AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Fikk meld på facebook for noen dager siden fra en jeg møtte på fest noen få ganger via venners venner for nærmere tjue år siden. Han spurte hvordan det gikk og om jeg var gift, hadde barn eller nøt singellivet. Vi har ikke snakket på minst femten år! Videre skrev han om sitt liv, hva han jobbet med nå, om de tre barna hans og hva de drev med og at han var blitt singel pappa. Jeg tenkte ånei prøver han å sjekke meg opp så jeg har utsatt å svare men tenkte å svare høflig og late som jeg ikke skjønte han sjekker meg.... I dag så jeg på Tinder at han hadde gitt meg superlike på Tinder så nå er det jo ingen tvil.. Hvordan kan jeg komme meg helskinnet ut av dette? Bare fortsette å ignorere meldingen hans eller hvordan kan jeg svare hyggelig men ikke på en måte så han tror det er en sjans for han og følger opp med å spørre meg ut eller noe?! Det orker jeg bare ikke! Kjente han ikke engang godt når vi gikk i klasse, føler han kommer nå som desperat mid-40 mann og pløyer seg gjennom facebook listen sin 🙄 Anonymkode: e1e8d...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk meld på facebook for noen dager siden fra en jeg møtte på fest noen få ganger via venners venner for nærmere tjue år siden. Han spurte hvordan det gikk og om jeg var gift, hadde barn eller nøt singellivet. Vi har ikke snakket på minst femten år! Videre skrev han om sitt liv, hva han jobbet med nå, om de tre barna hans og hva de drev med og at han var blitt singel pappa. Jeg tenkte ånei prøver han å sjekke meg opp så jeg har utsatt å svare men tenkte å svare høflig og late som jeg ikke skjønte han sjekker meg.... I dag så jeg på Tinder at han hadde gitt meg superlike på Tinder så nå er det jo ingen tvil.. Hvordan kan jeg komme meg helskinnet ut av dette? Bare fortsette å ignorere meldingen hans eller hvordan kan jeg svare hyggelig men ikke på en måte så han tror det er en sjans for han og følger opp med å spørre meg ut eller noe?! Det orker jeg bare ikke! Kjente han ikke engang godt når vi gikk i klasse, føler han kommer nå som desperat mid-40 mann og pløyer seg gjennom facebook listen sin 🙄 Anonymkode: e1e8d...8c9 Ikke noe vits i å stresse , er bare å overse 😊 Anonymkode: c32ba...c9c 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Du sier til han at du har møtt noen og derfor føler det blir feil å snakke med en annen mann uansett intensjonen hans. Si det ellers var hyggelig at han sa hei og ønsk han en fin vår i møte 😊 Anonymkode: 351fc...c9b 3
NiceOrNothing Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fikk meld på facebook for noen dager siden fra en jeg møtte på fest noen få ganger via venners venner for nærmere tjue år siden. Han spurte hvordan det gikk og om jeg var gift, hadde barn eller nøt singellivet. Vi har ikke snakket på minst femten år! Videre skrev han om sitt liv, hva han jobbet med nå, om de tre barna hans og hva de drev med og at han var blitt singel pappa. Jeg tenkte ånei prøver han å sjekke meg opp så jeg har utsatt å svare men tenkte å svare høflig og late som jeg ikke skjønte han sjekker meg.... I dag så jeg på Tinder at han hadde gitt meg superlike på Tinder så nå er det jo ingen tvil.. Hvordan kan jeg komme meg helskinnet ut av dette? Bare fortsette å ignorere meldingen hans eller hvordan kan jeg svare hyggelig men ikke på en måte så han tror det er en sjans for han og følger opp med å spørre meg ut eller noe?! Det orker jeg bare ikke! Kjente han ikke engang godt når vi gikk i klasse, føler han kommer nå som desperat mid-40 mann og pløyer seg gjennom facebook listen sin 🙄 Anonymkode: e1e8d...8c9 Det er jo bare å svare kort og greit : hei . Har akkurat truffet en fantastisk fyr så kan vel ikke akkurat kalle meg singel . Har det bra og livet er topp. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du sier til han at du har møtt noen og derfor føler det blir feil å snakke med en annen mann uansett intensjonen hans. Si det ellers var hyggelig at han sa hei og ønsk han en fin vår i møte 😊 Anonymkode: 351fc...c9b Hjeelp.. Kan ikke det fremstå litt innbilsk? Altså selvom jeg skjønner hvorfor han tar kontakt er det litt for raskt å avsløre at jeg skjønner at det er derfor når han kan prøve å pakke inn meldingen sin som "#villebareværehyggelig"? Anonymkode: e1e8d...8c9
Andro Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Jeg ville bare ignorert, helt til han kom med et konkret forslag som du kan si nei til. Du skylder ikke folk forklaringer. 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Jeg ville bare ignorert, helt til han kom med et konkret forslag som du kan si nei til. Du skylder ikke folk forklaringer. Ja det er det letteste. Er bare redd for om jeg møter på han igjen i en sosial setting i fremtiden og det blir ubehagelig fordi jeg må hilse og snakke men begge vet jeg ignorerte han, men tviler sterkt på at jeg noen gang møter på han igjen egentlig. Vi bor i samme by men har jo ikke sett han på årevis Anonymkode: e1e8d...8c9
Andro Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja det er det letteste. Er bare redd for om jeg møter på han igjen i en sosial setting i fremtiden og det blir ubehagelig fordi jeg må hilse og snakke men begge vet jeg ignorerte han, men tviler sterkt på at jeg noen gang møter på han igjen egentlig. Vi bor i samme by men har jo ikke sett han på årevis Anonymkode: e1e8d...8c9 Jeg skjønner ikke hvorfor det er et problem å ha avvist noen? Du skylder ham jo ikke noe. 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Bedre å svare og avvise, enn å ikke svare i det hele tatt. Plutselig møter du han tilfeldig på et sted. Du kan være så brutal å si at du har sett han Superlike deg på Tinder, men at du ikke føler det samme tilbake. Men at han er tøff som sender deg en melding. Du avviser han, men han får samtidig en tilbakemelding. Anonymkode: 50a11...785 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå