AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Vel, han har kjøpt nøyaktig det samme til meg ved en tidligere anledning (et halskjede), han har også spandert på meg de gangene vi har vært på kino og sånt. Hvorfor vil han ikke akseptere at jeg kjøper ham det samme tilbake? /: Heldigvis hadde jeg ikke kjøpt denne presangen enda, men planlagt å få den i boks i løpet av kommende uke. Men der gikk altså den planen rett i dass… Fikk heller ikke et takk for omtanken, såpass hadde jeg forventet. Andre enn meg som hadde blitt lei seg og litt såret over dette? Og er det andre med kjærester som heller ikke ønsker å ta imot de litt finere og dyrere pakkene? Hadde bare så lyst til å overraske ham med noe verdifullt som han kunne bære med seg hvor enn han går… (Og ja, før noen kommenterer det så vet jeg at det er tanken som teller og at jeg like så godt kunne ha perlet et smykke til ham, men nettopp det har jeg gjort før og tenkte at det for en gangs skyld var på tide å gjøre noe hakket mer spesielt, og ser ikke problemet med å gjøre litt ekstra stas på ham med en litt dyr ting når han selv har gjort det for meg)🤷♀️ Anonymkode: eaea0...8df
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Han hater smykket og vil ikke gå med det. Beklager.... Anonymkode: 027cd...619 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Du ville kjøpe et halskjede til ham? Det er jo så sykt harry at det skjønner jeg godt han ikke vil. Anonymkode: 3320a...fb6 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Du får finne en annen gave, da. Anonymkode: 8ad95...413 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Kanskje han ikke liker å gå med smykke? Eventuelt ikke liker det smykket? Da er det jo bra at han sier i fra, før du bruker penger på noe han ikke ønsker å bruke. Anonymkode: b8ef7...2b9 1
Phoenix Heart Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Ikke alle liker å gå med smykker, finnes jo andre gaver du heller kan kjøpe. 1
Bombasi Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Synes det er bra du fikk dette avklart før du kjøpte det til han. Ikke ta dette så personlig, og ikke overtenk dette. Det kan være utallige grunner til at han ikke ønsket denne gaven. Og noen menn ønsker å gi, men er ikke så glad i å få noe tilbake. Jeg er selv av den typen. Det kan være så enkelt forklart som det. 1
Kaneel Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vel, han har kjøpt nøyaktig det samme til meg ved en tidligere anledning (et halskjede), han har også spandert på meg de gangene vi har vært på kino og sånt. Hvorfor vil han ikke akseptere at jeg kjøper ham det samme tilbake? /: Heldigvis hadde jeg ikke kjøpt denne presangen enda, men planlagt å få den i boks i løpet av kommende uke. Men der gikk altså den planen rett i dass… Fikk heller ikke et takk for omtanken, såpass hadde jeg forventet. Andre enn meg som hadde blitt lei seg og litt såret over dette? Og er det andre med kjærester som heller ikke ønsker å ta imot de litt finere og dyrere pakkene? Hadde bare så lyst til å overraske ham med noe verdifullt som han kunne bære med seg hvor enn han går… (Og ja, før noen kommenterer det så vet jeg at det er tanken som teller og at jeg like så godt kunne ha perlet et smykke til ham, men nettopp det har jeg gjort før og tenkte at det for en gangs skyld var på tide å gjøre noe hakket mer spesielt, og ser ikke problemet med å gjøre litt ekstra stas på ham med en litt dyr ting når han selv har gjort det for meg)🤷♀️ Anonymkode: eaea0...8df Gratulerer ! Han er en god mann! Ikke ødkegg det her med dritt programmeringen fra samfunnet! Ta imot det han gir deg med hele ditt hjerte det er gaven han vil ha og ikke lek mann å gi han dyre ting gi han hjerte ditt
Gjest Abendstern Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Personlig liker jeg ikke smykker, ringer og armbånd. Hadde uansett blitt veldig glad for omtanken. Du høres ut som en flott person.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 Jeg kjøpte et smykke til en kjæreste en gang. Heldigvis med byttelapp. Han liker ikke å gå med smykker. Og det har ingen av kjærestene mine likt unntatt én. Du sa ikke hvorfor han takket nei? Er det fordi han ikke liker smykker? Eller synes han at du ikke skulle bruke så mye penger? Hadde han da sagt ja hvis smykket kostet kun 500,-? Spør han hva han ønsker seg, og så bruker du det beløpet du ønsker, og som du har RÅD til. Kanskje han sier nei fordi du egentlig ikke har råd? Men at du kun kjøper dyr gave fordi du føler at du må "betale tilbake" det han har gitt deg i gave og på dater? Anonymkode: 33ccc...d56
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Kanskje han ikke likte smykket? Eller ikke ønsker seg et smykke i det hele tatt? At det hadde vært kulere med motorsykkel/playstation/snowboard/fiskestang...? Kanskje han føler seg som mindre mann ved å motta dyre gaver fra deg, kanskje han ser det som hans oppgave å skjemme deg bort med gaver mens han føler for å få noe annet tilbake (sex, tid, tjenester...)? Kanskje han tenker at menn gir dyre gaver, kvinner gir omsorg? Anonymkode: 034e4...583
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 Ja, du overreagerer. Anonymkode: 36357...155 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Bombasi skrev (25 minutter siden): Synes det er bra du fikk dette avklart før du kjøpte det til han. Ikke ta dette så personlig, og ikke overtenk dette. Det kan være utallige grunner til at han ikke ønsket denne gaven. Og noen menn ønsker å gi, men er ikke så glad i å få noe tilbake. Jeg er selv av den typen. Det kan være så enkelt forklart som det. Har sett noe av det du skriver, og jeg synes du virker veldig sympatisk, hadde det ikke vært for at jeg er i ferd med å bli kjent med en veldig fin mann allerede, hadde jeg nok satt inn et støt her. I hvert fall tenkt på det. Synes ikke du skal gi opp troen på dating selv om du bor i ødemarka (du nevnte det i en annen tråd). Anonymkode: 7136e...df6 1
Bombasi Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har sett noe av det du skriver, og jeg synes du virker veldig sympatisk, hadde det ikke vært for at jeg er i ferd med å bli kjent med en veldig fin mann allerede, hadde jeg nok satt inn et støt her. I hvert fall tenkt på det. Synes ikke du skal gi opp troen på dating selv om du bor i ødemarka (du nevnte det i en annen tråd). Anonymkode: 7136e...df6 Oy, se der ☺️ Takk for fine ord! Jeg gir aldri opp troen. Jeg klamrer meg fast i håpet hver dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå