AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #21 Skrevet 25. februar 2023 NiceOrNothing skrev (Akkurat nå): Det høres ut som du beskriver en bil eller et hus som er til salgsv . Hvorfor i all verden nevner du ikke noe om personlighet , jobb , interesser , ambisjoner , hobbyer etc Jeg nevner ikke det fordi jeg var nysgjerrig på svarene hvis de var basert på kun beskrevet utseende. Til vanlig hvis jeg skal beskrive meg selv så har jeg med mye annet som du nevner, men ikke i denne tråden 👍 Ts Anonymkode: f9d59...f56 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #22 Skrevet 25. februar 2023 Det er jo ikke noe rart at ts beskriver kroppen sin, da 99% av menn er opptatt av damens utseende, og vi lever i et ekstremt overfladisk og utseende fiksert samfunn. De som ikke er opptatt av utseendet til en dame de ikke kjenner, er kun opptatt av å få tømt seg og da spiller ikke kroppen/utseendet noe. Anonymkode: 93392...1ac 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #23 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av nysgjerrighet. BMI 24,8 ish. Eller snakker vi midten av normalvektig 21,75? Du er uansett datebar basert på det du beskriver. Ville fokusert på å være litt "koneemne" fremfor utseende. Ting blir lettere for deg om du ser på menn som er på din alder og en god del oppover. Anonymkode: 58e47...82f Bmi på 21 er nedre del av normal bmi. Midt på normal bmi er 24 Anonymkode: eb69b...b21 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #24 Skrevet 25. februar 2023 Tenker at du er så opptatt av hvordan du ser ut / hvordan menn ser på utseendet ditt, at du dessverre hadde vært uinteressant å date. Få deg litt selvtillit. Du er så mye mer enn hvordan kroppen din ser ut. Anonymkode: c1402...671 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #25 Skrevet 25. februar 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke noe rart at ts beskriver kroppen sin, da 99% av menn er opptatt av damens utseende, og vi lever i et ekstremt overfladisk og utseende fiksert samfunn. De som ikke er opptatt av utseendet til en dame de ikke kjenner, er kun opptatt av å få tømt seg og da spiller ikke kroppen/utseendet noe. Anonymkode: 93392...1ac Ja, jeg ble overrasket over at noen ble overrasket over HI da omtrent samtlige av mennene på forumet og sikkert ellers i samfunnet vil ha et perfekt evigungt, instagramvennlig utseende ved valg av partner, men så er det plutselig rart at man da lurer på om man er bra nok? Anonymkode: 95143...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #26 Skrevet 25. februar 2023 11 minutter siden, AnonymBruker said: Bmi på 21 er nedre del av normal bmi. Midt på normal bmi er 24 Anonymkode: eb69b...b21 Stemmer ikke, da bmi 25+ er overvektig. Midt på normal bmi er rundt 21-22 Anonymkode: 95143...b4c 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #27 Skrevet 25. februar 2023 8 minutter siden, AnonymBruker said: Bmi på 21 er nedre del av normal bmi. Midt på normal bmi er 24 Anonymkode: eb69b...b21 Normalvektig er 18,5-25. Midten av det er 21,75. Det er så midt på normal bmi som man kommer. 3,75 fra undervekt og 3,75 fra normalvekt. Anonymkode: a9580...d72 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #28 Skrevet 25. februar 2023 *og 3.75 fra overvekt. Anonymkode: a9580...d72
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #29 Skrevet 25. februar 2023 Du beskriver deg selv akkurat som hun jeg vurderer å be ut på date 😍 Anonymkode: 6a6a0...181
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #30 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ja, jeg ble overrasket over at noen ble overrasket over HI da omtrent samtlige av mennene på forumet og sikkert ellers i samfunnet vil ha et perfekt evigungt, instagramvennlig utseende ved valg av partner, men så er det plutselig rart at man da lurer på om man er bra nok? Anonymkode: 95143...b4c 🤷♀️ Anonymkode: f9d59...f56 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #31 Skrevet 26. februar 2023 Ingenting av det du skriver beskriver deg egentlig noe særlig, men utfra det du skriver er svarer nei. Anonymkode: 24d3e...0ae 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #32 Skrevet 26. februar 2023 55 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg ble overrasket over at noen ble overrasket over HI da omtrent samtlige av mennene på forumet og sikkert ellers i samfunnet vil ha et perfekt evigungt, instagramvennlig utseende ved valg av partner, men så er det plutselig rart at man da lurer på om man er bra nok? Anonymkode: 95143...b4c Klart man ønsker det beste for seg selv. Men ikke alle kan få attraktive kvinner, så da må man velge blant de man kan få, og derfor får også de fleste kvinner seg noen. Anonymkode: 24d3e...0ae
Jeg-er-anonym Skrevet 26. februar 2023 #33 Skrevet 26. februar 2023 Er en del yngre, men ser ikke hvorfor du ikke skal være attraktiv. Arr på magen trekker ikke ned for min del og utseende ditt høres jo veldig bra ut. Ser på det med at du ikke bruker sminke som en slags bonus. Eneste for min del som trekker en smule ned er tatoveringene, men mange som liker det så ingenting å bekymre seg for 😉 1
Duraton Skrevet 26. februar 2023 #34 Skrevet 26. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er en dame i starten i 30 årene. Jeg er akkurat på det som er normalvektig og trener litt muskler. Har noe fett, men det ligger pent fordelt. Har bittelitt løs hud på magen, og to synlige arr på magen etter operasjon. Ellers er magen så og si flat. Brystene er såkalte store hengepupper. Jeg har litt brede hofter og skuldre, med en tynn og definert midje. Helt normale armer vil jeg si og en normal størrelse på rompa. Lagt mørkt hår ned til midjen, håret er friskt. Ansiktet ser enda litt ungdommelig ut, ikke mye rynker eller linjer, men litt uren hud til tider. Høyden er 1.65 cm. Greie tenner. Bruker ikke sminke, men napper og farger øyenbryn og bruker produkter på lepper så de ikke blir tørre. Bruker heller ikke løsvipper/negler eler annet. Har noen store veldig synlige tatoveringer, ikke noen fæle motiver. Hører jeg har fin utstråling. Klesstilen er vanlig motestil, bikker litt mot det ungdommelige kanskje. Viser gjerne litt hud om sommeren, men er ikke vulgær. Hva tenker du om meg? Kunne dere datet meg? Anonymkode: f9d59...f56 Hæh? Hva med interesser og personlighet? Utseende ditt er av null interesse. Vi er alle sammen rosiner når vi er 70 uansett. Men hvis man skal leve med deg, så må det mer til enn ett såkalt pent ytre. 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #35 Skrevet 26. februar 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Klart man ønsker det beste for seg selv. Men ikke alle kan få attraktive kvinner, så da må man velge blant de man kan få, og derfor får også de fleste kvinner seg noen. Anonymkode: 24d3e...0ae Det er jo døden å få en kjæreste som tok til takke med deg. Er de som ender opp med å være utro hvis de får sjansen, dagdrømmer om andre og blir lett forelsket i andre. En del menn som jeg datet men ikke endte i forhold med fordi jeg ikke ønsket/var klar har prøvd seg etter de fikk kjæreste. Huff nei, alle burde være singel fremfor å velge en/ei de ikke elsker og syns er bra nok Anonymkode: 95143...b4c 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #36 Skrevet 26. februar 2023 At du lagde denne tråden i utgangspunktet er et rødt flagg... Anonymkode: 65dcf...2c0 3
Bombasi Skrevet 26. februar 2023 #37 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg er en dame i starten i 30 årene. Jeg er akkurat på det som er normalvektig og trener litt muskler. Har noe fett, men det ligger pent fordelt. Har bittelitt løs hud på magen, og to synlige arr på magen etter operasjon. Ellers er magen så og si flat. Brystene er såkalte store hengepupper. Jeg har litt brede hofter og skuldre, med en tynn og definert midje. Helt normale armer vil jeg si og en normal størrelse på rompa. Lagt mørkt hår ned til midjen, håret er friskt. Ansiktet ser enda litt ungdommelig ut, ikke mye rynker eller linjer, men litt uren hud til tider. Høyden er 1.65 cm. Greie tenner. Bruker ikke sminke, men napper og farger øyenbryn og bruker produkter på lepper så de ikke blir tørre. Bruker heller ikke løsvipper/negler eler annet. Har noen store veldig synlige tatoveringer, ikke noen fæle motiver. Hører jeg har fin utstråling. Klesstilen er vanlig motestil, bikker litt mot det ungdommelige kanskje. Viser gjerne litt hud om sommeren, men er ikke vulgær. Hva tenker du om meg? Kunne dere datet meg? Anonymkode: f9d59...f56 Så det du sier er at du er normalvektig med en normal kropp som kler deg normalt, og har mørkt, langt hår og er såpass naturlig ansiktspen at du ikke trenger sminke? Ja, jeg kunne absolutt datet deg.
AnonymousBruker Skrevet 26. februar 2023 #38 Skrevet 26. februar 2023 Hvorfor skal utseende være så av gjørende hele tiden? Jeg skjønner at slanke og magre mennesker kanskje er såkalt "sexy" ved første øyeblikk, men det er jo ikke det som faktisk definerer en person. Okei, så er kanskje veltrente personer flinkere til å pushe seg til det gjør vondt for å forbedre seg, men personer med mer fett på magen er vel dog like kjæreste-materiale. Personligheten din, holdningene dine og kommunikasjonsferdighetene er i min mening så mye mer viktig enn "ideal-kroppen" ingen kan å definere uansett, i et forhold. 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #39 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nevnte det fordi arrene er ikke små pene arr som ofte en får av plastiske operasjoner, men relativt store og synlige arr etter som sagt livreddende operasjoner. Takk for svaret ditt ellers ❤️ Ts Anonymkode: f9d59...f56 Tror ikke du har mye å klage på. Vi som har arr etter en pupp er ikke så fine vi heller, men alikevel, menn er flinke til å akseptere noen riper i lakken. Vi har jo levd ett liv. Anonymkode: b244a...e5c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #40 Skrevet 28. februar 2023 On 2/25/2023 at 10:43 PM, AnonymBruker said: Jeg er en dame i starten i 30 årene. Jeg er akkurat på det som er normalvektig og trener litt muskler. Har noe fett, men det ligger pent fordelt. Har bittelitt løs hud på magen, og to synlige arr på magen etter operasjon. Ellers er magen så og si flat. Brystene er såkalte store hengepupper. Jeg har litt brede hofter og skuldre, med en tynn og definert midje. Helt normale armer vil jeg si og en normal størrelse på rompa. Lagt mørkt hår ned til midjen, håret er friskt. Ansiktet ser enda litt ungdommelig ut, ikke mye rynker eller linjer, men litt uren hud til tider. Høyden er 1.65 cm. Greie tenner. Bruker ikke sminke, men napper og farger øyenbryn og bruker produkter på lepper så de ikke blir tørre. Bruker heller ikke løsvipper/negler eler annet. Har noen store veldig synlige tatoveringer, ikke noen fæle motiver. Hører jeg har fin utstråling. Klesstilen er vanlig motestil, bikker litt mot det ungdommelige kanskje. Viser gjerne litt hud om sommeren, men er ikke vulgær. Hva tenker du om meg? Kunne dere datet meg? Anonymkode: f9d59...f56 Fullt innafor ☺️ Anonymkode: 816ee...004
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå