Gå til innhold

Dårlig rykte.....

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg og min mann har noen som har satt ut ett rykte på oss. Det innebærer at denne personen har gått å sagt at: vi er sur, irtitert, lat, går dårlig kledd, bor i ett hus som ikke ser ut, sinneproblem, kommer med ganske alvorlige beskyldninger om ting som har skjedd, som ikke er sant. Jeg som mor prioriteter ikke de to minste barna( 19 og 25 år) ( dvs at jeg er begynt å si nei, stå opp for meg selv . Dette rykter er noe vi har fått bekreftet av folk. Det er nok mer, men jeg kommer ikke på i farta nå. Nå i ettertid så sier denne personen at folk har mistforstått, det er ikke det som er blitt sagt. Jeg har sport om denne personen mener at folk lyg , og det vil ikke denne personen svare på. Jeg er begynt å svare denne personen igjen. Da får jeg til svar at jeg ikke tar til meg det som denne personen har sagt, at jeg ikke går videre( men denne personen føler at det er greit at han/ hun kan komme med noe nytt hele tiden til meg/oss) , truer meg /oss med at det er ikke vits å ha kontakt, og denne personen nekter for å ha sagt dette og dersom vi vil stole mer på det som folk sier det, så må vi bare det m.m. ps jeg har melding hvor det står svart på hvitt noe som denne personen har skrevet på sms til noen andre om oss. 

Denne personen har også vært her på hjemstedet, men da hos en venninne. Personen har nektet å komme hit å prate med oss. Det har svidd og kjentes i hjerterota , det kan jeg skrive under på. 

Endret av kosmo
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det familie eller perifer person?

Du må bare la det fare og slutte å høre på slikt som blir sagt. Hvem er det som forteller deg hva denne personen skal ha sagt? Kan det være denne vedkommende som er problemet?

Anonymkode: 7da2c...e81

Skrevet

De 2 minste barna på 19 og 25 år bør nå klare seg selv.

Anonymkode: 0988f...7c8

• Liker 1
Skrevet

Evig eies kun det dårlig rykte gjelder ikke for dere. Det er kun de som er skyldige i noe. 

Anonymkode: 40f48...9d2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...