AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Har sett serien «the outsider» angrer på hele serien.. sitter igjen helt ødelagt i kroppen. Dette er en serie som setter seg i sinnet.. anbefaler ingen å se dette flere som føler samme? Anonymkode: d24fd...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Ødelagt i kroppen??? Anonymkode: 05bff...b8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Ødelagt i kroppen??? Anonymkode: 05bff...b8d Uttrykk.. jeg er helt utslitt og føler meg sårbar etter å ha sett den.. både fysisk og psykisk Anonymkode: d24fd...8b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
suplexx Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Uttrykk.. jeg er helt utslitt og føler meg sårbar etter å ha sett den.. både fysisk og psykisk Anonymkode: d24fd...8b8 Hvorfor ? Hva handler den om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. februar 2023 #5 Del Skrevet 27. februar 2023 Syns ikke denne var noe spesielt... Husker jeg så den da den kom ut. Den var spennende i starten ja, men ble for 'søkt' for meg etter hvert (prøve å ikke spoile for mye), og da syns jeg det ble 'for dumt' og den mistet litt av spenningen av det. Syns de burde gått i en annen retning til slutt, men men. Syns den var spennende og verdt og se i starten da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå