Gå til innhold

Hjelp til tekst på en kopp.. Bestefar

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger litt hjelp. Jeg har googlet og googlet, men finner ingen kopp som passer som jeg ønsker å gi til min far. Så jeg tenkte at jeg kan jo lage min egen kopp. Men jeg er dårlig på sånne tekster, og håper at noen her kanskje kan hjelpe meg med å formulere det jeg vil si? ☺️

Jeg vil det skal være noe sånt som "bestefar til et bortskjemt barnebarn" men på en litt mer skøyer aktig måte? Det er en intern vits vi har i familien at min far skjemmer bort barnebarna mer en han burde (på en god måte asså) og hvordan han i alle år har dnakket om at han ønsket seg barnebarn han virkelig kunne skjemme bort. ☺️

Anonymkode: 9850c...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 26.2.2023 den 10.32):

Jeg trenger litt hjelp. Jeg har googlet og googlet, men finner ingen kopp som passer som jeg ønsker å gi til min far. Så jeg tenkte at jeg kan jo lage min egen kopp. Men jeg er dårlig på sånne tekster, og håper at noen her kanskje kan hjelpe meg med å formulere det jeg vil si? ☺️

Jeg vil det skal være noe sånt som "bestefar til et bortskjemt barnebarn" men på en litt mer skøyer aktig måte? Det er en intern vits vi har i familien at min far skjemmer bort barnebarna mer en han burde (på en god måte asså) og hvordan han i alle år har dnakket om at han ønsket seg barnebarn han virkelig kunne skjemme bort. ☺️

Anonymkode: 9850c...f0f

Synes «bestefar til et bortskjemt barnebarn» var fint jeg! Direkte og presist, blir jo gøy av det også!

Anonymkode: feadb...77e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte selv to kopper, en til min mor og en til min far: 
Teksten var som følger: ''Det eneste som er bedre enn å ha deg som pappa/mamma, er at mitt barn får ha deg som bestefar/bestemor''. 

Begge foreldrene mine begynte å gråte ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...