AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Jeg tør ikke date eller snakke med menn for har opplevd så mye stygt fra menn. Jeg har vært på date og fått høre at jeg har stygge nesebor, menn har kommentert det under sex også. Jeg har allerede operert selve neseryggen som kostet 50.000, og det er litt kjipt å måtte ruke masse penger igjen bare pga menn elsker å mobbe. Men hvis jeg kan få bedre selvtillit og kanskje kjæreste så blir det verdt det? Hadde dere gjort det? Anonymkode: 16e6d...24d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Om jeg var i 20årene hadde jeg sikkert tenkt som deg og blitt lei meg, for jeg var mer usikker da. Nå i 30årene tenker jeg "hvis en mann gjør narr av meg for ting på kroppen min så er han en taper jeg ikke vil ha i livet mitt." Og gått videre. Jeg har masse skavanker, gud bedre. Arr, synlige feil liksom. Ordentlige menn har aldri sagt noe. Usikre tapere som ville bryte meg ned, har kommentert det. De ble fort arkivert. Anonymkode: 67e5c...99d 9 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Jeg hadde mobbet igjen for små fingre. Anonymkode: 2f8e4...677 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Nei, jeg ville kuttet ut mannen Anonymkode: 0bd4e...42e 6
Phoenix Heart Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Hadde aldri operert meg for noen. 7 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om jeg var i 20årene hadde jeg sikkert tenkt som deg og blitt lei meg, for jeg var mer usikker da. Nå i 30årene tenker jeg "hvis en mann gjør narr av meg for ting på kroppen min så er han en taper jeg ikke vil ha i livet mitt." Og gått videre. Jeg har masse skavanker, gud bedre. Arr, synlige feil liksom. Ordentlige menn har aldri sagt noe. Usikre tapere som ville bryte meg ned, har kommentert det. De ble fort arkivert. Anonymkode: 67e5c...99d Jeg forstår at folk har ulike preferanser så klart. Men når SÅ mange ulike menn har kommentert det og sier at jeg er stygg, så bør jeg kanskje ta det til meg? Vil føre til økonomisk ruin og at jeg kanskje må leve på knekkebrød i mange år da men. En venninne mener at hvis jeg opererer meg igjen så vil menn likevel finne noe å mobbe meg for, siden det alltid har vært sånn at jeg har blitt kalt stygg. Jeg fyller 42 i år og har aldri opplevd at en mann har likt meg. Vil bare oppleve det en gang før jeg dør. Anonymkode: 16e6d...24d
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår at folk har ulike preferanser så klart. Men når SÅ mange ulike menn har kommentert det og sier at jeg er stygg, så bør jeg kanskje ta det til meg? Vil føre til økonomisk ruin og at jeg kanskje må leve på knekkebrød i mange år da men. En venninne mener at hvis jeg opererer meg igjen så vil menn likevel finne noe å mobbe meg for, siden det alltid har vært sånn at jeg har blitt kalt stygg. Jeg fyller 42 i år og har aldri opplevd at en mann har likt meg. Vil bare oppleve det en gang før jeg dør. Anonymkode: 16e6d...24d Eller du bør kanskje sikte mot litt bedre menn? Anonymkode: 63d83...ac6 6 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Da hadde jeg funnet en annen mann å omgås. Anonymkode: 04dce...542 5
Daria Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Bruk pengene på en psykolog som kan hjelpe deg med selvbildet og selvrespekten din i stedet, og ha som minstekrav at menn du ligger med ikke snakker stygt om utseendet ditt under akten (eller før, eller etterpå). Endret 26. februar 2023 av Daria 8 1
Forundret.. Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 Hva er stygge nesebor? Eller fine for den del? 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Nei, jeg hadde droppet den type mann som holder på slik. Anonymkode: 691fc...bf3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg forstår at folk har ulike preferanser så klart. Men når SÅ mange ulike menn har kommentert det og sier at jeg er stygg, så bør jeg kanskje ta det til meg? Vil føre til økonomisk ruin og at jeg kanskje må leve på knekkebrød i mange år da men. En venninne mener at hvis jeg opererer meg igjen så vil menn likevel finne noe å mobbe meg for, siden det alltid har vært sånn at jeg har blitt kalt stygg. Jeg fyller 42 i år og har aldri opplevd at en mann har likt meg. Vil bare oppleve det en gang før jeg dør. Anonymkode: 16e6d...24d Ingen mann (med vettet i behold) velger en kvinne ut fra hvordan neseborene hennes ser ut. Har du sett rundt deg hvor mange lite pene kvinner det et som har funnet seg en mann? Jeg ville ha jobbet med selvtilliten først og fremst, dersom jeg var deg. Dersom Mama June kan finne seg en mann så kan også du. Du må bare tro på det selv først. Anonymkode: 04dce...542 4 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Jeg klarer ikke forestille meg hvordan stygge nesebor kan se ut. Du leter kanskje etter menn på feil sted TS? Anonymkode: 44aae...888 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg forstår at folk har ulike preferanser så klart. Men når SÅ mange ulike menn har kommentert det og sier at jeg er stygg, så bør jeg kanskje ta det til meg? Vil føre til økonomisk ruin og at jeg kanskje må leve på knekkebrød i mange år da men. En venninne mener at hvis jeg opererer meg igjen så vil menn likevel finne noe å mobbe meg for, siden det alltid har vært sånn at jeg har blitt kalt stygg. Jeg fyller 42 i år og har aldri opplevd at en mann har likt meg. Vil bare oppleve det en gang før jeg dør. Anonymkode: 16e6d...24d Nei nei nei velg andre menn! Spis hummer og biff og snus inn lukten av det med de digre nesebora (ironi med kjærlighet) dine og elsk livet ditt som det er! Anonymkode: 67e5c...99d 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg klarer ikke forestille meg hvordan stygge nesebor kan se ut. Du leter kanskje etter menn på feil sted TS? Anonymkode: 44aae...888 De er ujevne så er ikke helt symmetriske kan du si. Men det er all slags menn som har kommentert dette, både parkeringsvakter, lederer og økonomer. Menn fra Tinder, menn jeg har snakket med på byen og på fest hos venner. Som har kommet med kommentarer som "oj shit du var uheldig med utseendet, ikke for å være frekk". Om jeg hadde fått en krone for hver gang menn sa det hadde jeg vært rik. Jeg har bare lyst å oppleve å få kjæreste og at noen kan forelske seg i meg fordi de syns jeg er pen! Men virker som det aldri vil skje. Anonymkode: 16e6d...24d 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De er ujevne så er ikke helt symmetriske kan du si. Men det er all slags menn som har kommentert dette, både parkeringsvakter, lederer og økonomer. Menn fra Tinder, menn jeg har snakket med på byen og på fest hos venner. Som har kommet med kommentarer som "oj shit du var uheldig med utseendet, ikke for å være frekk". Om jeg hadde fått en krone for hver gang menn sa det hadde jeg vært rik. Jeg har bare lyst å oppleve å få kjæreste og at noen kan forelske seg i meg fordi de syns jeg er pen! Men virker som det aldri vil skje. Anonymkode: 16e6d...24d Altså... normale mennesker sier ikke slike ting, de kommenterer ikke utseende på den måten, hadde noen sagt dette til meg så hadde jeg bare stirret på de og tenkt at de er.. enkle i hodet. Anonymkode: 67e5c...99d 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 Det høres merkelig ut at det er der fokuset deres ligger og at de helt seriøst velger å mobbe noen for neseborene deres. Det er neppe særlig gode menn som holder på slik. Jeg ville ikke ha operert meg for noen mann. Jeg har mange skavanker og er ikke pen, men jeg har funnet menn som har vært glad i meg allikevel. Fokuset deres har ikke vært på mine skavanker, men at de har satt pris på det de synes er pent ved meg. Så jeg ville heller ha jobbet med selvtillit, selvrespekt og prøve å bli litt mer glad i deg selv. Det er mulig at du tiltrekker deg dårlige menn på grunn av hvordan du ser på deg selv, men slik trenger det ikke å være. Du er god nok som du er. Anonymkode: 2937b...e40 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg tør ikke date eller snakke med menn for har opplevd så mye stygt fra menn. Jeg har vært på date og fått høre at jeg har stygge nesebor, menn har kommentert det under sex også. Jeg har allerede operert selve neseryggen som kostet 50.000, og det er litt kjipt å måtte ruke masse penger igjen bare pga menn elsker å mobbe. Men hvis jeg kan få bedre selvtillit og kanskje kjæreste så blir det verdt det? Hadde dere gjort det? Anonymkode: 16e6d...24d Opererer meg aldri for noen. Slike mennesker kaster jeg ut av livet mitt. Trenger ikke søppel Anonymkode: 7c869...394 4
Friluftsmann70 Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Tror du faller for feil menn, er ikke slik vi menn skal oppføre oss. Kast de på dør, og se om det er noe fellestrekk med disse mennene, og så velger du andre neste gang. 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 Hvis man har veldig dårlig livskvalitet pga. utseende som kan fikses så tenker jeg det er greit. Men det finnes grenser. Har man skikkelig dårlige tenner, små pupper, utstående ører eller annet som man enkelt kan fikse så synes jeg man kan gjøre det. Det samme gjelder dine nesebor om det er et reelt problem for deg og legen kan levere et resultat som blir bra. Men normalt så tenker jeg plastisk kirurgi er forbudt, men har du ikke livskvalitet så gjør det. Anonymkode: ad8f1...769
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå