Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 Jeg bestilte et makeup kit fra beauty bridge for snart 3 uker siden og har enda ikke fått det De sier at de sendte den den 15. så for 11 dager siden, så får igjallefall satse på at jeg får det snart. noen andre som nylig har bestilt derfra og ikke fått pakken? rart at det skal ta sånn tid, men kan jo ha med julerushet og gjøre da. Jeg ba de om å være så snille og sette ned verdien pga høy moms/toll i Norge. så fikk jeg til svar: We try to keep the shipping cost as low as possible for our valuable customers. However, the S&H for the packages exceeding certain size and weight are subject to a surcharge by USPS which is more than the amount we posted on our Shipping schedule. We need to modify your S&H charge to $14.00. Please let us know if this acceptable for you! Thank you for your interest to our store. Please email us if you have any question/comment. Regards, Gokhan Customer Service Beauty Bridge Payment for Product(s) PAYMENT40 1 40.00 worth of $40 (Shipped) Subtotal 40.00 Shipping 14.00 Tax 0.00 Total 54.00 hmm...jeg sa det var greit, men det burde vell egentlig ikke være så mye?
Scheherazade Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 Trodde 14 var standardportoen til Norge jeg, iallfall det jeg alltid har betalt når jeg har handlet derfra.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #3 Skrevet 26. desember 2005 Trodde 14 var standardportoen til Norge jeg, iallfall det jeg alltid har betalt når jeg har handlet derfra. ← jaha ja, men da er det greit. trodde det skulle være 9 jeg, men hvis dere andre har betalt det så er det nok sånn. Synes bare det var litt rart at jeg fikk en mail om det i ettertid, og om det var greit for meg at shippingen ble på 14.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå