Gå til innhold

Vaginalorgasme

Fremhevede innlegg

Skrevet

På julaften fikk jeg min første vaginalorgasme ever!!

:hoppe::Hehe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beste gaven dette året det, vel? :ler:

Skrevet

Julenissen har nok en finger med i spillet her!

Skrevet

Åh pliiiis dah, trengte ikke gjøre den om for å bli pervers engang! :frustrert:

Skrevet

Oi ! Jeg har littegranne penger igjen etter julegavehandelen.

Kan jeg få for ca. 75,- kroner i vaginalorgasme takk ?

Hva var adressen igjen ? :sjenert:

Skrevet

Hva var adressen igjen ?  :sjenert:

Tji-hi...

Vel -mulig dette ikke er noen big deal, og egentlig ikke for meg heller iom jeg alltid har fått (klitt)orgasme. Men det var liksom en veldig fin og "perfekt" avslutning på en utrolig nydelig og fin julekveld. Jula i fjor var helt pyton, og i år var det helt vanvittig koselig/fint. Og ja, det var gøy å oppdage at jeg også kan få orgasme med pikk, og ikke bare med fingre/tunge/vibrator.

:sjarmor:

Skrevet

Å, så heldig du er. jeg håper jeg også kan få det etterhvert...

Jeg vil gjerne vite hva dere gjorde? Tok det lang tid, hvilke stillinger, og brukte han hendene? Jeg og kjæresten jobber hardt. er vanskelig for meg å få orgasme med slikking og hender fordi klitten og ommrådet rundt er så udigg følsomt. Men gratulerer:)

Skrevet
klitten og ommrådet rundt er så udigg følsomt

Bare foe en som ikke er inne på dette med slang...

Hva er udigg :overrasket:

Skrevet (endret)
Å, så heldig du er. jeg håper jeg også kan få det etterhvert...

Jeg vil gjerne vite hva dere gjorde? Tok det lang tid, hvilke stillinger, og brukte han hendene? Jeg og kjæresten jobber hardt. er vanskelig for meg å få orgasme med slikking og hender fordi klitten og ommrådet rundt er så udigg følsomt. Men gratulerer:)

Vi gjorde ikke noe spesielt, bare knullet som vanlig. Jeg fingret meg selv mens vi knullet, men kjente plutselig at all nytelse liksom var "inni", og stoppet med å fingre. Var sinnsykt deilig å kjenne pikken hans knulle meg, liksom deiligere enn vanlig. Jeg måtte liksom bare be han om å knulle enda hardere, og plutselig kom jeg bare. Stillingen var forøvrig helt vanlig misjonær. Tok ikke spesielt lang tid. Et helt vanlig knull, liksom. Han brukte ikke hendene (men jeg gjorde...hehe... i det jeg kom, og han har nok noen røde streker på overkroppen sin nå...). Egentlig var det et "hastverksknull" pga. vi var utrolig trøtte begge to (jeg var i tillegg litt brisen) -det var minimalt med vorspiel, og helt enkel sex uten noe særlig eksperimentering.

Endret av Nelle
Skrevet

åååhh.. jeg vil og!! heldig! håper jeg også klarer det snart.

kanskje trikset bare er å slappe av og nyte, også bare kommer det? (bokstavelig talt.. ;))

men håper det ikke er sant som de sier at det ikke er alle kvinner som kan få det. :(

Gjest Gjest_Tornerose_*
Skrevet
Vi gjorde ikke noe spesielt, bare knullet som vanlig. Jeg fingret meg selv mens vi knullet, men kjente plutselig at all nytelse liksom var "inni", og stoppet med å fingre. Var sinnsykt deilig å kjenne pikken hans knulle meg, liksom deiligere enn vanlig. Jeg måtte liksom bare be han om å knulle enda hardere, og plutselig kom jeg bare. Stillingen var forøvrig helt vanlig misjonær. Tok ikke spesielt lang tid. Et helt vanlig knull, liksom. Han brukte ikke hendene (men jeg gjorde...hehe... i det jeg kom, og han har nok noen røde streker på overkroppen sin nå...). Egentlig var det et "hastverksknull" pga. vi var utrolig trøtte begge to (jeg var i tillegg litt brisen) -det var minimalt med vorspiel, og helt enkel sex uten noe særlig eksperimentering.

Hvis du fingra når du kom så var det vel strengt tatt ingen vaginalorgasme du fikk jenta mi...

Skrevet

Tror kanskje Nelle brukte fingerne til å klore mannen, siden han har røde streker..? ;)

Skrevet

Skal jeg si deg en hemmelighet? Det er en orgasme inni VAGINA! :overrasket:

Skrevet

Hva var adressen igjen ?  :sjenert:

For den summen kan du få vaginalorgasme og enda ha igjen til en kaffe. Jeg er billig. Penger til bussen hjem slipper du i.o.m. at jeg spanderer taxi. :)

Skrevet

Så flott.. Jeg håper jeg også får oppleve det en gang, men jeg stresser ikke med det. Klittorgasmer er deilige de også.. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...