Gå til innhold

Når brystene ser ut som en avlang pølse i treningsbh.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser mange damer som har treningsbh på seg ikke har adskilte bryster men en vertikal pølse som ligger på tvers over brystkassen.

Dette er lite flatterende og jeg lurer på om det er treningsbh som gjør dette med brystene, eller om det er formen på brystene som gjør at det blir seende sånn ut?

Anonymkode: f2edb...c19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂 Er du mann ? 
En treningsbh er en topp med stretch. 
Hva skjer da tror du ? 

Anonymkode: 1695d...035

• Liker 12
Skrevet

image.thumb.jpeg.67411003c5e8f8b2428eef9a3aa82582.jpeg

PURELIME 

COMPRESSION BRA - HIGH IMPACT

denne på løpeshop.no separerer brystene, men du skal ha spes bryster for å få de til å passe inni der. Har prøvd, ikke fornøyd  

Anonymkode: 4f9e0...ebe

Skrevet

Tenk å se lite flatterende ut på trening da, gitt. Så skammelig!

• Liker 11
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ser mange damer som har treningsbh på seg ikke har adskilte bryster men en vertikal pølse som ligger på tvers over brystkassen.

Dette er lite flatterende og jeg lurer på om det er treningsbh som gjør dette med brystene, eller om det er formen på brystene som gjør at det blir seende sånn ut?

Kan du ikke bare google treningstopp da?

Herregud.... 

Lurer på hva du ser på som flatterende, og hva du selv går i på trening. 

Anonymkode: 11133...d49

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

image.thumb.jpeg.67411003c5e8f8b2428eef9a3aa82582.jpeg

PURELIME 

COMPRESSION BRA - HIGH IMPACT

denne på løpeshop.no separerer brystene, men du skal ha spes bryster for å få de til å passe inni der. Har prøvd, ikke fornøyd  

Anonymkode: 4f9e0...ebe

Det der ser hvertfall dumt ut....

Anonymkode: 11133...d49

• Liker 2
Skrevet

Strekker du et stramt stoff over to kuler så vil det ikke gå "inn" mellom dem av seg selv uten at det er sydd til sånn, det vil jo ta korteste vei på en måte. Hvis du drar i en strikk så blir den rett, ingen grunn til at den skal bøye seg på midten.

Klassiske treningsBH'er er uten cup'er eller sømmer mellom brystene, og er veldig stramme for og holde alt på plass. Da vil det nærmest stride mot naturloven at stoffet skal gå inn mellom dem for og separere dem. 

Tror nok de fleste bryster uavhengig av for og størrelse vil se sånn ut i den type BH, så ja, det er BHen som gjør det, ikke puppene.

Jeg synes det er fint jeg, og bruker treningsBH uansett for holde puppene på plass fordi det er ubehagelig når de hopper opp og ned, ikke fordi jeg vil at menn skal glo på dem og synes de er fine.

Anonymkode: b470b...fc1

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

De fleste er ikke på trening for at de skal vise kløft og se sexy og bra ut.

De fleste er på trening for å trene. Da blir man gjerne også rød i ansiktet, svetten renner. Man får bløte flekker på ryggen, under armene, i skrittet, på brystet.

Ja man er ikke på trening for å se bra ut. Hva så om brystene ser ut som «en pølse». Det viktigste er at sports bhen gjør det den skal, gi støtte når man trener. 

Anonymkode: 7db00...4a7

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er dame og det ser ikke ut sånn på meg og flere andre, derfor lurte jeg på om det er fasongen eller størrelse på brystene eller type sports-bh man bruker.

Jeg bruker ikke alltid sports-bh men de jeg bruker gir meg ikke vertikal pølseform.

Ts

• Liker 1
Skrevet

Pølsepupp - æsj! Sikkert blaute å ta på.😁

Anonymkode: 8b2e1...de8

• Liker 1
Skrevet

Du har en underlig fascinasjon for andre kvinners bryst, TS.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er dame og det ser ikke ut sånn på meg og flere andre, derfor lurte jeg på om det er fasongen eller størrelse på brystene eller type sports-bh man bruker.

Jeg bruker ikke alltid sports-bh men de jeg bruker gir meg ikke vertikal pølseform.

Ts

Hvorfor driver du å studerer brystene til andre kvinner når du skal trene? Skam deg! Fokuser på det du skal drive med, eller hold deg innenfor lukkede dører. Folk som deg har ingenting på et treningssenter å gjøre, når du uansett bare studerer andre sine kropper og finner feil ved de. Virker rett og slett veldig lite friskt. 

Anonymkode: 588ec...cd7

• Liker 13
Skrevet
Nymerïa skrev (2 minutter siden):

Du har en underlig fascinasjon for andre kvinners bryst, TS.

Overhodet ikke, men en kompis spurte meg om dette og siden jeg ikke helt visste svaret selv spurte jeg her inne.

Jeg har nå funnet ut etter å ha sett på treningsbher på tights.no, at det som oftest er formen på brystene som avgjør.

Har man slappe hengepupper får man lettere den vertikale pølseformen, særlig hvis bhen er formet som en topp uten padding eller skåler 

Ts

Skrevet

Folk som deg er grunnen til at jeg ikke klarer å gå på treningssenter, TS. Takk skal du ha.

Anonymkode: aca3e...c21

• Liker 8
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Herlighet så fintfølende dere er🙊

Jeg er ikke ute etter å shame noen men bare lurer på hvorfor vi damer blir seende forskjellig ut i treningsbh.

Hadde ikke tenkt på det hvis ikke kompisen min hadde lagt merke til det.

Ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor ser du på andre damer sine bryster?

;)

Jeg sliter litt med å forestille meg hvordan noe vertikalt ligger på tvers av noe. Å ligge på tvers forutsetter horisontal retning. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Overhodet ikke, men en kompis spurte meg om dette og siden jeg ikke helt visste svaret selv spurte jeg her inne.

Jeg har nå funnet ut etter å ha sett på treningsbher på tights.no, at det som oftest er formen på brystene som avgjør.

Har man slappe hengepupper får man lettere den vertikale pølseformen, særlig hvis bhen er formet som en topp uten padding eller skåler 

Ts

Spør for en venn, ja.

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor driver du å studerer brystene til andre kvinner når du skal trene? Skam deg! Fokuser på det du skal drive med, eller hold deg innenfor lukkede dører. Folk som deg har ingenting på et treningssenter å gjøre, når du uansett bare studerer andre sine kropper og finner feil ved de. Virker rett og slett veldig lite friskt. 

TS trenger ikke skamme seg for at hun liker å se på damers bryst. Men hun burde kanskje heller ha plassert denne tråden under seksualitetsforumet i stedet. Og så burde hun heller avgrense kikkinga til steder hvor folk er innstilt på å vise seg fram og får betalt for det. Det er også mulig at formene til kvinnene på slike steder faller mer i smak. Og så kan folk på treningssenter slippe å bli beglodd.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Herlighet så fintfølende dere er🙊

Jeg er ikke ute etter å shame noen men bare lurer på hvorfor vi damer blir seende forskjellig ut i treningsbh.

Hadde ikke tenkt på det hvis ikke kompisen min hadde lagt merke til det.

Ts

Hvis du oppriktig lurer på hvorfor kvinner har forskjellige bryster, former og fasong på kroppen - så har du gått glipp av noe vesentlig løpet av alle dine år. Og jo, det du driver med er shaming. Du virker jo rett og slett helt tett.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Ts

Og her kommer poenget ditt med hele tråden frem; å henge ut å snakke ned de som har hengepupper. De som har slappe pupper har nå også pølsepupper 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Si til denne vennen som spør at han kan holde øynene sine unna brystene til kvinner når de trener og heller fokusere på seg selv og det å trene.

Anonymkode: 7db00...4a7

• Liker 9
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...