Gå til innhold

Er det for sent å sende krav til Norwegian for flyreisene som ble kansellert for 2,5 år siden? 🤔


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk verken penger tilbake eller noe Cashpoints 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjør et forsøk.

Skrevet

Anyone? 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet

Foreldelsefristen i Norge er 3 år, så du kan altså sende inn krav nå. 

Anonymkode: b1e25...617

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Foreldelsefristen i Norge er 3 år, så du kan altså sende inn krav nå. 

Anonymkode: b1e25...617

Oi oi oi....Takk for info! Bra at jeg spurte nå og ikke om 6 måneder 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet

Ja. NAS har vært gjennom en kapittel 11-konkursbeskyttelse i USA, og har dermed ikke denne gjelden lengre.

Skrevet

Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Du har vel billett og kvittering liggende på mail..? 

Anonymkode: 2a393...6cf

  • Liker 10
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Du må jo dokumentere utgiftene for å få refusjon da. Så har du ikke det liggende på Mail f.eks, så får du jo ikke refundert. Sier seg selv det.

Anonymkode: b1e25...617

  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Det der er for dumt. Selvfølgelig må du kunne dokumentere at du hadde billett og hva den kostet.

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
Snublefot62 skrev (9 minutter siden):

Det der er for dumt. Selvfølgelig må du kunne dokumentere at du hadde billett og hva den kostet.

Har de ikke det i systemet? 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet

Såklart du må ha dokumentasjon, ellers kan jo hvem som helst komme med ubegrunnede krav.

Anonymkode: 75f3a...987

  • Liker 1
Skrevet
Kokeplate skrev (1 time siden):

Ja. NAS har vært gjennom en kapittel 11-konkursbeskyttelse i USA, og har dermed ikke denne gjelden lengre.

Ts. Det eneste riktige svaret er dette. Norwegian har ingen forpliktelser ovenfor deg som kunde lenger og du vil ikke få tilbake noe uansett hva du kan framlegge av dokumentasjon.

Anonymkode: dacd0...e39

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Såklart du må ha dokumentasjon, ellers kan jo hvem som helst komme med ubegrunnede krav.

Anonymkode: 75f3a...987

Det er jo ikke mulig! Alt står jo registrert i systemet deres 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ts. Det eneste riktige svaret er dette. Norwegian har ingen forpliktelser ovenfor deg som kunde lenger og du vil ikke få tilbake noe uansett hva du kan framlegge av dokumentasjon.

Anonymkode: dacd0...e39

Hæ? 

Hvis Norwegian ikke betaler noe tilbake, tar jeg saken til Forbrukerrådet 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet

Hvis du vet når du bestilte og betalte billettene er det vel bare å gå tilbake i arkivet og sjekke kontoen din/kortet du betalte med og finne summen? Du har vel bestillingsbekreftelse på email også. Søk i epostene dine etter "norwegian" for eksempel. Tar du ikke vare på alle kvitteringer på kjøp i en egen epostmappe? Det gjør i alle fall jeg, og kan lett finne kvitteringer for flere år tilbake i tid. Har kommet til nytte mange ganger.

  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hæ? 

Hvis Norwegian ikke betaler noe tilbake, tar jeg saken til Forbrukerrådet 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Det kan du gjøre. Der får du råd om ikke å ta det videre.

Skrevet
Kokeplate skrev (3 minutter siden):

Det kan du gjøre. Der får du råd om ikke å ta det videre.

Tviler virkelig 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Prøvde nå. Norwegian gjør det mest mulig vanskelig for folk å be om refusjon. De mener for eksempel at jeg skal huske hvor mye billetten kostet. Billetten jeg kjøpte for 3 år siden! 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Selvfølgelig må du ha dokumentasjon. 

Heses. 

Anonymkode: b13b4...562

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tviler virkelig 

Anonymkode: b8aa6...6fc

Mange tviler på realitetene. De blir heldigvis ikke annerledes av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...