AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg ser jo etter den som ikke fokuserer på sex. Og mange starter der og jeg tror det er noe bra...før etter noen samtaler er det bare sex prat. Jeg spør om det ikke er viktig å kjenne personen før en kommer til sex feltet? Ja jo de er jo enig i det men de er så redd det seksuelle ikke skal funke fordi de har møtt på så mange dårlige sex partnere ..og det har jo forsåvidt jeg og. Men det gjør jo ikke at jeg vil fokusere enda mer på sex med en ny partner. Så hvordan hanke inn en slik samtale som jeg føler har sklidd helt ut på sex feltet når jeg syns i utgangspunktet mannen virket litt spennende? Føler lissom at har en først ramla ut på den der så er hele opplegget ødelagt og det er umulig å hanke det inn igjen til bli bedre kjent på andre måter. Anonymkode: 10939...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 kan admin slette denne da jeg glemte ett ord i overskrifta. Anonymkode: 10939...b53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 Hva i alle dager slags samtaleemne er det dere har, eller hva slags bilder er det dere bruker i og med at dette blir et vanlig problem? Jeg mener i og med at de i det hele tatt tenker tanken på at dette er ok å snakke om til folk de aldri har møtt? Jeg blir også frustrert av nettdating til tider, men har hittil ikke opplevd noe sånt. Anonymkode: 7561c...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå