AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Hei, Hvordan klare å motivere seg til tider? Har vært singel i 4 år nå, og er i midten av 30 årene. Klarer ikke å se en mann i livet mitt, og klarer ikke å motivere meg til å jobbe for et godt liv kun for min egen del. Hva skal jeg med sparepenger, ryddighet i heimen etc når jeg bare sitter her for meg sjøl 😄 (jeg legger til at dette er dagens humør, går opp og ned) I dag er vel alle ute med familiene sine og har fine søndager.. Å ja, med denne holdningen skjer ingenting, men jeg er en sosial, blid, morsom, bra jente som burde hatt alle muligheter til å møte noen! F.eks ute på fester, jobbsamlinger etc. Hører alltid at folk ikke forstår hvorfor jeg er singel.. skulle tro det var så enkelt, orker faktisk ikke å bare ta noen for å ikke være alene.. eller burde man det?? Anonymkode: 5e9b6...c20 1
Gjest Abendstern Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Det vil ordne seg etter hvert. For min del var jeg plutselig i et forhold og livet ble snudd på hodet. Etter et par år så var jeg singel igjen. Ellers tenker jeg mye av det samme som deg 🥵
exictence Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): ..orker faktisk ikke å bare ta noen for å ikke være alene.. eller burde man det?? Anonymkode: 5e9b6...c20 Nei, ta noen, nei. Men du kan være venner med flere og "ta de" som venner. Begynn å invitere venner hjem, så du slipper å være alene. Det gjør jeg. Men forstår at det ikke er det samme som å ha en kjæreste å dele ting med, og det å føle at man er to. Si ja til å være sammen og gjøre ting sammen, selv om du ikke vil ha em som kjæreste. Eler avviser du dem tvert da? Føler du at du må ta noen som kjærester? 1
Nymerïa Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Hva har du lyst til? Har du lyst på partner eller vil du ha forlag til å trives bedre i eget selskap eller lurer du på hvordan du skal få bedre relasjoner til dem rundt deg? 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Høres ut som du idoliserer et familieliv. Tro meg. Du går ikke glipp av så veldig mye. Det er samfunnet som forteller deg at du mangler noe, og når du ser hva alle andre har føler du at du trenger det samme. Det du ikke ser er det som skjer 98% av tiden hvor familieliv er temmelig gørr kjedelig og til tider bare deprimerende. Det er ingenting du går glipp av. At du ikke klarer å ha et supert liv som singel, som du burde, og som er å foretrekke. Er fordi du går rundt å desper etter forhold og familieliv fordi du tror det skal fikse problemet ditt. Problemet ditt er at du ikke har spennende ting som skjer i livet ditt. Da hjelper det ikke å sette et plaster på det med å skaffe deg familie. Anonymkode: 762cd...2da 1 2
Gjest Paramount Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): I dag er vel alle ute med familiene sine og har fine søndager.. Denne måten å tenke på er typisk når en er litt ekstra nedfor, da ser vi oss selv mot "alle andre". For å gjøre oss uendelig ensom og alene. Slik føles det jo. Men disse "alle andre" du sammenligner deg med har minst like mange problemer som deg, bare annerledes problemer. Så det er ikke spesielt mye å trakte etter. Ta vare på deg selv, på alle tenkelige måter. Som om ditt livs kjærlighet, kommer inn i livet ditt neste morgen. Gjør alt som om den riktige personen er like rundt hjørnet. Da kan jeg garantere deg at du kommer mye nærmere at det faktisk skjer, enn om du sitter med hodet i hendene og er trist. En annen fordel er at, dersom denne personen faktisk dukker opp, så øker du også sannsynligheten betydelig for at det blir et lykkelig møte. Det er alltid en fordel å være så forberedt som mulig. Føl deg trygg på at det blir slik. Da går det ikke lang tid før du får det som du vil. Så kan du kalle det et mirakel. Men det er det ikke. For det er slik de aller fleste møtes, de ønsker seg inn i situasjonen, bevisst eller ubevisst. Det føles som et mirakel. Og det er det viktigste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå