Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Menn, kunne dere datet meg med dette utseende? Forklarende tekst

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame i starten i 30 årene. Jeg er akkurat på det som er normalvektig og trener litt muskler. Har noe fett, men det ligger pent fordelt. Har bittelitt løs hud på magen, og to synlige arr på magen etter operasjon. Ellers er magen så og si flat. Brystene er såkalte store hengepupper. Jeg har litt brede hofter og skuldre, med en tynn og definert midje. Helt normale armer vil jeg si og en normal størrelse på rompa. Lagt mørkt hår ned til midjen, håret er friskt. Ansiktet ser enda litt ungdommelig ut, ikke mye rynker eller linjer, men litt uren hud til tider. Høyden er 1.65 cm. Greie tenner. Bruker ikke sminke, men napper og farger øyenbryn og bruker produkter på lepper så de ikke blir tørre. Bruker heller ikke løsvipper/negler eler annet. Har noen store veldig synlige tatoveringer, ikke noen fæle motiver. Hører jeg har fin utstråling. Klesstilen er vanlig motestil, bikker litt mot det ungdommelige kanskje. Viser gjerne litt hud om sommeren, men er ikke vulgær. 

Hva tenker du om meg? Kunne dere datet meg? 

Anonymkode: f9d59...f56

Skrevet

Vil bare påpeke at operasjonene på magen ikke er fra platisk operasjon, men livsreddende operasjoner. Gamle, men ikke så pene arr. 

Ts 

Skrevet

Ja det kunne jeg

Skrevet

Men atte altså.. du høres helt fin ut, men kroppen og utseende ditt bør ikke være hovedprioritet når du dater, da dater du feil folk. Beklager men dette er litt overfladisk av deg, at du må presisere at arrene dine er fra livreddende operasjoner og ikke plastiske operasjoner, javel liksom? Og at du har bittelitt løs hud, hvem bryr seg? Hadde noen valgt deg vekk pga noe av dette,  hadde jeg ikke sett det som et stort tap akkurat ..

Anonymkode: 0ea60...2a2

• Liker 16
Skrevet

Jeg også, men er opptatt.

Anonymkode: e0f64...8fa

Skrevet

Jepp, helt uproblematisk! :)

Anonymkode: 01472...801

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men atte altså.. du høres helt fin ut, men kroppen og utseende ditt bør ikke være hovedprioritet når du dater, da dater du feil folk. Beklager men dette er litt overfladisk av deg, at du må presisere at arrene dine er fra livreddende operasjoner og ikke plastiske operasjoner, javel liksom? Og at du har bittelitt løs hud, hvem bryr seg? Hadde noen valgt deg vekk pga noe av dette,  hadde jeg ikke sett det som et stort tap akkurat ..

Nevnte det fordi arrene er ikke små pene arr som ofte en får av plastiske operasjoner, men relativt store og synlige arr etter som sagt livreddende operasjoner. Takk for svaret ditt ellers ❤️ 

Ts 

• Hjerte 1
Skrevet

Du trenger hjelp med selvfølelsen din.... Psyk tråd. Er vel du som har lagd trådene om kropp og bmi også huff. Du er bra nok! Elsk deg selv og andre vil elske deg!

Anonymkode: eb69b...b21

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du trenger hjelp med selvfølelsen din.... Psyk tråd. Er vel du som har lagd trådene om kropp og bmi også huff. Du er bra nok! Elsk deg selv og andre vil elske deg!

Anonymkode: eb69b...b21

Det var ikke noe hyggelig sagt, det må være lov å spørre uten at man er psykisk syk. Nei, det er ikke jeg som har laget den tråden eller noen andre for den saks skyld.

Ts 

Skrevet

Er vel kun tattisene jeg stiller meg skeptisk til i den beskrivelsen der. Men det burde jeg nok klare å leve med 😊

Anonymkode: bca3b...a91

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nevnte det fordi arrene er ikke små pene arr som ofte en får av plastiske operasjoner, men relativt store og synlige arr etter som sagt livreddende operasjoner. Takk for svaret ditt ellers ❤️ 

Ts 

Arr er ikke større problem enn du lager det til selv (unntak kan være f.eks. store brannskader som gir redusert funksjon).

Jeg har minst 10 cm arr i ansiktet, men har aldri laget noe fokus på det, og det gjør tydeligvis ikke andre heller når jeg selv ikke fokuserer på det. Har aldri forsøkt å skjule dem.

Jobb med å bli mer glad i deg selv og egen kropp, det er det viktiste ❤️ Riktig mann ser deg som den personen du er og elsker deg av den grunn ❤️

Anonymkode: 31176...a44

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts 

Du høres flott ut uansett var poenget mitt ja, men ikke la noen bestemme hvordan du skal føle deg 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er akkurat på det som er normalvektig

Av nysgjerrighet. BMI 24,8 ish. Eller snakker vi midten av normalvektig 21,75?

Du er uansett datebar basert på det du beskriver.  Ville fokusert på å være litt "koneemne" fremfor utseende. Ting blir lettere for deg om du ser på menn som er på din alder og en god del oppover.

Anonymkode: 58e47...82f

Skrevet

Du, som 100% av alle kvinner, er opphengt i noe du oppfatter som skjemmende skavanker, enten det er hengepupper eller arr, måten fett er fordelt på eller uren hud i perioder.  

For å være litt generell tror jeg i denne, og de fleste andre sammenhenger, at menn er mer helhetlig orienterte mens damer er detaljorienterte. Noen menn er mer overfladisk optatt av utseendet mens andre menn er mer opptatt av personen, og synes du er vakker hvis du er en vakker person. Det er en skala, og de ligger fordelt på den skalen, med en normalkurve på midten, tenker jeg. Men uansett ser de på helheten. De fleste , i hvert fall.

Ingen mann, vil jeg tro, dropper en smashing dame med god personlighet på grunn av 1 eller et par rare detaljer. Kvinner står i speilet og gråter over de mest utrolig små detaljene uten å forstå at mannen mest sannsynlig ikke tar notis av den engang. 

Helheten teller! og helhetlig virker du helt topp.

Anonymkode: 3050c...7d2

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg er en dame i starten i 30 årene. Jeg er akkurat på det som er normalvektig og trener litt muskler. Har noe fett, men det ligger pent fordelt. Har bittelitt løs hud på magen, og to synlige arr på magen etter operasjon. Ellers er magen så og si flat. Brystene er såkalte store hengepupper. Jeg har litt brede hofter og skuldre, med en tynn og definert midje. Helt normale armer vil jeg si og en normal størrelse på rompa. Lagt mørkt hår ned til midjen, håret er friskt. Ansiktet ser enda litt ungdommelig ut, ikke mye rynker eller linjer, men litt uren hud til tider. Høyden er 1.65 cm. Greie tenner. Bruker ikke sminke, men napper og farger øyenbryn og bruker produkter på lepper så de ikke blir tørre. Bruker heller ikke løsvipper/negler eler annet. Har noen store veldig synlige tatoveringer, ikke noen fæle motiver. Hører jeg har fin utstråling. Klesstilen er vanlig motestil, bikker litt mot det ungdommelige kanskje. Viser gjerne litt hud om sommeren, men er ikke vulgær. 

Herregud. Greie tenner, 165 høy, osv osv. Høres ut som du skal melde en hund på hundeshow.  Jeg kunne aldri datet deg.

Anonymkode: 65853...060

• Liker 2
  • Nyttig 10
Annonse
Skrevet

plager meg at "hengepupper" er så negativt ladet. jeg foretrekker det (les digger digger det!). hadde helt klart ville datet deg Ts.

Anonymkode: b6739...5f2

• Liker 5
Skrevet

Hva slags interesser har du? Hva er viktig for deg i livet? Når har du det skikkelig gøy?

Anonymkode: 13f37...ec5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva slags interesser har du? Hva er viktig for deg i livet? Når har du det skikkelig gøy?

Jeg har sang og musikk som hobby, også liker jeg å lære meg nye ting sånn plutselig, et språk for eksempel. Ser også på trening som en av mine hobbyer, trener flere ganger i uken uten å være fanatiker. 

For meg er først og fremst gode mennesker rundt meg viktig, som familie og venner. Jeg verdsetter mennesker høyt. Små hverdagsgleder er også viktig for meg, for da ser man alt det fine som finnes i denne verden litt bedre. 

Jeg har det skikkelig gøy når jeg tør å kaste meg ut i ting jeg kanskje synes er litt skummelt. For eksempel å klatre, da jeg egentlig har litt høydeskrekk. Jeg har det aller mest gøy når ting i livet kan være litt spontant og ikke så planlagt til den minste detalj.  

Ts

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg har sang og musikk som hobby, også liker jeg å lære meg nye ting sånn plutselig, et språk for eksempel. Ser også på trening som en av mine hobbyer, trener flere ganger i uken uten å være fanatiker. 

For meg er først og fremst gode mennesker rundt meg viktig, som familie og venner. Jeg verdsetter mennesker høyt. Små hverdagsgleder er også viktig for meg, for da ser man alt det fine som finnes i denne verden litt bedre. 

Jeg har det skikkelig gøy når jeg tør å kaste meg ut i ting jeg kanskje synes er litt skummelt. For eksempel å klatre, da jeg egentlig har litt høydeskrekk. Jeg har det aller mest gøy når ting i livet kan være litt spontant og ikke så planlagt til den minste detalj.  

Ts

Du høres ut som en bra dame! Og ikke noe i veien med utseende ditt, sånn du beskriver det. Date i vei!

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det høres ut som du beskriver en bil eller et hus som er til salgs  . Hvorfor i all verden nevner du ikke noe om personlighet , jobb , interesser , ambisjoner , hobbyer etc 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...