AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Vurderer denne i offwhite. Noen med erfaring å dele på valg av deler på kjøkkenet? Hva var smart og hva ville du gjort om evt? Benkeplate og fliser + veggfarge? Kjøpte dere hvitevarer fra Ikea? Kjøkkenet er lukket. Ca 5x4 i str. 20 kvm. U formet kjøkken (innreding 3 vegger der ca en vegg har 3meter der oppvaskmaskin og vaskekum er +benk, andre vegg ca 4 meter benk og oppbevaring og tredje vegg ca 4 meter benk, oppbevaring, steketopp, innebygd komfyr og kjøleskap er) spiseplass til 3/4 personer ved vindu på vegg nr fire. Anonymkode: 25d85...42f
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Jeg var på tegnetime ang. Bodbyn for noen uker siden Jeg syns det er stilig med de små glass-skapene øverst med kryss på, det blir litt sånn fransk herregårdsstil. Blir nok beigeaktig benkeplate i laminat og hvitevarer fra Bosch, side jeg ikke er så fan av hvitevarer fra Ikea. Ikke ble det noe spesielt billigere med deres egne hvitevarer heller. Må bare bli rik først.. koster jo litt med nytt kjøkken. Anonymkode: 4d18b...d17
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Jeg var på tegnetime ang. Bodbyn for noen uker siden Jeg syns det er stilig med de små glass-skapene øverst med kryss på, det blir litt sånn fransk herregårdsstil. Blir nok beigeaktig benkeplate i laminat og hvitevarer fra Bosch, side jeg ikke er så fan av hvitevarer fra Ikea. Ikke ble det noe spesielt billigere med deres egne hvitevarer heller. Må bare bli rik først.. koster jo litt med nytt kjøkken. Anonymkode: 4d18b...d17 Hvor mye kom det på ca? Anonymkode: 25d85...42f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Vi hadde valgt bodbyn om det kom i klassisk hvit, offwhite ble for gult. Tips er å velge hvitevarer som ikke er hvite, da ser kjøkkenet enda gulere ut. Sølv hvitevarer med lys grå eller mørk trebrun benkeplate, var det vi vurderte. Som noen nevner er de glassdøerene med kryss i kule, men mener man må ha overskap på helst 100 for å ha nok "under" krysset. Vi kjøpte oppvaskmaskin fra ikea, resten er bosch/siemens kjøpt på ulike salg. Anonymkode: f25ab...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #5 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 16.09): Hvor mye kom det på ca? Anonymkode: 25d85...42f Det ble 109.000 kr for et L-formet kjøkken. Men montering/elektriker/rørlegger kommer i tillegg. Så det ser ut som at uansett koster kjøkken ca 150.000 for min del (har også sjekket med Kvik og HTH). Hvis du er litt handy så kan du spare litt der Anonymkode: 4d18b...d17
Zireael Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 Vi planlegger å kjøpe Bodbyn i offwhite i forbindelse med oppussing, vårt kjøkken blir også u-formet. Vi har kjøpt alle hvitevarer på salg, ikke fra Ikea. Benkeplate blir også fra annen leverandør, siden jeg vil ha heltre. Så det blir offwhite kjøkken, med svarte hvitevarer og heltre benkeplate i svartoljet eik. Har ikke helt bestemt meg for veggfarge enda, men vi skal ha smartpanel (ingen flis), vurderer fargen Washed Linen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå