nå som puppene ikke er det samme i 40 årene så hemmer det meg i senga, samt født barn og sydd osv nedentil. Hadde mer selvtillit før. Hadde ikke fristet meg som er over 40 og hatt sex med en i 20 årene. Hadde kun føltes helt feil ut. Anonymkode: 0b9a6...020 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 Skjønner at de de gamle røyene gjør det, akkurat som hvorfor gamle menn sikler etter unge jenter og kanskje går ut og kjøper noen også. Men uansett så er de like ekle. Virkelig ekle mennesker med et snev av overgriper i seg. Anonymkode: 51245...c61
Fremmed fugl Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 Når jeg leste overskriften, da tenkte jeg det var en tråd om menn under 40 som har seg med kvinner over 75 (det vil si eldre kvinner). Men så ser jeg at det er enn tråd om menn som har sex med kvinner i enn alder som er langt ifra gammel. Hvis enn mann er interessert i tilfeldig sex, så må mann være nok så evnesvak for å tro at han ikke vil kunne ha seg med kvinner som han opplever som nok attraktive på grunn av noe ulikt fødselsår. PS. Er vel en selektert gruppe "eldre" kvinner som er interessert i tilfeldig sex, da mer selektert hvis det involverer menn fra enn annen generasjon. Denne seleksjonen samt at det er litt "forbudt" og med det spennende, gjør vel at dere "yngre" menn kan oppleve det som dere skriver i noen poster i denne tråden. 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #17 Skrevet 27. februar 2023 Jeg er 42 (kvinne) og er sammen med en på 25. Jeg hadde store planer om å finne meg en voksen mann, men jeg kunne ikke møtt en bedre mann enn han jeg er sammen med nå. Jeg har ellers erfaringer med å stort sett bli sjekket av yngre menn. At noen synes det er ekkelt bryr jeg meg fint lite om! Anonymkode: c1d09...1be 4 2
bullehurk Skrevet 27. februar 2023 #18 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Er deilig både for både unge og eldre at ikke alle forhold må innebære giftemål, hus og felles regninger, kun herlig, uforpliktende sex når begge har lyst. Tror ikke så mange knuller noen de synes er stygge , hvertfall ikke om igjen og om igjen. Kun de som får betalt for sex som gjør det. Virker forresten som du tror all sex mellom en ung mann og en eldre dame kun er ons. Kan forsikre deg om at det ikke nødvendigvis er sånn. Jeg har hatt en fast sexpartner i over tre år som er over 15 år yngre enn meg. Vi møtes primært for ha sex, men tilbringer også kvelder sammen, ser film, skravler og har god kjemi på flere plan. Anonymkode: 5b663...65d Som jeg skulle ha skrevet det selv 👏 "Min" er 16 år yngre, og er en mellomting mellom elsker og kjæreste. Er ikke så opptatt av å definere, vi nyter livet og tar hver dag som den kommer. AnonymBruker skrev (19 timer siden): Det er selvfølgelig individuelle forskjeller, men jeg, mange kvinner får selvtillit med alderen. Og så er vi jo på topp seksuelt rundt 40 års alderen, 20 år etter menn, så kanskje ikke så rart vi finner hverandre. Anonymkode: 5b663...65d Kunne ikke vært mer enig ❤️ Selv i det gamle Rom hendte det at rike fruer betalte vaktene i Colloseum, for en stjålet stund med de unge sterke gladiatorene. Så dette er ikke noe nytt, bare mer åpent nå. " You can`t fight biologi " 1
Fru Uperfekt Skrevet 27. februar 2023 #19 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 14.36): Det er da ikke noen grunn til at ikke unge menn vil ha eldre damer som ons, men vil de ha de i et forhold? Nei, da er det ikke like tiltalende. Unge gutter knuller hva som helst, stygge som pene. Det er vel ikke noe rarere det enn at gamle menn vil ha unge jenter. Begge deler er like patetisk fra de gamle sin side. Anonymkode: 51245...c61 Nuvel har flere venninner som er 40+ som er i langvarige forhold med menn i 20 årene. Så nei 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #20 Skrevet 27. februar 2023 Som dame i slutten av 40-årene har jeg aldri prøvd å sjekke opp menn som var mer enn 2-3 år yngre enn meg. Men jeg har blitt sjekket opp av unge menn flere ganger. Faktisk ned til begynnelsen av 20-årene. Disse har jeg imidlertid takket pent nei til. Har en kropp som er dobbelt så stor nå som da jeg var 20, og en kjæreste på 35. Vi har vært sammen i 4 år nå, og det var han som valgte meg, og som måtte jobbe for å overbevise meg om at det ikke var kun sex han var ute etter. Jeg bryr meg ikke om pupper som disser og litt valker her og der. Slipper meg løs og nyter livet med han som valgte meg. Anonymkode: 656e3...d32 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå