Gå til innhold

Interessert i turistattraksjoner og severdigheter og skal på byferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en person som elsker turistattraksjoner og severdigheter. Nå skal jeg på ferie til Vestfold. På byferie til enten Tønsberg eller Sandefjord. Hvilke av disse byene bør jeg reise på ferie til? Jeg foretrekker turistattraksjoner og severdigheter. Hvilke av disse 2 byene har flest turistattraksjoner og severdigheter?

Anonymkode: 315f8...11f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tønsberg er en ok by, kjenner ikke så godt til Sandefjord. Men selv om det er på siden av det du spør om, ville jeg valgt Åsgårdstrand. Fantastisk sted med mange severdigheter, spesielt knyttet til Munchs liv og kunst. :) 

Anonymkode: 38356...b5a

Skrevet

Tønsberg har flere museer, Ringshaugstranda en liten buss/kjøretur unna, brygga med hyggelige spisesteder, vikingskip som bygges rett ved brygga hver sommer, og mye hyggelige kafeer og slikt.

Sandefjord kjenner jeg ikke så godt. Men fordelen med Vestfold er at det er kort vei mellom byene, så man lett kan reise mellom dem.

Anonymkode: afe30...c60

Skrevet (endret)

I Tønsberg har de Haugar kunstmuseum og det nye biblioteket. Du kan og dra til Åsgårdsstarnd og se Munch sitt sommerhus og gå kystststien til Borre og se på Borrehaugene, eller motsatt.

Endret av fru Alving

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...