AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 En mann jeg ikke helt kjenner eller vet navnet på har vist interesse i flere år så han først som 25 åring. Spilte ingen rolle om han viste interesse. Jeg var ikke klar da. Derfor har jeg ikke prøvd å prate til han eller gjøre noe aktivt for å gå inn i et forhold, men nå som 37 åring er jeg mer klar. Har egentlig ikke vært mer klar enn det jeg er idag han bare går når jeg prøver å snakke til han selv om det virker som han fortsatt er interessert. Hva er greia? Er jeg bare seint ute eller er det et spill menn gjør? Anonymkode: 74efa...51d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Hvordan virker han interessert? Anonymkode: ce573...ef8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Hvordan virker han interessert? Anonymkode: ce573...ef8 Han holder øyekontakt og smiler når han ser meg, virker også jeg tar oppmerksomheten hans bare jeg er i nærheten. Altså sånne ting man bare merker… ts Anonymkode: 74efa...51d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Kan vel hende at han etter et tiår eller mer ikke tror han har noen sjans så hvorfor skal han drite seg ut med overdreven interesse. Hva gjør du for å vise at han har sjans? Anonymkode: b3fe2...8c8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Kan vel hende at han etter et tiår eller mer ikke tror han har noen sjans så hvorfor skal han drite seg ut med overdreven interesse. Hva gjør du for å vise at han har sjans? Anonymkode: b3fe2...8c8 Du sier noe der. Ja var avvisende til å begynne med, men har prøvd å prate til han direkte. Mer enn dette så aner jeg ikke. kanskje det at jeg ikke var så interessert til å begynne med har gjort noe med hvordan han tolker ting. Ts Anonymkode: 74efa...51d
Gjest ti10 Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier noe der. Ja var avvisende til å begynne med, men har prøvd å prate til han direkte. Mer enn dette så aner jeg ikke. kanskje det at jeg ikke var så interessert til å begynne med har gjort noe med hvordan han tolker ting. Ts Anonymkode: 74efa...51d Det kan jo være hva som helst, at han er opptatt, oppfører seg sånn til alle, er en stirrende gærning osv. Men hvis du vet hva han heter, kan du jo finne ut om han er singel eller ille. Hvis han er det, sender du en melding og spør om han vil ta en kaffe eller noe. Men hva er det du sier når han bare går? Det er jo veldig spesielt å bare gå uten et ord når et menneske snakker til en.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Rødt flagg! Anonymkode: 38b7d...a33
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Tror nok du overtolker her Anonymkode: 188e5...0aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå