Gå til innhold

Noen damer her som har fått ny kjæreste etter 40?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det realistisk å få et langvarig forhold etter at man som dame har fylt 40 år? 

Anonymkode: 50b2d...bf6

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det realistisk å få et langvarig forhold etter at man som dame har fylt 40 år? 

Ja hvorfor ikke? Jeg vet om folk som har fått både kjæreste og giftet seg etter 40. Har både venner og slektninger som har funnet kjærligheten i godt voksen alder.

Anonymkode: ab81c...bbd

• Liker 4
Skrevet

Utseendet? Barn fra før? 

Stor forskjell på 40-åringer, vet du 

Anonymkode: 164c3...ca9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke jeg men min mor, fant ny mann i slutten av 50 årene. 

Anonymkode: a675b...f1f

• Liker 2
Skrevet

Jeg traff samboeren min da jeg var 42. Vi har nå snart vært sammen i 11 år.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kommer jo an på om du treffer en som også ønsker et forhold og samliv, eller en som bare vil kose seg i godt selskap. Det er mange som egentlig bare vil ha selskap og ikke et samliv.

Noen ønsker også å unngå å knytte seg pga traumer pga vanskelige ekser og vanskelig oppvekst slik at de ikke tror at de "kan" være elsket / ha et varig forhold. Det er lurt å gjøre det klart på første date hva man ser etter ( feks si at jeg ønsker et samliv på sikt ) og se om de ser forskremt ut eller er enig ( ja jeg og ) jeg er 40 og fant en kjæreste men han er redd for å knytte seg. Vi har vært sammen siden sist sommer da.

Anonymkode: 33907...a2f

Skrevet

Ja, eller jeg var 39,5. Nylig dumpet av han jeg trodde jeg skulle få et liv med. Brukte noen mnd på å sørge. Så møtte jeg ham. 

Anonymkode: 57b2b...1d3

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg kjenner en dame som giftet seg da hun var 80 og nyforelsket

• Liker 1
Skrevet

Jeg har. 50 år og skilt, traff den skikkelige og peneste mannen jeg har vært borti. Han er litt yngre enn meg, men bare noen måneder.

Anonymkode: 76ed7...4f9

• Liker 1
Skrevet

Var 49 da jeg fant kjærligheten på ny. Han er nesten 4 år yngre enn meg. Har bodd sammen i 13 år.

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig!

Jeg fant mannen i mitt liv da jeg var 38 (noen få måneder før jeg fylte 39), så ikke langt unna 40.

Det er mange som finner kjærligheten rundt 40. :)

Anonymkode: 825a2...1e2

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant mitt livs kjærlighet da jeg var 40.

Anonymkode: c6030...781

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har. 50 år og skilt, traff den skikkelige og peneste mannen jeg har vært borti. Han er litt yngre enn meg, men bare noen måneder.

skjønner ikke at man må nevne at mannen er litt yngre, når det kun dreier seg om noen måneder.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

skjønner ikke at man må nevne at mannen er litt yngre, når det kun dreier seg om noen måneder.

Du, jeg nevner det fordi incelgutta kverner i vei om kvinners fallende markedsverdi og oppfordrer damer til å fire voldsomt på krava.

Det er jo bare tull  og de håper vel at det skal bli deres mulighet til å finne seg en kjæreste. Derfor nevnte jrg det, rent pedagogisk.

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet

Ja, jeg var 43 og han 41. 2 år siden nå ❤️

Anonymkode: 90c43...64e

• Liker 2
Skrevet

Møtte han da jeg var 41 og han 46. Begge barnløse og ikke tidligere gift. 

Anonymkode: c5e95...5e0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...