Gå til innhold

Er det sånn i Norge også at snuten skriker forskjellige kommandoer til deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det finnes mange eksempler på snuteskytinger i Usa, hvor det er sånn 5 snuter som skriker helt forskjellige ting til en stakkars uskyldig person. Og når han gjør det den ene av de sier, så blir han skutt av de 4 andre. 

Er snuten i Norge også sånn (kanskje minus å bli skutt), at de skriker forskjellige kommandoer til deg?

Anonymkode: ed6e4...87c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skikkelig tøft å kalle politiet for snuten 🤣

• Liker 14
Skrevet
Mezzosoprena skrev (Akkurat nå):

Tenkte det samme🤣 

Anonymkode: a1982...ac1

Skrevet

Snuten, ass.

Anonymkode: 14a77...8a5

• Liker 3
Skrevet

Ja

Anonymkode: b948d...576

Skrevet

Bare en måte å finne ut av

Anonymkode: 77f47...7b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare en måte å finne ut av

Anonymkode: 77f47...7b0

Nei, det er nok flere.

• Liker 1
Skrevet
Mezzosoprena skrev (11 minutter siden):

Dere snuter trakasserer og dreper uskyldige folk hver dag. Men blir sur av å bli kalt snut? 🤨

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dere snuter trakasserer og dreper uskyldige folk hver dag. Men blir sur av å bli kalt snut? 🤨

Haha, tror du jeg er politi?

Og sur - nei, det var mer at 80-tallet ringte og ville ha tilbake slang'en sin 😅

Endret av Mezzosoprena
  • Liker 11
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Så, så. Dette går helt fint, bare slapp av og pust med magen.

Hvor i landet bor du? Jeg har ikke fått med meg at norsk politi dreper folk på en daglig basis, så jeg er meget nysgjerrig.

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Vixella said:

Hvor i landet bor du? Jeg har ikke fått med meg at norsk politi dreper folk på en daglig basis, så jeg er meget nysgjerrig.

Hysj, det er ikke lov å snakke om det. Da kommer snuten å skriker masse ordrer til deg før de skyter deg og! 

• Liker 7
Skrevet
Just now, Tiuren said:

Hysj, det er ikke lov å snakke om det. Da kommer snuten å skriker masse ordrer til deg før de skyter deg og! 

Takk for advarselen, da skal jeg snarest finne meg et bra gjemmested. 

• Liker 1
Skrevet

Sånn er det. Politiet i Norge måles faktisk på om de greier å skyte minst tre folk om dagen. Greier de ikke det så inndras kaffen og toalettpapiret byttes ut med en hårbørste på deling i tre uker.

• Liker 3
Skrevet
Tiuren skrev (2 minutter siden):

Den snuten er ikke noe å legge seg ut med, altså😂

Skrevet
Vixella skrev (13 minutter siden):

Ts stilte ett spørsmål. Lavmål av deg å latterliggjøre og komme med hersketeknikker.

Politiet gjennomfører razziaer og ransskelser hver dag, og de roper kommenadoer i hytt og pine når de er stressa eller har med noen ekstra maktsyke på oppdrag.

Du behøver ikke blande deg i alle tråder når du ikke kan svare på det det spørres om vet du

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Det finnes mange eksempler på snuteskytinger i Usa, hvor det er sånn 5 snuter som skriker helt forskjellige ting til en stakkars uskyldig person. Og når han gjør det den ene av de sier, så blir han skutt av de 4 andre. 

Er snuten i Norge også sånn (kanskje minus å bli skutt), at de skriker forskjellige kommandoer til deg?

Snuten? Har du din virkelighetsoppfatning fra Olsenbanden junior?

Anonymkode: 8e2f6...337

• Liker 4
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Ts stilte ett spørsmål. Lavmål av deg å latterliggjøre og komme med hersketeknikker.

Politiet gjennomfører razziaer og ransskelser hver dag, og de roper kommenadoer i hytt og pine når de er stressa eller har med noen ekstra maktsyke på oppdrag.

Du behøver ikke blande deg i alle tråder når du ikke kan svare på det det spørres om vet du

Jeg var faktisk genuint nysgjerrig på hvor ts bor om politidrap er vanlig der, for det har jeg ikke hørt noe om. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis snuten din snakker til deg bør du prøve nesespray. Eller kanskje psykiater.

Anonymkode: d366b...3db

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg pleier å kalle hunden min for Snuten... Er helst jeg som kommer med kommandoer til den, og ikke motsatt.

Skrevet

Snut er ut

Anonymkode: bbd8d...827

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...