Gå til innhold

Er det merkelig å ville bli kidnappet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke bli tatt av en som ikke er kjekk, men sånn som han i 365 days. Skal til Sicilia i sommer så jeg er litt spent :) Når jeg leser om de som blir kidnappa så blir jeg ganske tent og tenker, oj tenk om det var meg! Tror dere kidnappere blir mindre gira om offeret blir skikkelig tent, og det bare renner fra grefsenkleiva fordi man blir så klam?

Anonymkode: 35c1a...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fantaserer om det samme, ønsker i tillegg å bli misbrukt, gjerne med bind for øynene. Ser for meg at jeg prøver å gjøre motstand, men de gjør hva de vil med meg allikevel. 
For så til slutt å bli løslatt godt brukt uvitende om hvem de var. 

Skrevet

Noen ting er nok best i fantasien. Rollespill er vel kanskje tingen om ikke fantasien er nok.....

• Liker 1
Skrevet

Er det nå man skal dra opp saken om den norske og den danske jenta i marokko?

Anonymkode: 74f96...6f4

• Nyttig 1
Skrevet

Det er forskjell på fantasi og virkelighet. 

Anonymkode: 5b0be...acf

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg vil ikke bli tatt av en som ikke er kjekk, men sånn som han i 365 days. Skal til Sicilia i sommer så jeg er litt spent :) Når jeg leser om de som blir kidnappa så blir jeg ganske tent og tenker, oj tenk om det var meg! Tror dere kidnappere blir mindre gira om offeret blir skikkelig tent, og det bare renner fra grefsenkleiva fordi man blir så klam?

Anonymkode: 35c1a...319

Natascha Kampusch 

ble holdt innesperret i 8 år.

Under-cover skrev (4 timer siden):

Jeg fantaserer om det samme, ønsker i tillegg å bli misbrukt, gjerne med bind for øynene. Ser for meg at jeg prøver å gjøre motstand, men de gjør hva de vil med meg allikevel. 
For så til slutt å bli løslatt godt brukt uvitende om hvem de var. 

Med elektrosjokk på klitten, og sigarettbrennmerker på puppene? Før du blir pisket til blods, tvunget til å spise avføring, og brent med strykejern? 

Anonymkode: 5b0be...acf

Skrevet

Det er bare å reise til USA, stille deg langs en hovedvei med mye gjennomgangstrafikk, og rekke ut tommelen. Der borte forsvinner 500 mennesker hvert år. De blir aldri funnet. FBI mener det til enhver tid opererer 25-50 seriemordere i USA. Endel av de farter langs landeveien og plukker opp haikere. 

Anonymkode: 3d000...c7a

• Liker 1
Skrevet

Er det rart mannfolk ikke forstår helt hva damer ønsker til tider? 

Anonymkode: af2ad...cc7

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...