AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #1 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg har vært interessert i en mann i noen mnd og vi har datet/møttes noen ganger. Snakker jevnlig. Han er en introvært og litt ensom person. Jeg har alltid vært 100% sikker på at han ikke har interesse for noen andre eller møter noen andre damer, det har egentlig ikke vært i tankene mine engang. Plutselig idag tidlig så fikk jeg et innfall av at NÅ er det noe på gang eller at det veldig snart skjer med en annen dame. Jeg skjønte ikke hva det var med en gang. Jeg begynte bare å gråte og fikk kraftig hjertebank, dårlig følelse I hele kroppen uten noen grunn til det. Dette har vedvart i hele dag og jeg har kommet frem til at det handler om at han møter en ny. Det er ingen tegn til det, ingen ting som tilsier dette. Virkelig ikke! Men jeg har opplevd nøyaktig den samme følelsen flere ganger tidligere i livet uten at der har vært noe synlige tegn eller grunn til å føle det. Jeg har tenkt at jeg har vært gal og kanskje jeg sliter med sykelig sjalusi? Men nei.. for jeg er ikke sjalu til vanlig. Det er en følelse som plutselig kicker inn og den stemmer HVER gang. Jeg blir like sjokkert alltid over at det faktisk stemte. Det er mange år siden jeg har opplevd dette, så det er utrolig sjeldent og nå opplever jeg det igjen. Jeg håper jo at magefølelsen min ikke stemmer, men desverre så gjør den det. Det er en helt spesiell følelse som ikke kan sammenlignes med tanker i seg selv, det sitter i kroppen og kroppen kjenner det før tankene kommer. Er det noen som kan litt om dette som kan bekrefte at det stemmer denne gangen, eller KAN man faktisk ta feil når man føler det sånn? Anonymkode: e04ca...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #2 Del Skrevet 26. februar 2023 Kan ikke bekrefte eller avkrefte for deg, men det virker jo som du har lyttet til magefølelsen din før og at den har hatt rett. Jeg tenker at den sannsynligvis har rett nå også. Noen ganger kan det være vanskelig å skille mellom frykt og magefølelse når det kommer opp sånn du har det nå, men hvis du bare puster rolig noen ganger og fokuserer på det du føler og hva du ønsker svar på, så tror jeg det er magefølelsen - den som alltid har rett - som er igjen. Jeg føler det litt som deg nå, det er akkurat som jeg kjenner den vonde magefølelsen din nå. Uten at jeg vet om den har rett, men jeg tror det. Håper både du og jeg tar feil nå. ❤️ Anonymkode: 812ce...8e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #3 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan ikke bekrefte eller avkrefte for deg, men det virker jo som du har lyttet til magefølelsen din før og at den har hatt rett. Jeg tenker at den sannsynligvis har rett nå også. Noen ganger kan det være vanskelig å skille mellom frykt og magefølelse når det kommer opp sånn du har det nå, men hvis du bare puster rolig noen ganger og fokuserer på det du føler og hva du ønsker svar på, så tror jeg det er magefølelsen - den som alltid har rett - som er igjen. Jeg føler det litt som deg nå, det er akkurat som jeg kjenner den vonde magefølelsen din nå. Uten at jeg vet om den har rett, men jeg tror det. Håper både du og jeg tar feil nå. ❤️ Anonymkode: 812ce...8e2 Jeg tror nok ikke det bare er frykt desverre da jeg aldri har kjent på noe frykt rundt dette ved han før. Jeg har også tenkt at det er ihvertfall noe jeg slipper å frykte ved han pga at han ikke er helt personen til å drive med flere samtidig. Dette var bare noe som fra ene sekundet til det andre kicket inn og som sagt skjønte jeg ikke hva det var fordi jeg hadde ingen tanker om det, det lå kun i kroppen og ikke i hode, men jeg kjenner så godt igjen denne kroppslige følelsen fra tidligere og vet hva den er knyttet til.. nemlig at det er noen andre i bildet. Jeg har også kjent på frykt for sånt før hvis jeg har vært interessert i en veldig attraktiv mann, men da har det bare vært i tankene og hodet og ikke kroppen med fysiske reaksjoner. Jeg tror jeg klarer å skulle godt på hva som et frykt og magefølelse nå. Jeg håper også vi tar feil ❤️ stemmer den nå igjen så er det ikke til å ta feil av vidre I livet, selvom det egentlig ikke er til å ta feil av nå heller. Er bare så lenge siden sist.. Anonymkode: e04ca...ada 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg håper også vi tar feil ❤️ stemmer den nå igjen så er det ikke til å ta feil av vidre I livet, selvom det egentlig ikke er til å ta feil av nå heller. Er bare så lenge siden sist.. Anonymkode: e04ca...ada Krysser fingre, tær og øyne for at alt er bra mellom dere og at det bare er dere. Anonymkode: 812ce...8e2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Del Skrevet 26. februar 2023 Magefølelse eller intuisjon er ikke overnaturlig eller det samme som å være "synsk"... magefølelsen kommer fra underbevisstheten, der du har lagret alle tidligere opplevelser og erfaringer. Når hjernen din kjenner igjen lignende opplevelser, så varsler den deg. Den kan varsle feil (falsk alarm), for ingen situasjoner og mennesker er helt like, men altså... det kan være at du, uten at du er klar over det, har plukket opp visse signaler fra han som underbevisstheten din husker (fra andre situasjoner med menn) som "dårlige tegn". Du får prøve å "lese" han så godt du kan, som regel hvis det er noen andre involvert, så vil du få litt mindre oppmerksomhet fra han, han blir mindre engasjert osv. Anonymkode: 0f4ef...89c 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #6 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Magefølelse eller intuisjon er ikke overnaturlig eller det samme som å være "synsk"... magefølelsen kommer fra underbevisstheten, der du har lagret alle tidligere opplevelser og erfaringer. Når hjernen din kjenner igjen lignende opplevelser, så varsler den deg. Den kan varsle feil (falsk alarm), for ingen situasjoner og mennesker er helt like, men altså... det kan være at du, uten at du er klar over det, har plukket opp visse signaler fra han som underbevisstheten din husker (fra andre situasjoner med menn) som "dårlige tegn". Du får prøve å "lese" han så godt du kan, som regel hvis det er noen andre involvert, så vil du få litt mindre oppmerksomhet fra han, han blir mindre engasjert osv. Anonymkode: 0f4ef...89c Han har alltid vært lite engasjert fordi han sliter med en tung depresjon, så at han er lite engasjert nå er ikke noe nytt for han å være.. vanskelig å si egentlig.. kan jo ha vært noen signaler, men klarer ikke å plukke opp hvor jeg skal ha fått de fra for han er ikke noe annerledes Anonymkode: e04ca...ada Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Del Skrevet 26. februar 2023 Jeg vil si at magefølelsen ofte stemmer, men samtidig så har vi erfaringer fra ting i livet som gjør at vi kan tolke den i en retning som ikke stemmer med situasjonen nå, men som heller stammer fra tidligere erfaringer. Jeg vil tro at magefølelsen din plukker opp på at noe er feil her, men det trenger ikke handle om at han har noen andre - her kan din tolkning komme fra tidligere opplevelser. Ha litt is i magen og se hvordan ting utspiller seg. Kanskje du kan treffe han og sjekke om det er noe han vil prate om? Vær åpen for at det ikke dreier seg om det du tror. Anonymkode: 79d75...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Del Skrevet 26. februar 2023 Pust dypt inn, og Finn skikkelig indre ro. Også kjenner du på magefølelsen din. Da stemmer den som regel Anonymkode: 9edde...f66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå