Gjest Warrior Skrevet 26. februar 2023 #21 Del Skrevet 26. februar 2023 Det er andre biler som er de verste råkjørere og som oppfører seg dårlig i trafikken. Ikke Tesla. Ser ofte stygg kjøring og det er alltid andre bilmerker. Oftest eldre biler. Hvem vil vel risikere å miste lappen, få ripe, krasje osv med en Tesla? De færreste. Mens mange andre biler ser det ut som enkelte råkjørere driter i om de får riper og bulker i bilen sin, men folk må tenke på andre som ikke vil ha det i sin bil og havne i ulykke på grunn av de selv skal tøffe seg og drite i alt annet😡Blir så forbanna. Hva har Oslo med det å gjøre? Råkjørere kommer fra hele Norge. Ikke bare Oslo. Så alle råkjørere og som oppfører seg dårlig i trafikken. Skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #22 Del Skrevet 26. februar 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: 0 Men det er ingenting galt i å kjøre billigbil. Anonymkode: 90920...ec2 Billigbil? Porscheførere kjører ikke nødvendigvis helt prikkfritt. Ei heller førere av andre dyre biler. Personlig kommer jeg til å kjøpe en brukt Tesla, av den enkle grunn at jeg ikke gidder å kaste bort penger på å kjøpe en ny bil, pengene er jo tapt med en gang. Jeg har for øvrig penger, men liker at de skal vare. Anonymkode: 35593...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #23 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva mener du med det? Anonymkode: 90920...ec2 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er galt med folkevogn? Kan tenke meg vedkommende referer til at spesielt pakistanere og kriminelle tok i bruk Bimmer og Audi. Anonymkode: 35593...664 Nei, jeg mente at før snakket folk alltid om at det var BMW- og Audi-førere som var verstingene i trafikken. Egokjøring, sniking, hasardiøse forbikjøringer osv. Anonymkode: 938c2...4fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #24 Del Skrevet 26. februar 2023 17 minutter siden, AnonymBruker said: Billigbil? Porscheførere kjører ikke nødvendigvis helt prikkfritt. Ei heller førere av andre dyre biler. Personlig kommer jeg til å kjøpe en brukt Tesla, av den enkle grunn at jeg ikke gidder å kaste bort penger på å kjøpe en ny bil, pengene er jo tapt med en gang. Jeg har for øvrig penger, men liker at de skal vare. Anonymkode: 35593...664 Ja, Tesla er billig. Anonymkode: 90920...ec2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #25 Del Skrevet 26. februar 2023 Just now, AnonymBruker said: Ja, Tesla er billig. Anonymkode: 90920...ec2 Du høres ut som en som har for mye penger. Anonymkode: 35593...664 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #26 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De fleste er vel lisa. Anonymkode: 4eb75...6c4 Hæ? Anonymkode: 61bb1...de7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #27 Del Skrevet 26. februar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du høres ut som en som har for mye penger. Anonymkode: 35593...664 Du får sjekke prisen på andre biler da.. Man får en ny Model Y til 400 000,- Det er billig. Anonymkode: 90920...ec2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 26. februar 2023 #28 Del Skrevet 26. februar 2023 Warrior skrev (51 minutter siden): Det er andre biler som er de verste råkjørere og som oppfører seg dårlig i trafikken. Ikke Tesla. Ser ofte stygg kjøring og det er alltid andre bilmerker. Oftest eldre biler. Hvem vil vel risikere å miste lappen, få ripe, krasje osv med en Tesla? De færreste. Mens mange andre biler ser det ut som enkelte råkjørere driter i om de får riper og bulker i bilen sin, men folk må tenke på andre som ikke vil ha det i sin bil og havne i ulykke på grunn av de selv skal tøffe seg og drite i alt annet😡Blir så forbanna. Hva har Oslo med det å gjøre? Råkjørere kommer fra hele Norge. Ikke bare Oslo. Så alle råkjørere og som oppfører seg dårlig i trafikken. Skjerpings! Deg om det. Jeg ser nemlig nøyaktig det samme som ts hver eneste dag. I Oslo. En majoritet av Teslaer som kjører dobbelt så fort som andre, og som hiver seg inn i avkjøringsfelt rett foran deg(snike..) Hvem gir i størst grad totalt faen i bruk av blinklys? Akkurat de samme. Unntaket er når en slik Tesla-ego har fått det for seg at JEG VIL stå akkurat her, selvsagt et sted hvor mye annen trafikk hindres totalt. Ja, da finner de ut at varselblink er greit for da er jeg liksom fritatt. Patetisk. Meg meg meg.. Og jeg stiller meg stadig spørsmålet om hvorfor akkurat disse bilene, og mye annet av el-bil? En gyllen psykologisk regel; gir du noen en lillefinger så vil de tilslutt ha hele hånda. Dette er myndighetenes feil. Å gi noen mennesker særfordeler i trafikk samt avgiftsfritak. Da blir noen jævla høye på seg selv... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #29 Del Skrevet 26. februar 2023 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du får sjekke prisen på andre biler da.. Man får en ny Model Y til 400 000,- Det er billig. Anonymkode: 90920...ec2 Og enda billigere om man kjøper brukt. Gidder ikke bruke mer penger enn nødvendig. Jeg bruker for øvrig alltid blinklys. Anonymkode: 35593...664 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #30 Del Skrevet 26. februar 2023 Du er cool når du du driter i blinklys ja. Du er også cool når du kjører Tesla og har en cool gi faen holdning til generelt lovverk. Gjengmedlem med litt status og baksetet fullt av svarte penger m.m. Gjett om jeg ser fler og fler av disse. Og ja da, han har faktisk ofte Tesla med lavprofildekk og sota vinduer. Anonymkode: ffc31...abc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 26. februar 2023 #31 Del Skrevet 26. februar 2023 PITTY skrev (54 minutter siden): Deg om det. Jeg ser nemlig nøyaktig det samme som ts hver eneste dag. I Oslo. En majoritet av Teslaer som kjører dobbelt så fort som andre, og som hiver seg inn i avkjøringsfelt rett foran deg(snike..) Hvem gir i størst grad totalt faen i bruk av blinklys? Akkurat de samme. Unntaket er når en slik Tesla-ego har fått det for seg at JEG VIL stå akkurat her, selvsagt et sted hvor mye annen trafikk hindres totalt. Ja, da finner de ut at varselblink er greit for da er jeg liksom fritatt. Patetisk. Meg meg meg.. Og jeg stiller meg stadig spørsmålet om hvorfor akkurat disse bilene, og mye annet av el-bil? En gyllen psykologisk regel; gir du noen en lillefinger så vil de tilslutt ha hele hånda. Dette er myndighetenes feil. Å gi noen mennesker særfordeler i trafikk samt avgiftsfritak. Da blir noen jævla høye på seg selv... Det finnes mange biler på veiene og de fleste som råkjører, tøffer seg, driter i blinklys, og driter i å holde vikeplikten er langt i fra tesla. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk skal være så sint på et bilmerke. Når det er flest andre som råkjører i hele Norge, også Oslo. Det er som om folk har et hat mot tesla og derfor kun det bilmerke som blir lagt merke til, men det er faktisk en veldig flott og god bil og de aller fleste råkjører ikke og er ikke farlig i trafikken. At det er noen vil det alltid være, men de færreste. De styggeste og farligste episodene i trafikken jeg har sett var andre bilmerker. Hvorfor er det greit at de holder på å tøffe seg? Det er sjelden snakk om dem, men veldig mye farlig og egoistisk kjøring. Veldig veldig mye og det er skremmende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 26. februar 2023 #32 Del Skrevet 26. februar 2023 Warrior skrev (9 minutter siden): Det finnes mange biler på veiene og de fleste som råkjører, tøffer seg, driter i blinklys, og driter i å holde vikeplikten er langt i fra tesla. Det jeg ikke skjønner er hvorfor folk skal være så sint på et bilmerke. Når det er flest andre som råkjører i hele Norge, også Oslo. Det er som om folk har et hat mot tesla og derfor kun det bilmerke som blir lagt merke til, men det er faktisk en veldig flott og god bil og de aller fleste råkjører ikke og er ikke farlig i trafikken. At det er noen vil det alltid være, men de færreste. De styggeste og farligste episodene i trafikken jeg har sett var andre bilmerker. Hvorfor er det greit at de holder på å tøffe seg? Det er sjelden snakk om dem, men veldig mye farlig og egoistisk kjøring. Veldig veldig mye og det er skremmende. Alle har sine personlige bevitnelser og statistikker, og noen følger mindre med enn andre. At du ser det motsatte av ts og meg kan selvsagt ikke motbevises. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. februar 2023 #33 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du behøver ikke oppføre deg som et rasshøl i trafikken om kjører Tesla og kommer fra Oslo .. Ser det gang på gang de siste dagene at folk som kjører Tesla, kommer fra Oslo oppfører seg som rasshøl. Er det slags form for demonstrasjon for å vise at jeg er best og har den beste bilen? Eller er det et sort hull i fornuft og forstand? Jada jeg ser at du både har Tesla, kommer fra Oslo og at du er «vellykket» på alle måter. God søndag og kjør med hode og ikke pedalen og status!!! Anonymkode: 92bf2...ff5 Hvordan vet du at de er fra Oslo? Mange jobber i Oslo men bor utenfor byen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. februar 2023 #34 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nå skal du ikke beskylde folk i Tesla for å være så vellykkede for det er en luksusbil for fattigfolk. Men det var hyggeligere før når man faktisk måtte være vellykket for å få en rask bil, nå har alle fattigfolkene også fått det. Men de må fortsatt sitte i den stygge bilen som knaker og knirker. Anonymkode: 00021...56a Luksusbil? Du kan få en Tesla til en ganske billig penge. At de knuser alle eksosbiler på ytelse er bare en bonus. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. februar 2023 #35 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har sjekket ut reg.nr. Anonymkode: 92bf2...ff5 Dette sier kanskje egentlig mer om deg enn om førerne du omtaler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #36 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tesla har vært norges mest solgte bil i flere år på rad, og kan tilby de billigste bilene i sine segmenter. Det har ikke vært fisefint med tesla siden 2016. Det er billige biler for hvermansen Anonymkode: 0bbae...cc2 Nja, alle Teslaer er ikke billige biler. Anonymkode: b43a6...336 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #37 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nja, alle Teslaer er ikke billige biler. Anonymkode: b43a6...336 Alle Teslaer ser billige ut. Anonymkode: 0c12d...b6a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #38 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Du behøver ikke oppføre deg som et rasshøl i trafikken om kjører Tesla og kommer fra Oslo .. Ser det gang på gang de siste dagene at folk som kjører Tesla, kommer fra Oslo oppfører seg som rasshøl. Er det slags form for demonstrasjon for å vise at jeg er best og har den beste bilen? Eller er det et sort hull i fornuft og forstand? Jada jeg ser at du både har Tesla, kommer fra Oslo og at du er «vellykket» på alle måter. God søndag og kjør med hode og ikke pedalen og status!!! Anonymkode: 92bf2...ff5 Ok Anonymkode: 29ee0...174 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #39 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): De fleste er vel lisa. Anonymkode: 4eb75...6c4 Lisa? Anonymkode: 29ee0...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #40 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingenting galt med folkevogn, men det har vært en bil som var "allemannseie". Det siste du skriver er et merkelig norsk fenomen. Anonymkode: 90920...ec2 Nei det er det ikke Anonymkode: 29ee0...174 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå