AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg ønsker å kjøpe en pulsklokke/smartklokke. Jeg ønsker å se fremdrift på trening, skritt, energiforbruk, puls og gjerne blodtrykk, søvnregistrering. En bonus om en kan lese meldinger, styre musikk på telefonen via klokken også. Det gjør ikke noe om klokken er pen å se på også, og ikke har gigantisk skjerm, da jeg har tynne håndledd. Hvilken klokke bør jeg gå for? Har sett på polar ignite 3 og den siste Apple Watch som har kommet. Men synes sistnevnte er i dyreste laget. Ønsker egentlig å legge meg på 3000kr, men kom gjerne med forslag som er dyrere og billigere. Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Google watch Anonymkode: b0828...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 En eller annen Garminmodell er bra. Vi har tre ulike typer i familien og alle er godt fornøyd. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 Har hatt flere fitbit og garmin. Anbefaler garmin. Er fornøyd med Garmin Venu 2. Anonymkode: 23712...7cc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Elle Melle skrev (34 minutter siden): En eller annen Garminmodell er bra. Vi har tre ulike typer i familien og alle er godt fornøyd. Noen tips til hvilken garminklokke? 😄 Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har hatt flere fitbit og garmin. Anbefaler garmin. Er fornøyd med Garmin Venu 2. Anonymkode: 23712...7cc Takk for svar! Skal se på den😄 Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har en vivoactive 4s, som jeg bruker for å se skritt/etasjer, stressnivå, søvnfaser og body battery. Jeg bruker den ikke noe særlig til trening. Den finnes i to størrelser, siden jeg har smalt håndledd er det kjekt. Mannen som løper har en som gir søvnkvalitetstall og er bedre til treningsgreier, uten touchskjerm. tror det er en forerunner 745. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wilmus Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 Har fitbit charge 5 og er kjempefornøyd. Kosta ca 1600, har alt jeg trenger av målinger+ varslinger fra tlf, og batteritid på en drøy uke. Tipp topp tommel opp👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Del Skrevet 26. februar 2023 Har en Garmin vivoactive (3?) å den er helt grei, kjøpte til 1200 kr på tilbud i sommer etter å ha knust apple watchen min 😭 Var nok hakket mer fornøyd med Apple SE men den kostet jo også noe mere. Vet folk har klokker til 10.000 kr etc å det synes jeg er drygent… da skal man virkelig ha behov av et råskinn av en klokke. Anonymkode: bcaff...e6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 26. februar 2023 #10 Del Skrevet 26. februar 2023 Veldig fornøyd med Garmin Forerunner 245 Music. Kan lagre musikk på klokka og trene med bluetooth øreplugger helt uten telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heidi40 Skrevet 26. februar 2023 #11 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg og mannen har huawei gt 2 pro å er super fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en Garmin vivoactive (3?) å den er helt grei, kjøpte til 1200 kr på tilbud i sommer etter å ha knust apple watchen min 😭 Var nok hakket mer fornøyd med Apple SE men den kostet jo også noe mere. Vet folk har klokker til 10.000 kr etc å det synes jeg er drygent… da skal man virkelig ha behov av et råskinn av en klokke. Anonymkode: bcaff...e6b Takk for tips! Per nå står jeg mellom polar ignite 3 og garmin venu 2s. Litt usikker på om jeg kanskje heller mest mot Garmin. Men synes kanskje polar så litt nettere ut. Prisen ligger jo på ca 3300,- for begge to. Synes det er mer enn nok egentlig. 😅 Men så virket jo Apple Watch 8 veldig fristende egentlig, mtp ekg og flere målinger. (Ønsker klokke ifbm. en del helseplager) Men da må jeg jo opp i 5000kr. Vet liksom ikke om de ekstra funksjonene der er verdt det, eller om det er helt overflødig. 😅 Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tips! Per nå står jeg mellom polar ignite 3 og garmin venu 2s. Litt usikker på om jeg kanskje heller mest mot Garmin. Men synes kanskje polar så litt nettere ut. Prisen ligger jo på ca 3300,- for begge to. Synes det er mer enn nok egentlig. 😅 Men så virket jo Apple Watch 8 veldig fristende egentlig, mtp ekg og flere målinger. (Ønsker klokke ifbm. en del helseplager) Men da må jeg jo opp i 5000kr. Vet liksom ikke om de ekstra funksjonene der er verdt det, eller om det er helt overflødig. 😅 Anonymkode: 48785...047 Spørs hvor nøyaktig en sånn måler er også. Anonymkode: 4491c...8c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Spørs hvor nøyaktig en sånn måler er også. Anonymkode: 4491c...8c9 Ja. Det er også en ting som holder meg litt igjen. Er det så bra at det er verdt 2000kr ekstra? Anonymkode: 48785...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Del Skrevet 27. februar 2023 Har aldri hatt Apple Watch, men den eneste grunnen til at jeg aldri vurderte det: den må lades daglig. Akkurat som telefonen. Det gadd jeg ikke! Bare i tilfelle du ikke har fått det med deg 😅 Har Garmin selv, veldig fornøyd 👍 Anonymkode: 503f9...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 27. februar 2023 #16 Del Skrevet 27. februar 2023 (endret) Garmin om du vil ha avansert. Apple om du vil ha brukervennlig, polar om du vil ha en mellomting. Ingen klokke kan måle blodtrykket. Endret 27. februar 2023 av Majer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #17 Del Skrevet 27. februar 2023 Majer skrev (16 minutter siden): Garmin om du vil ha avansert. Apple om du vil ha brukervennlig, polar om du vil ha en mellomting. Ingen klokke kan måle blodtrykket. Takk for svar! Per nå heller jeg mest mot garmin venu 2s eller 2 plus. Apple er jo veldig brukervennlig, men er usikker på om jeg ønsker å bruke 5000kr på den om garmin er like god. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har aldri hatt Apple Watch, men den eneste grunnen til at jeg aldri vurderte det: den må lades daglig. Akkurat som telefonen. Det gadd jeg ikke! Bare i tilfelle du ikke har fått det med deg 😅 Har Garmin selv, veldig fornøyd 👍 Anonymkode: 503f9...0ec Åå, det visste jeg ikek. Hvilken garmin har du? Anonymkode: 48785...047 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #18 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar! Per nå heller jeg mest mot garmin venu 2s eller 2 plus. Apple er jo veldig brukervennlig, men er usikker på om jeg ønsker å bruke 5000kr på den om garmin er like god. Åå, det visste jeg ikek. Hvilken garmin har du? Anonymkode: 48785...047 Det stemmer ikke. Jeg lader min Apple7 ca hver 3. Dag. Den lades på ca en halv time med usb-c lader. Den bruker mer strøm om du ikke har med deg telefonen din. Anonymkode: 50c0b...7c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #19 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 15.02): Noen tips til hvilken garminklokke? 😄 Anonymkode: 48785...047 Jeg har en Garmin Lily fordi jeg liker Garmin og fordi jeg ønsket en klokke som er pen å se på. Mulig du er ute etter en mer avanser treningsklokke, men om du bare ønsker å ha oversikt over de mest vanlige målingene og i tillegg vil ha en liten og nett klokke, så anbefaler jeg Lily. Den måler stort sett alt du nevner, utenom blodtrykk (er det egentlig noen smartklokker som gjør det?). Test av Garmin Lily: https://hardworkout.no/garmin-lily-test/ Anonymkode: 3b788...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_popcorn_ Skrevet 27. februar 2023 #20 Del Skrevet 27. februar 2023 Ryddet for brudd på retningslinjene for sitering, og svar til det. _popcorn_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå