AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Jeg har ett spørsmål. Helst til dere som er litt i yngre klasse. Jeg har en eks som jeg er ganske god venn med, ikke noe stor brudd bare litt frem og tilbake. Men slo aldri opp på grunn av lite følelser, men prioriteringer og feil tid. Vi har snakket om at vi kan finne tilbake senere men ikke akkurat nå. Han har sagt at «hvis du vil gå, så gjør du det» men hver gang jeg prøver på det så tar han kontakt. På nyttårs brøt vi kontakten helt og to uker etterpå begynte han og snappe meg. Her om dagen hadde vi en fin samtale og vi snakka ikke sammen på to dager og mistet alt av dagene vi hadde samlet opp. Men natt til lørdag fikk jeg snap. Ikke av noe spesielt, men litt rart etter vi mistet dagene. Hvordan hadde dere tolket dette?❤️ Anonymkode: ec0d3...650
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Hvorfor må du tolke ting? Hva er vitsen med å bruke tid på det? Hva er det du vil oppnå? Det er jo ingenting spesielt med det som skjer her. Dere har kontakt av og på slik som de fleste andre. Finn deg noen andre å ligge med så du slutter å bruke tiden din på det her Anonymkode: ab448...421 2 2
Numii Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Da er han vel ikke så opptatt av snapstreak da? Trenger ikke å bety noe mer enn det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Det høres litt mer ut som «eiesyke». Han vil ikke ha deg, men vil ikke at noen andre skal ha deg heller, dessverre Anonymkode: 6c126...f8c 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Han prioriterer fortsatt ikke deg. Bare å gå videre. Anonymkode: db512...bed
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Mistet alt av dagene dere hadde samlet opp? Jeg skjønner ikke., Anonymkode: b7973...27e 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Min eks er lik. Hver gang jeg er avvisende/kald, så blir han varm. Hver gang jeg vil ha kontakt, så er han avvisende. Vet ikke hva han vil, og han sier han vet ikke selv. Anonymkode: 5c149...9f2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Han prøver å si: "Kjære, har du hørt om infinitivsmerket?". Anonymkode: 4e43a...fea 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mistet alt av dagene dere hadde samlet opp? Jeg skjønner ikke., Anonymkode: b7973...27e Snapstreak, sikkert. Anonymkode: db512...bed
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg har ett spørsmål. Helst til dere som er litt i yngre klasse. Jeg har en eks som jeg er ganske god venn med, ikke noe stor brudd bare litt frem og tilbake. Men slo aldri opp på grunn av lite følelser, men prioriteringer og feil tid. Vi har snakket om at vi kan finne tilbake senere men ikke akkurat nå. Han har sagt at «hvis du vil gå, så gjør du det» men hver gang jeg prøver på det så tar han kontakt. På nyttårs brøt vi kontakten helt og to uker etterpå begynte han og snappe meg. Her om dagen hadde vi en fin samtale og vi snakka ikke sammen på to dager og mistet alt av dagene vi hadde samlet opp. Men natt til lørdag fikk jeg snap. Ikke av noe spesielt, men litt rart etter vi mistet dagene. Hvordan hadde dere tolket dette?❤️ Anonymkode: ec0d3...650 Jeg hadde tenkt at her er det en som vil leve et fritt liv, men ha kontroll på deg. Du skal aldri få glemme han, han holder deg nær hele tiden, men ikke nok for han vil bare booste eget selvbilde. Hvis du er smart fjerner du han overalt. Anonymkode: ed95b...bc3 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Min eks er lik. Hver gang jeg er avvisende/kald, så blir han varm. Hver gang jeg vil ha kontakt, så er han avvisende. Vet ikke hva han vil, og han sier han vet ikke selv. Anonymkode: 5c149...9f2 Han vil ha kontroll på deg. Han vil ha din kjærlighet, men han er ikke interessert i deg. Anonymkode: ed95b...bc3 1
Bombasi Skrevet 26. februar 2023 #12 Skrevet 26. februar 2023 Det er ingenting å tolke ut av dette. Du kan lete deg ihjel etter en tolkning, men du vil ikke stå igjen med et svar. Dere har gjort det slutt, men samtidig holder dere hverandre varm med halvhjertige forsøk på kontakt. Høres ut som om at den ene er en slags backupløsning for den andre, og det er vel typisk nok du som er det for han? Du er ung med valg og muligheter, så ikke kast bort tiden din på dette. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Skrevet 26. februar 2023 Bare for og gjøre det klart, så er vi gode venner og vi har hatt kontakt så og si hver dag siden vi ble kjent. Og han er verdens snilleste, så det jeg lurer på er hvorfor han alltid tar kontakt. Anonymkode: ec0d3...650
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #14 Skrevet 26. februar 2023 Hvis det er snapstreaken som har mest betydning i forholdet, så tenker jeg at dere er for unge til å ha et seriøst forhold. Anonymkode: 3d309...fb2 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Hvis det er snapstreaken som har mest betydning i forholdet, så tenker jeg at dere er for unge til å ha et seriøst forhold. Anonymkode: 3d309...fb2 Hvis du leser spørsmålet en gang til, så ser du at det ikke er det jeg lurer på Anonymkode: ec0d3...650
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Bare for og gjøre det klart, så er vi gode venner og vi har hatt kontakt så og si hver dag siden vi ble kjent. Og han er verdens snilleste, så det jeg lurer på er hvorfor han alltid tar kontakt. Anonymkode: ec0d3...650 Fordi han ikke vil du skal komme deg videre. Anonymkode: db512...bed
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har ett spørsmål. Helst til dere som er litt i yngre klasse. Jeg har en eks som jeg er ganske god venn med, ikke noe stor brudd bare litt frem og tilbake. Men slo aldri opp på grunn av lite følelser, men prioriteringer og feil tid. Vi har snakket om at vi kan finne tilbake senere men ikke akkurat nå. Han har sagt at «hvis du vil gå, så gjør du det» men hver gang jeg prøver på det så tar han kontakt. På nyttårs brøt vi kontakten helt og to uker etterpå begynte han og snappe meg. Her om dagen hadde vi en fin samtale og vi snakka ikke sammen på to dager og mistet alt av dagene vi hadde samlet opp. Men natt til lørdag fikk jeg snap. Ikke av noe spesielt, men litt rart etter vi mistet dagene. Hvordan hadde dere tolket dette?❤️ Anonymkode: ec0d3...650 Huff… hvorfor skal snapstreak ha en så stor betydning? Ikke heng deg opp i en streak.. Anonymkode: 68d98...c64
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 Dropp snappingen og ring i stedet for! Anonymkode: 3d309...fb2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Det jeg prøver og si er at snapstreaken ikke har noe og si for meg, men trodde det betydde noe for han! Derfor lurer jeg på om hvorfor han lot vi miste dagene, for og så begynne og snappe med dagen etterpå. Spørsmål til folk som kan skjønne dette Anonymkode: ec0d3...650
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det jeg prøver og si er at snapstreaken ikke har noe og si for meg, men trodde det betydde noe for han! Derfor lurer jeg på om hvorfor han lot vi miste dagene, for og så begynne og snappe med dagen etterpå. Spørsmål til folk som kan skjønne dette Anonymkode: ec0d3...650 Kanskje finne deg en voksen mann da, som forteller det han mener i ord og handling, istedet for å sabotere streaks som et hint om at han ikke er interessert, og så du går rundt og lurer deg ihjel på hvorfor han lot snapstreaken gå til h@#%*e. Finn deg en mann med normale interesser. Som snakker med naboen og tar seg en kaffe uten at det må registreres på sosiale medier for å få likes og streaks Anonymkode: 3d309...fb2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå