AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Er i planleggingsfasen ang sommerferien. Vi tenker litt på å fly til Munchen og leie bil der. På ønskelisten står spektakulær natur og fine kjøreopplevelser. Aktuelle land er Sveits, Liechtenstein, Italia og Østerrike. Er det noen som har forslag til reiserute, eventuelt linker til reiseblogger?. Vi planlegger 8-9 dager, og kan også vurdere flere overnattinger samme sted med dagsturer i forskjellige retninger. Jeg innser at vi ikke rekker over alle stedene på en så kort tur, men ønsker at det skal være tid til stopp langs ruten, og ikke rene transportetapper. Anonymkode: 5efa6...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 sats på Østerrike. Mye fin natur og høye topper der. Sveits er veldigt dyrt Anonymkode: 505bc...1fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg ville ha kjøpt Sveitsisk togpass og loffa rundt. Bare fordi det går tog på de underligste (spektakulære) steder og de beklager 30 sekunders forsinkelse Anonymkode: 0cee2...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg ville ha kjøpt Sveitsisk togpass og loffa rundt. Bare fordi det går tog på de underligste (spektakulære) steder og de beklager 30 sekunders forsinkelse Anonymkode: 0cee2...453 Tog har vært diskutert, men i år satser vi på bil😊 Anonymkode: 5efa6...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Del Skrevet 27. februar 2023 Dette er min drøm også! I mitt hode har jeg planlagt å kjøre fra Munchen til Salzburg, og etter å ha sett meg om der så jeg for meg Hallstatt.... og så har jeg ikke kommet lenger. For familien syntes IKKE det hørtes fristende ut. Anonymkode: 82787...b2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 27. februar 2023 #6 Del Skrevet 27. februar 2023 MC?🏍️💨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #7 Del Skrevet 1. mars 2023 Snok1 skrev (På 27.2.2023 den 15.43): MC?🏍️💨 Jeg reiser alene med to barn, så MC blir litt vanskelig 😅. Har heller ikke lappen. Anonymkode: 5efa6...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 1. mars 2023 #8 Del Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg reiser alene med to barn, så MC blir litt vanskelig 😅. Har heller ikke lappen. Anonymkode: 5efa6...292 Det forkludrer det noe. Jeg ser den.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå