AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Fikk verken penger tilbake eller noe Cashpoints Anonymkode: b8aa6...6fc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Foreldelsefristen i Norge er 3 år, så du kan altså sende inn krav nå. Anonymkode: b1e25...617
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Foreldelsefristen i Norge er 3 år, så du kan altså sende inn krav nå. Anonymkode: b1e25...617 Oi oi oi....Takk for info! Bra at jeg spurte nå og ikke om 6 måneder Anonymkode: b8aa6...6fc
Kokeplate Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Ja. NAS har vært gjennom en kapittel 11-konkursbeskyttelse i USA, og har dermed ikke denne gjelden lengre.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! Anonymkode: b8aa6...6fc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! Anonymkode: b8aa6...6fc Du har vel billett og kvittering liggende på mail..? Anonymkode: 2a393...6cf 10
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! Anonymkode: b8aa6...6fc Du må jo dokumentere utgiftene for å få refusjon da. Så har du ikke det liggende på Mail f.eks, så får du jo ikke refundert. Sier seg selv det. Anonymkode: b1e25...617 5
Snublefot62 Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! Anonymkode: b8aa6...6fc Det der er for dumt. Selvfølgelig må du kunne dokumentere at du hadde billett og hva den kostet. 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 Snublefot62 skrev (9 minutter siden): Det der er for dumt. Selvfølgelig må du kunne dokumentere at du hadde billett og hva den kostet. Har de ikke det i systemet? Anonymkode: b8aa6...6fc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 Såklart du må ha dokumentasjon, ellers kan jo hvem som helst komme med ubegrunnede krav. Anonymkode: 75f3a...987 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Kokeplate skrev (1 time siden): Ja. NAS har vært gjennom en kapittel 11-konkursbeskyttelse i USA, og har dermed ikke denne gjelden lengre. Ts. Det eneste riktige svaret er dette. Norwegian har ingen forpliktelser ovenfor deg som kunde lenger og du vil ikke få tilbake noe uansett hva du kan framlegge av dokumentasjon. Anonymkode: dacd0...e39 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Såklart du må ha dokumentasjon, ellers kan jo hvem som helst komme med ubegrunnede krav. Anonymkode: 75f3a...987 Det er jo ikke mulig! Alt står jo registrert i systemet deres Anonymkode: b8aa6...6fc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ts. Det eneste riktige svaret er dette. Norwegian har ingen forpliktelser ovenfor deg som kunde lenger og du vil ikke få tilbake noe uansett hva du kan framlegge av dokumentasjon. Anonymkode: dacd0...e39 Hæ? Hvis Norwegian ikke betaler noe tilbake, tar jeg saken til Forbrukerrådet Anonymkode: b8aa6...6fc
Million Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 Hvis du vet når du bestilte og betalte billettene er det vel bare å gå tilbake i arkivet og sjekke kontoen din/kortet du betalte med og finne summen? Du har vel bestillingsbekreftelse på email også. Søk i epostene dine etter "norwegian" for eksempel. Tar du ikke vare på alle kvitteringer på kjøp i en egen epostmappe? Det gjør i alle fall jeg, og kan lett finne kvitteringer for flere år tilbake i tid. Har kommet til nytte mange ganger. 1
Kokeplate Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hæ? Hvis Norwegian ikke betaler noe tilbake, tar jeg saken til Forbrukerrådet Anonymkode: b8aa6...6fc Det kan du gjøre. Der får du råd om ikke å ta det videre.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 Kokeplate skrev (3 minutter siden): Det kan du gjøre. Der får du råd om ikke å ta det videre. Tviler virkelig Anonymkode: b8aa6...6fc
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! Anonymkode: b8aa6...6fc Selvfølgelig må du ha dokumentasjon. Heses. Anonymkode: b13b4...562
Kokeplate Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tviler virkelig Anonymkode: b8aa6...6fc Mange tviler på realitetene. De blir heldigvis ikke annerledes av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå