AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Har chattet en ukes tid med en mann på dating app og har visst noen felles kjente med han og mye til felles. Dvs mye til felles hvis jeg fortsatt var 20 år, hatet skolen og festet hardt ved hver anledning. Han har ikke gjort eller sagt noe galt men jeg kjenner at han ikke er kjærestemateriale. Han fester fortsatt hver helg og henger på festivaler, spøker om fyll og fanteri og er umoden. Nå har han spurt på appen om vi skal utveksle nummer eller sosiale medier.... Hvordan avviser og avslutter jeg dette når stemningen bare har vært god? Hvis jeg forteller sannheten så vil han tenke at jeg dømmer han og er prippen som ikke gir han en sjanse til å møtes og siden vi har felles kjente vil jeg ikke ha det ryktet på meg for jeg var akuratt som han før så det er ikke det at jeg er bedre men at jeg er ferdig med det og orker ikke folk som fortsatt holder på sånn. Er det bedre å møte han og heller avvise han etterpå så han ikke føler seg så dømt ut fra kun chat? Anonymkode: 9a206...960 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Gi ham SoMe-kontakt og bruk lenger og lenger tid på å svare ham, og så sier du at du har møtt en annen om han etterlyser noe mer. Eller så sier du at du ikke helt vet om dette er beste matchen, for du føler deg litt ferdig med det livet han lever. Anonymkode: 911a3...22c 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 «Jeg syns du virker veldig hyggelig, men jeg må dessverre være ærlig å si at jeg ikke merker den gnisten jeg gjerne skulle ønske. Jeg ønsker ikke å kaste bort tiden din, så jeg tror vi bare stopper her. Ønsker deg alt godt 😊» Anonymkode: dea7a...3fc 12 6
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Gi ham SoMe-kontakt og bruk lenger og lenger tid på å svare ham, og så sier du at du har møtt en annen om han etterlyser noe mer. Eller så sier du at du ikke helt vet om dette er beste matchen, for du føler deg litt ferdig med det livet han lever. Anonymkode: 911a3...22c Vil ikke ha han på sosiale medier i privatlivet mitt og at han får se alle felles kjente vi har og kan begynne å spørre om meg eller prate om at vi har matchet 😬 Anonymkode: 9a206...960
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): «Jeg syns du virker veldig hyggelig, men jeg må dessverre være ærlig å si at jeg ikke merker den gnisten jeg gjerne skulle ønske. Jeg ønsker ikke å kaste bort tiden din, så jeg tror vi bare stopper her. Ønsker deg alt godt 😊» Anonymkode: dea7a...3fc Ja men det som gjør at denne ikke funker er fordi vi har hatt en veldig morsom og hyggelig tone. Han tror nok den gnisten er der fordi vi har skrevet masse og tulla masse men for min del har det bare vært kompis aktig Anonymkode: 9a206...960
exictence Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Jeg er glad for at vi har skrevet sammen. Vi har hatt en morsom og hyggelig tone. Men må dessverre si at jeg føler det mangler noe for at det skal utvikle mer enn vennskap mellom oss. Føler det er best vi avslutter det og går videre begge to. Lykke til med å finne en annen 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 exictence skrev (18 timer siden): Jeg er glad for at vi har skrevet sammen. Vi har hatt en morsom og hyggelig tone. Men må dessverre si at jeg føler det mangler noe for at det skal utvikle mer enn vennskap mellom oss. Føler det er best vi avslutter det og går videre begge to. Lykke til med å finne en annen Er det innafor å si at noe mangler for mer enn vennskap når jeg ikke engang har gitt han sjanse til å møtes? Anonymkode: 9a206...960
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det innafor å si at noe mangler for mer enn vennskap når jeg ikke engang har gitt han sjanse til å møtes? Anonymkode: 9a206...960 Ja det er innafor. Du trenger ikke gi noen forklaring utover det. Anonymkode: 33ae2...7e5 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Men du kjenner han jo ikke enda, kan du med sikkerhet si at han er som du beskriver? Jeg trodde også typen var veldig partygoer og mye ute da vi møttes. I realiteten hadde han overbooket seg sosialt fordi han var så lei av å sture alene i leiligheten under pandemien, og i stedet for å sitte alene hjemme i helgene ville han mye heller dra ut og være blandt folk. Siden jeg møtte han i denne supersosiale perioden ble det jo litt overlapp med avtaler han hadde, men han er jo ikke noe bygåer i det hele tatt egentlig - han er skikkelig kjæreste-kjæreste og trives så vanvittig mye bedre med partner at han vil aller helst være hjemme med meg i helgene, jeg må regelrett pushe han ut døra til tider 😂 Poenget er, ikke avskriv han før du blir kjent med han dersom du er interessert, og du blir ikke ordentlig kjent med han før du møter han 🤗 Anonymkode: 60479...4f8 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 Ikke møt han når du alt vet at du ikke er interessert. Det er begrenset hvor mye du sårer noen du har snakket med en ukes tid på chat. Bare avvis han. Ingenting i veien for å være direkte. "Du viker som en hyggelig fyr, men for meg er du dessverre ikke kjærestemateriale fordi livsstilen din er uforlignelig med hvordan jeg lever og ønsker å leve. Hyggelig å prates og ønsker deg lykke til videre🙂." Anonymkode: 93ef3...aef 3
exictence Skrevet 26. februar 2023 #11 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det innafor å si at noe mangler for mer enn vennskap når jeg ikke engang har gitt han sjanse til å møtes? Anonymkode: 9a206...960 Nei, da kan du si bare at du dessverre ikke føler for å møtes.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 Kutt ut å bruk ordene "dessverre", og "beklager" , når dere skal avvise. Det er ingenting som skal unnskyldes, og egentlig kan dere si "heldigvis for meg". Vær glad dere fant ut av det tidlig, og gi en ordentlig avvisning. M50 Anonymkode: df178...1d2 3 1
exictence Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Kutt ut å bruk ordene "dessverre", og "beklager" , når dere skal avvise. Det er ingenting som skal unnskyldes, og egentlig kan dere si "heldigvis for meg". Vær glad dere fant ut av det tidlig, og gi en ordentlig avvisning. M50 Anonymkode: df178...1d2 Det er greit at du ikke bruker de ordene. Men jeg synes ikke du skal si at andre skal slutte med det. Jeg føler at det er dessverre at jeg ikke vil møtes igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 exictence skrev (30 minutter siden): Det er greit at du ikke bruker de ordene. Men jeg synes ikke du skal si at andre skal slutte med det. Jeg føler at det er dessverre at jeg ikke vil møtes igjen. Jeg er utrolig lei meg for det, men vi må nok bare fortsette å være uenige. Beklager og unnskylder så mye. Anonymkode: df178...1d2
exictence Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg er utrolig lei meg for det, men vi må nok bare fortsette å være uenige. Beklager og unnskylder så mye. Anonymkode: df178...1d2 Nei, det der var nå overdrevet. Jeg sier ikke dessverre for hans del, men jeg sier dessverre for min del. Altså, jeg beklager ingenting for hans del.
Btw Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Men du kjenner han jo ikke enda, kan du med sikkerhet si at han er som du beskriver? Jeg trodde også typen var veldig partygoer og mye ute da vi møttes. I realiteten hadde han overbooket seg sosialt fordi han var så lei av å sture alene i leiligheten under pandemien, og i stedet for å sitte alene hjemme i helgene ville han mye heller dra ut og være blandt folk. Siden jeg møtte han i denne supersosiale perioden ble det jo litt overlapp med avtaler han hadde, men han er jo ikke noe bygåer i det hele tatt egentlig - han er skikkelig kjæreste-kjæreste og trives så vanvittig mye bedre med partner at han vil aller helst være hjemme med meg i helgene, jeg må regelrett pushe han ut døra til tider 😂 Poenget er, ikke avskriv han før du blir kjent med han dersom du er interessert, og du blir ikke ordentlig kjent med han før du møter han 🤗 Anonymkode: 60479...4f8 Nok sant, men ikke alltid. Enig at det er veldig urimelig å kreve at single, unge menn skal sitte hjemme alene i helgene. Dessvere så er mye av det sosiale som skjer i helgene involverer drikking blant gutta. Det er sånn de møter folk og jenter. Det var slik med min eks og. Etter vi ble sammen så foretrakk han å være sammen med meg i helgene. Men det var en periode i forholdet vårt hvor han fikk ikke like mye oppmerksomhet fra meg (han er esktrem ekstrovert og trenger folk) og da dro jeg på jobbreise ei uke. Da hadde han vært ute og drukket midt i uka. Jeg kom hjem på en fredag til et rot. Han var sliten pga. dårlig mat og mye alkohol midt i uka. Den helgen skulle vi være sammen med min slekt som hadde reist langt for å besøke oss, men alle sammen endte lørdagskvelden på legevakta fordi han hadde blitt voldsom dårlig. Ikke noe alvorlig med vi ble redde. Det ble slutt fordi jeg orket ikke en type som skal ty alkohol hver gang noe er ubehagelig. Å henge på legevakten er heller noe ikke artig. To måneder etter at det ble slutt, havnet han på legevakten igjen på nyttårsaften. Det var synd fordi han var en veldig blid, arbeidsom, snill og sjenerøs person, men en så selvdestruktiv oppførsel og prioritering orket jeg ikke. Folk som drikker alkohol, fester og er ansvarlige pleier ikke å bli drita full hver helg og la det gå ut over helsen sin. Tar jo tid å oppdage det da. Det ser ikke ut som vedkommende klarer gjennom chatten å overbevise TS at han besitter andre egenskaper som kan veie opp slik at TS syns det er verdt tiden sin. Tror kombinasjon av ekstroversjon og sans for alkohol/festing bringer dårlig odds. Er kjæresten din en ekstrovert eller en introvert type? Mine eks fikk 87% på ekstrovert testen😆
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #17 Skrevet 27. februar 2023 Du overtenker. Bare la vær å gå inn på noe mer. Hvis han maser veldig så får du heller kutte kontakten. Og nei, det er ikke bedre å møte han. Da skrur du jo bare opp forventningene hans. Anonymkode: 94800...6ff
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #18 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men du kjenner han jo ikke enda, kan du med sikkerhet si at han er som du beskriver? Jeg trodde også typen var veldig partygoer og mye ute da vi møttes. I realiteten hadde han overbooket seg sosialt fordi han var så lei av å sture alene i leiligheten under pandemien, og i stedet for å sitte alene hjemme i helgene ville han mye heller dra ut og være blandt folk. Siden jeg møtte han i denne supersosiale perioden ble det jo litt overlapp med avtaler han hadde, men han er jo ikke noe bygåer i det hele tatt egentlig - han er skikkelig kjæreste-kjæreste og trives så vanvittig mye bedre med partner at han vil aller helst være hjemme med meg i helgene, jeg må regelrett pushe han ut døra til tider 😂 Poenget er, ikke avskriv han før du blir kjent med han dersom du er interessert, og du blir ikke ordentlig kjent med han før du møter han 🤗 Anonymkode: 60479...4f8 Ja jeg vet at han med sikkerhet er sånn for det er det han forteller selv at han liker å drikke og røyke hasj og at når han ikke er på jobb så går han på byen og i ferier drar han på hasj festivaler og han har liksom hele den gi faen og fuck A4 innstillingen enda. Han prater mye om musikk og party, hvor sykt drita han ble i går eller hvor digg det er å stå opp å ta seg et hasj trekk. Ikke noe for meg han der! Anonymkode: 9a206...960
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #19 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kutt ut å bruk ordene "dessverre", og "beklager" , når dere skal avvise. Det er ingenting som skal unnskyldes, og egentlig kan dere si "heldigvis for meg". Vær glad dere fant ut av det tidlig, og gi en ordentlig avvisning. M50 Anonymkode: df178...1d2 Interessant diskusjon som ble ut av kommentaren din. Jeg er enig, teit å beklage for avvisning og det er ingen desverre for min del å avstå fra date men en lettelse. Vi kvinner legger oss flate altfor ofte for å ikke såre menns ego. Anonymkode: 9a206...960 1
viren Skrevet 27. februar 2023 #20 Skrevet 27. februar 2023 "Det har vært veldig hyggelig å chatte med deg, men våre livsstiler passer ikke sammen så det vil ikke kunne bli noe mer". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå