AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Skrevet 26. februar 2023 Vanskelig å formulere dette på en god måte, men jeg har oppdaget at etter at jeg ble singel slapper jeg mye mer av sammen med andre kvinner. Jeg setter mer pris på dem, de er ikke konkurrenter jeg må passe meg for lenger. Det er helt sikkert fordi eksen var en notorisk utro fyr som alltid glante på andre damer når vi var sammen, flørtet og sextet bak ryggen min, og jeg aldri følte at jeg var fin nok eller bra nok. Den følelsen å gå sammen med kjæresten sin og så se hvordan hans blikk og åpenbare interesse fikk kvinnene i nærheten til å smile, kaste ekstra på håret og blomstre, mens jeg som var kjæresten hans ble liten og grå og visnet, den unner jeg virkelig ingen. Andre som opplever at de har blitt mer avslappet og et bedre syn på andre kvinner etter å ha blitt singel? Jeg skal aldri mer inn i et forhold med noen som gjør meg så liten. Anonymkode: 2b371...6e9 2 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Skrevet 26. februar 2023 Høres ikke rart ut at du føler det sånn, mtp på hvordan han oppførte seg i forholdet. Jeg har en mann med maaange damer på fb, insta og snap. Han runker mye når jeg er på jobb. Passer liksom mye på tlf sin. Og jeg tenker at jeg hadde hatt det bedre som singel. Slapper aldri av. Men han sier jeg ikke har noen grunn til å være bekymret. Men husker tilbake på tiden som singel, og tenker at jeg aldri har vært så tilfreds som da. Så kanskje jeg har møtt feil menn, eller er uegnet i forhold.. Jeg vet ikke. Men tenker sterkt på å bryte, og bli helt meg selv igjen. ❤️ Anonymkode: e12eb...678 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Skrevet 26. februar 2023 Ja når jeg var sammen med en utro mann sendte jeg morder blikk til alle, herregud til og med noen typ 15 åringer på bussen på vei til fotballcup (mind me vi var nesten 30) som drev å glante rundt på alle på bussen og jeg der og da var overbevist om at de glante på meg og han fordi en av de hadde et elskerinne forhold med han og tenkte jeg var en klovn. Jeg ble helt sprø og tenkte det værste alltid og projiserte egne tanker over på andre så når jeg følte at en dame var pen tenkte jeg at han syntes det og at hun ville ha han og at de gjorde noe bak min rygg. Det var mye sånt som på ekte skjedde med utroskap og elskerinner rett foran øynene mine så det var ikke rart jeg ble gal egentlig.. Som deg skal jeg aldri i et sånt forhold igjen som får meg til å føle meg så liten og usikker! Er en del år siden nå og menn som viser den minste tendens til utroskap eller oppførsel jeg ikke godtar f eks følger mange modeller på sosiale medier eller kommenterer andre damer til meg de kutter jeg ut tvert. Vet hvor ille det går ut over meg selv om jeg ignorerer de røde flaggene og vikler meg inn i noe sånt igjen Anonymkode: 01032...130 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå