Gå til innhold

Du som jobber med barn, hva er det rareste eller verste du har sett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av påkledning, matpakker, generelt rare ting, noe rart foreldre har sagt eller lignende?

Anonymkode: da43b...006

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De oppegående som passer våre barn er kanskje voksen nok til å ikke slenge det ut her..

Anonymkode: 43897...a24

• Liker 19
  • Nyttig 2
Skrevet

Uten å utlevere for mye så kan jeg si at matpakkene til de eldre barna er rett og slett bekymringsverdige

Skrevet

Ressurssterke foreldre med gode jobber som sverger til brukt tøy, det er helt ok, men når barnet på 3år er nr X i rekken av barn som har brukt det, og det er hull i regntøy, og vintertøyet lekker vann.. 

Anonymkode: d9518...b31

• Liker 11
Skrevet (endret)

Også legger jeg til at enkelte voksne virker ikke å bry seg om at barnet fryser eller kan bli våt i løpet av en dag. Ingen byttekler, tynne t skjorter og bomullsgensere midt på vinteren.. det og matpakkene er vel det som sjokkerer meg mest

Endret av Sprite
Skrevet

Sorry litt off topic

2 ganger har matpakke blitt nevnt. Hva får disse ungene med som lunsj? 

Hilsen alene far som ikke vil gå på en smell

Anonymkode: af846...03a

• Liker 5
  • Hjerte 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sorry litt off topic

Jeg har vært borti kald happy meal fra i går…

Ellers så er det klassiske problem som å sende med kalde pølser som må grilles når det er turdag med 60 elever på trinnet. Eller foreldre som lar barna smøre matpakken selv, men ikke sjekker om den faktisk har blitt smurt eller hva som er med. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sorry litt off topic

Utrolig mange har nugatti/sjokoladepålegg. Kaker. Loff????!!!!

Energibar som basically består av sjokolade. 
Sjokokuler. 
Bakverk fra helgen (boller,muffins etc). 
Nuggets

Pommes frites. 

Endret av Sprite
Skrevet
atropos skrev (Akkurat nå):