Gå til innhold

Kjenner jeg blir lei menn som hele tiden må pense inn på sex feltet når man prøver å bli kjent med dem online?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser jo etter den som ikke fokuserer på sex. Og mange starter der og jeg tror det er noe bra...før etter noen samtaler er det bare sex prat. Jeg spør om det ikke er viktig å kjenne personen før en kommer til sex feltet?

Ja jo de er jo enig i det men de er så redd det seksuelle ikke skal funke fordi de har møtt på så mange dårlige sex partnere ..og det har jo forsåvidt jeg og. Men det gjør jo ikke at jeg vil fokusere enda mer på sex med en ny partner. 

Så hvordan hanke inn en slik samtale som jeg føler har sklidd helt ut på sex feltet når jeg syns i utgangspunktet mannen virket litt spennende? Føler lissom at har en først ramla ut på den der så er hele opplegget ødelagt og det er umulig å hanke det inn igjen til bli bedre kjent på andre måter. 

Anonymkode: 24de5...198

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han viser deg hvordan han ønsker å kommunisere, ta det til etterretning. 

Anonymkode: 25475...c71

• Liker 4
Skrevet

Spør her også: Hva i alle dager slags samtaleemne er det dere har, eller hva slags bilder er det dere bruker i og med at dette blir et vanlig problem? Jeg mener i og med at de i det hele tatt tenker tanken på at dette er ok å snakke om til folk de aldri har møtt?

Jeg blir også frustrert av nettdating til tider, men har hittil ikke opplevd noe sånt.

Anonymkode: 4799f...00d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Virker ikke helt god. Offer rollen

Løp

Anonymkode: e39d3...6e3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spør her også: Hva i alle dager slags samtaleemne er det dere har, eller hva slags bilder er det dere bruker i og med at dette blir et vanlig problem? Jeg mener i og med at de i det hele tatt tenker tanken på at dette er ok å snakke om til folk de aldri har møtt?

Jeg blir også frustrert av nettdating til tider, men har hittil ikke opplevd noe sånt.

Jeg har bare ett vanlig profil bildet av ansiktet mitt. 

TS

• Liker 1
Skrevet

De er vel redde for å bli friend-zona.

• Liker 2
Skrevet

Tror en årsak er at han er noen få år yngre og ser på oss som er eldre til noe som er bra nok til sex. Kan være derfor og da får jeg jo ikke gjort så mye med da. 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det du har eller ikke har som ikke opplever dette?

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
svartkatt skrev (Akkurat nå):

ja det lurer jeg også oppriktig på? Hvordan klarer du å unngå det? Er jo flest av de som vil bare snakke om sex, og veldig sjelden en møter på de som er genuint hyggelige... vet jo at jeg bare må bare lire meg igjennom alle de sex fikserte for å treffe på en som ikke er det. Men ja blir lei ja. 

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Men hvorfor fortsette samtalen med noen som begynner med sexprat tidlig?

Jeg gjorde aldri det. Dersom mannen tidlig begynte å mase om sex så sluttet jeg å svare. Da antar jeg at det var det han var ute etter og ikke det å bli kjent med meg.

Det er ikke sånn at jeg ikke kan skrive om sex, men det er ikke naturlig for meg å ta det først. Det er turn off og virker useriøst.

Det er ganske tydelig hva menn er ute etter når man ser hvordan samtalen går. De er neppe ute etter noe seriøst om det er rett på kleine spørsmål om sex og hva man liker sammen med teite emojis.

Anonymkode: 97873...80b

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor fortsette samtalen med noen som begynner med sexprat tidlig?

Jeg gjorde aldri det. Dersom mannen tidlig begynte å mase om sex så sluttet jeg å svare. Da antar jeg at det var det han var ute etter og ikke det å bli kjent med meg.

Det er ikke sånn at jeg ikke kan skrive om sex, men det er ikke naturlig for meg å ta det først. Det er turn off og virker useriøst.

Det er ganske tydelig hva menn er ute etter når man ser hvordan samtalen går. De er neppe ute etter noe seriøst om det er rett på kleine spørsmål om sex og hva man liker sammen med teite emojis.

Anonymkode: 97873...80b

Det var jo det jeg skrev at han ikke begynte med det først derfor jeg fattet interesse for han for jeg leter etter en Dom. Og der virka han seriøs på. Ja og han virker også som han vet mye og kan mye... men nå er jeg spent på ... om det blir fortsettende å prate om sex når han tar kontakt eller ikke. Tenkt å gi det en sjanse til ..er det bare sex prat nå da går jeg. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Tror en årsak er at han er noen få år yngre og ser på oss som er eldre til noe som er bra nok til sex. Kan være derfor og da får jeg jo ikke gjort så mye med da. 

ts

Hysh på deg! Skjerp deg! Ta deg sammen! Slutt å springe etter guttebarna og finn en på din alder 😤😠😡🤬

Anonymkode: a3c4a...dd3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hysh på deg! Skjerp deg! Ta deg sammen! Slutt å springe etter guttebarna og finn en på din alder 😤😠😡🤬

3 år yngre er guttebarn? Skjerp deg. 

• Liker 4
Skrevet

Irriterer meg over at sånne som du skal være så utrolig nedlatende over andre folk sine problemer... du er vel helt perfekt du da  sikkert. grrrrr.

• Liker 2
Skrevet
svartkatt skrev (6 minutter siden):

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

ja det lurer jeg også oppriktig på? Hvordan klarer du å unngå det? Er jo flest av de som vil bare snakke om sex, og veldig sjelden en møter på de som er genuint hyggelige... vet jo at jeg bare må bare lire meg igjennom alle de sex fikserte for å treffe på en som ikke er det. Men ja blir lei ja. 

ts

Kanskje jeg er for frastøtende😂

Nei, men jeg vet ikke, jeg får jo normalt høflige meldinger fra tilsynelatende normale, oppegående menn med normalt utseende og normale jobber. 

Har to bilder, begge er tatt utendørs når jeg har lite sminke på, kan det være noe der? Er jo vanskelig å si, hvis det virkelig er så vanlig med sexmeldinger. Kanskje bare tilfeldigheter.

Skrevet

Det som er greit med å snakke om sex tidlig, er for å se om han faktisk kan snakke om andre ting også. Noen stopper helt opp og greier ikke gå videre. Andre kan snakke om alt mulig. Jeg har ingenting imot å snakke om sex, jeg ser på det som nødvendig, men han må kunne veksle på det og andre emner. 

Dessverre veldig mange som er veldig ensporet, og de snakker vel som regel om sex på en annen måte enn de mer allsidige. 

Men at man skal ha visse ting i profil, eller unngå diverse bilder osv osv.. Innholdet i profilen har veldig lite å si hvis man vil unngå disse enspora idiotene.

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

ts

Ja. Når du går etter yngre legger du i høy(ere) grad opp til det selv. 

Anonymkode: 34801...178

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Når du går etter yngre legger du i høy(ere) grad opp til det selv. 

Anonymkode: 34801...178

ja 3 år yngre menn ser faktisk på oss som er 3 år eldre som mye eldre enn seg selv. Det gjør ikke jeg... jeg ser på det som jevn gammel, men selvsagt er det min feil det og. Mannfolk er jo feil frie i dine øyne virker det som. 

ts

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Kanskje jeg er for frastøtende😂

Nei, men jeg vet ikke, jeg får jo normalt høflige meldinger fra tilsynelatende normale, oppegående menn med normalt utseende og normale jobber. 

Har to bilder, begge er tatt utendørs når jeg har lite sminke på, kan det være noe der? Er jo vanskelig å si, hvis det virkelig er så vanlig med sexmeldinger. Kanskje bare tilfeldigheter.

Prøv å legg til en setning om at du ser etter en Dom. Jeg tipper det vil tiltrekke tullinger i hopetall. 

Anonymkode: ee993...7d6

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

ja 3 år yngre menn ser faktisk på oss som er 3 år eldre som mye eldre enn seg selv. Det gjør ikke jeg... jeg ser på det som jevn gammel, men selvsagt er det min feil det og. Mannfolk er jo feil frie i dine øyne virker det som. 

ts

Nei, virkelig ikke. Noen gjør det sikkert, men det vil alltid være noen som synes noe normalt er rart.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...