Aristoteles Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Jeg har med ujevne mellomrom, i mange år, slitt med plutselig smerte i foten. Det dukker plutselig opp en morgen, og like plutselig forsvinner det igjen og er som det aldri skulle ha vært noe, en annen morgen. Noen ganger er det så ille at jeg bruker krykker fordi jeg ikke kan trø på foten i det hele tatt, andre ganger kan jeg gå bare jeg ikke bøyer tærne noe særlig. Jeg har spurt 8-9 forskjellige leger (bor på et sted hvor fastlegeordningen aldri har fungert, og det er vikar på vikar), men ingen av dem har hatt noen idé om hva det kan være. Nå har jeg vært immobil i fem dager på grunn av dette 😕 Smertene går langs ytterkanten av fotbladet og blir verre ved trykk. Smerten er der også når foten er i ro og høyt, men ikke like vondt. Etter hvert virker også ankelen ustabil og svak. Det gjør ekstra vondt hvis jeg trykker i det området terningknokkelen er. Kan legge til at jeg aldri har vært hos legen mens det pågår, for det er umulig å få time. Nå har jeg googlet en del tilstander, og Cuboid syndrom er forenlig med alle symptomer. Er det noen her som har hatt dette og blitt kvitt det for godt? I så fall: hvordan?
Elinelinelinelin Skrevet 6. august 2024 #2 Skrevet 6. august 2024 Hei. Jeg har nøyaktig samme smertene som du beskriver. Har du funnet ut hva det er?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå