AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Pleier dere kontakt med foreldrene til kjæreste/samboer/ektefelle til deres barn? Er det normalt? Er jo ikke sikkert man "linker" så veldig godt, og da er det jo ganske stressende å skulle føle på presset om å ha nær kontakt. Selvsagt vil man jo møtes i viktige anledninger som barndåp og andre viktige merkedager, men jeg tenker på ellers. Bare lurer på hvor vanlig dette er, fordi jeg blir stresset av tanken på dette. Anonymkode: 62ffc...adf
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 I mine første forhold har ikke mine foreldre hatt kontakt med mine svigerforeldre Ved siste forholdet mitt så kom pappa veldig godt overens med svigerfar. De ga hverandre julegave pg vi dro alle samlet på konsert. Så det fungerte fint. Anonymkode: 45734...058 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Pleier dere kontakt med foreldrene til kjæreste/samboer/ektefelle til deres barn? Er det normalt? Er jo ikke sikkert man "linker" så veldig godt, og da er det jo ganske stressende å skulle føle på presset om å ha nær kontakt. Selvsagt vil man jo møtes i viktige anledninger som barndåp og andre viktige merkedager, men jeg tenker på ellers. Bare lurer på hvor vanlig dette er, fordi jeg blir stresset av tanken på dette. Anonymkode: 62ffc...adf Det er veldig forskjellig, noen får god kontakt andre ikke🤷♀️ ta det som det kommer Anonymkode: 29104...78b 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Blir du også stresset av andre mellommenneskelige relasjoner? Hvorfor overtenker du dette? Anonymkode: febe5...13f 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 De bor et stykke unna (der avkommet og forloveden også bor) så det blir naturlig lite kontakt i det daglige men stemningen er hyggelig når vi møtes. Har feiret både nyttårsaften og påske med de. Fine folk. Hadde vi bodd nærmere hadde vi sikkert møttes mer. Anonymkode: 1458d...362
Januar2 Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 (endret) Pappa og svigermor går overens men de har ulike interesser, og er svært ulike personlig men pappa har god relasjon til min brors svigerfar, de er bønder begge to, har god tone og flere felles interesser som gjør at de trives i lag, de snakker ofte på tlf og besøker hverandre innimellom (litt avstand mellom Romerike og Egersund), Endret 26. februar 2023 av Januar2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Svigerforeldre til min bror har feiret jul med oss. Mannfolka drar på fisketur sammen, og møtes for en pils. Anonymkode: 3f417...e41
Turtellure12 Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Mine svigerforeldre og foreldre går ikke overens i det hele tatt. Forskjellige personligheter, rett og slett. Er vokst opp med en tett familie hvor slik kontakt er normalt og nær. Det er dessverre ikke alltid tilfelle at man får det samme som voksen selv.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Mine foreldre og svigerforeldre prater sammen innimellom, minst et par i halvåret, ellers møtes alle 4 ganger i året på barnas bursdager, 17. mai og nyttårsaften. Bor 2 timer fra hverandre Anonymkode: 2298a...359
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå