Gå til innhold

Ble dumpet av venninne.. kjent hverandre i 20 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skulle jeg møte en venninne og dra på konsert sammen. Jeg reiste inn til byen som tok meg en time. Hadde pyntet meg og sto der med kjole og fiks klar. Hadde kjøpt bill og alt. 
Når jeg kom inn sendte jeg melding til henne flere ganger, og hun svarte bare at hun sto der og der, jeg lette og hun prøvde ikke aktivt å finne meg. Hun var der sammen med ei venninne. 
til slutt skrev jeg bare at nå stikker jeg siden jeg ikke orker å stå der alene. Hun svarer bare ok. 
dette er ikke mye venninne 

Anonymkode: c4cff...161

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff den var kjip 😥

Anonymkode: 68e7b...52b

Skrevet

Jeg hadde spurt henne rett ut om dere ikke hadde avtale i går 

Anonymkode: 10acd...9c5

• Liker 2
Skrevet

Kanskje hun var langt inne i en samtale med den andre venninna som var vanskelig å avslutte? Hadde dere egentlig en avtale om å møtes der? 

Anonymkode: 2aeb6...2eb

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt kontakt med hun mer.

Anonymkode: 6beab...874

Skrevet

Men du kunne ikke bedt henne om hjelp da siden du ikke fant henne? Du kan kanskje virke litt oppfarende når du blir så stressa og truer med å gå også, det er ikke helt normal oppførsel. Noen ganger er det greit å la slike folk møte seg selv i døren. Jeg hadde kanskje også bare sagt ok.

Anonymkode: 28643...cd7

• Liker 4
Skrevet

Finner dere ikke, har lett overalt. Kan du rekke opp telefonen med lys på, eller møte meg ved inngang A? Hva hadde du fått til svar da?

Anonymkode: 28643...cd7

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...