Gå til innhold

Føler menn seg sexy og attraktive?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg lurer på om menn føler seg sexy og eller attraktive?

Har de behov for å føle dette?

Har det noe å si for damer at menn føler dette?

Har det noe å si for å tiltrekke seg damer?

Endret av Flintis
La til litt oppklaring i kursiv.
Videoannonse
Annonse
Gjest DreamWorks
Skrevet

Klart menn gjør det. Og de som alltid føler seg slik vet også å bruke det oftest. Men da blir de mindre spennende igjen også. 

Men mange menn nedvurderer at vi kvinner også er visuelle, på vår måte, når vi er klar for dem. Da kan de påvirke oss, feks med en arbeidsbukse, en godt tilpasset jeans, en treningstrøye, en pen boxer, en svart eller mørk klokke osv osv osv

Utseende har mye å si for å tiltrekke seg damer. Vi bare prøver å være politisk korrekte når vi forsøker å legge mindre fokus på det... Men jeg har også for lenge siden for eksempel blitt tiltrukket av en som jeg initdiellt absoludt ikke syntes var pen - men så ble han pen etter jeg ble kjent med ham, og jeg har forelsket meg i noen jeg ikke hadde sett enda. Utseende et absoludt ikke alt, men at kvinner ikke tiltrekkes av pene menn, sterke armer, er ren fantasi 

Skrevet
Flintis skrev (27 minutter siden):

Har det noe å si for damer?

Nei 

Ja 

Ja 

Ja 

• Nyttig 1
Skrevet

Ofte mye mer enn de burde 😂

Anonymkode: e122b...aaf

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg sexy og det er fordi jeg har stor kuk. Merker at damene setter pris på dette. 

Anonymkode: 8a2d7...3af

Skrevet

Mann her.

Nei

Ja

Ja

Ekstremt mye. Spesielt gjennom online dating.

Anonymkode: f7643...f06

Skrevet
31 minutter siden, Flintis said:

Ja, når jeg har en bra treningsperiode, og ellers har kontroll på alt som skal gjøres i livet mitt. Da føler jeg meg sexy og selvsikker.

Så klart. Det er mye å si for hvor vågal jeg er seksuelt, hvor mye styring jeg tar og hvor mye "nagging" jeg klarer å børste av meg og ta med godt humør. Sluttresultatet er mye bra sex og en god dynamikk i forholdet.

Har det noe å si for damer?

Jeg er ikke dame, men det antar jeg. Kona er definitivt mer elskverdig og mindre "masete" når hun føler seg vel fysisk, trener, spiser sunt etc. Mer kinky i senga er hun og, antageligvis fordi hun føler seg mer sexy.

Det har svært mye å si, ja. Ikke bare for å tiltrekke seg damer, men også for å holde på en dynamikk i forholdet som gjør det verdt å bli i det.

Anonymkode: 743a3...743

Skrevet

- Nei, jeg har aldri følt meg attraktiv. Jeg er velflidd og slank, men ingen fotomodell. Det er rart å se hvordan de fleste kvinner på KG beskriver seg selv som attraktive, men de har sannsynligvis helt rett. Jeg synes de fleste kvinner er attraktive.

- Jeg har behov for å føle meg attraktiv.

- Jeg har alltid hatt dame, så jeg er attraktiv nok for praktiske formål. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mann her.

Nei

Ja

Ja

Ekstremt mye. Spesielt gjennom online dating.

Anonymkode: f7643...f06

Vil det si at du lykkes dårlig siden du ikke føler deg sexy eller attraktiv?

Skrevet

Ja en mann som føler seg sexy og attraktiv har ofte mer seksuell utstråling enn nøytrale menn og for min del er det den seksuelle utstrålingen som skal til for at jeg får lyst på en mann og synes han er tiltrekkende. 

Anonymkode: d2d60...0ae

Skrevet

Jeg føler meg sexy når ei dame viser at hun liker meg nok til å ville ligge med meg. Ellers tenker jeg aldri på det.

Skrevet

Nei det vil jeg ikke si 🙂

Skrevet

Føler meg ganske normal, men merker klær har veldig ulike attraksjoner på kvinner. Jeg har en rød Adidas jakke, med hvite striper på armene. Bruker jeg den klår kvinner, og noen menn, på meg hele tiden. Er som lim. Det er vesentlig mer enn alle andre plagg jeg eier, også andre Adidas jakker. Og det er hver eneste gang. Går jeg i dress klår absolutt ingen på meg. Alle blir stive og konstruerte. 

Anonymkode: 591cf...2a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ofte mye mer enn de burde 😂

Anonymkode: e122b...aaf

Her er det helt motsatt, og jeg har selvinnsikt.

Skrevet

Har ikke noe behov for å føle meg sexy, men det er stor forskjell mellom det å føle at man ser ut som en uflidd boms (been there) og det å se seg i speilet og tenke at "dette er igrunn ikke så hakkende galt".

Anonymkode: acb6b...ac0

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har ikke noe behov for å føle meg sexy, men det er stor forskjell mellom det å føle at man ser ut som en uflidd boms (been there) og det å se seg i speilet og tenke at "dette er igrunn ikke så hakkende galt".

"Dette er i grunnen ikke så hakkende galt" med hensyn på attraktivitet overfor sexpartner eller mer ok utseende.

Endret av Flintis
Skrevet

Er kvinne. Har ikke peiling på hva menn føler seg som, men jeg vet de har behov for å føle seg attraktive og begjært. Har det noe å si for kvinner om menn føler seg sexy? Ja, men på ulike måter. Jeg liker for eksempel ikke den typisk macho-måten hvor de forsøker å gjøre seg tiltrekkende ved å flexe muskler, gå med bredskuldret gange, vise hvor sterke de er, etc. Men jeg vet andre kvinner kan like det. Jeg synes god selvfølelse og selvtillit er attraktivt og da blir åpenbare forsøk på å imponere altfor mye for meg. Ofte blir jeg ikke imponert, men synes det er usexy. I min bok blir det som når kvinner kler seg utfordrende og er for opptatt av mitt blikk. Jeg liker menn som gir litt mer faen i blikket mitt.

Anonymkode: 1078e...2f4

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Føler meg ganske normal, men merker klær har veldig ulike attraksjoner på kvinner. Jeg har en rød Adidas jakke, med hvite striper på armene. Bruker jeg den klår kvinner, og noen menn, på meg hele tiden. Er som lim. Det er vesentlig mer enn alle andre plagg jeg eier, også andre Adidas jakker. Og det er hver eneste gang. Går jeg i dress klår absolutt ingen på meg. Alle blir stive og konstruerte. 

Anonymkode: 591cf...2a6

Haha, dette er litt rart 😄 Men mannen kom med samme observasjon her nylig. Han går som regel i dress, skjorte og annet pentøy i jobben, og bruker egentlig gjerne det på fritiden også siden det er det han har av klær. Så hadde han for en gangs skyld fri her en dag og dro på seg Norrøna-bukse og en praktisk genser og gjorde en del ærend med barnet. Han sa han fikk så mye oppmerksomhet fra det motsatte kjønn at han hadde måtte sjekke seg selv i speilet og hva greia var. 😄 Jeg tror det er noe i det, menn i fritidstøy ser mer joviale og sjarmerende ut enn når man har på dress. Selv om jeg nok kan sende menn i dress noen stjålne blikk, ser de nok generelt mindre tilgjengelige ut.

Han sier for øvrig at han liker å føle seg attraktiv og blir glad når jeg sier han er hot, så han har nok absolutt samme behov for å føle seg sånn som vi kvinner har.

Jeg synes utstråling, god selvtillit og sjarm gjør en mann attraktiv, så om han føler seg attraktiv selv, vil nok vi kvinner til dels merke det 😊

Endret av Rosa Dartle
Skrevet

Ja. Er selv godt over 50, håret begynner å bli tynnere men fortsatt mye hår, magen er nok for stor.

Men fortsatt tenker jeg at jeg er drømmemannen for de fleste kvinner 🙂 Når kvinner smiler til meg så trigger det fortsatt og jeg tolker det som om jeg har draget,

Selvsagt "vet" jeg at dette ikke riktig, de tenkte sikkert at det var en trivelig gammel mann:-)

Anonymkode: add0a...d0a

Skrevet
5 hours ago, Flintis said:

"Dette er i grunnen ikke så hakkende galt" med hensyn på attraktivitet overfor sexpartner eller mer ok utseende.

Mer sistnevnte enn førstnevnte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...