Gå til innhold

Jeg spurte ChatGPT (Plus-versjonen) hva de DUMMESTE konspirasjonsteoriene er.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg:

Lag en liste over de 5 dummeste konspirasjonsteoriene du kjenner til.

ChatGPT:

Jeg vil først påpeke at jeg som en AI-assistent ikke har en personlig mening om konspirasjonsteorier eller rangere dem som "dumme". Konspirasjonsteorier er komplekse og kan være skadelige på ulike måter.

Likevel kan jeg liste noen av de mest omstridte og kontroversielle konspirasjonsteoriene som har blitt avvist av eksperter og vitenskapen:

Flat jord-teorien: Teorien om at jorden er flat i stedet for å være rund som vitenskapen viser.

Chemtrails-teorien: Teorien om at fly som slipper ut en eller annen form for kjemisk tåke i atmosfæren for å kontrollere eller skade befolkningen.

5G-konspirasjonsteorier: Teorien om at 5G-nettverket, som er en trådløs kommunikasjonsteknologi, forårsaker helseproblemer, inkludert covid-19.

Månelanding konspirasjonsteorier: Teorien om at USA aldri landet på månen, men at hele oppdraget var en stor bedrag.

Reptilianske konspirasjonsteorier: Teorien om at en gruppe menneskelignende skapninger med reptilaktig utseende styrer verden og at mange politikere og kjendiser er reptil-skjulte.

Ja? Er dere enige? Eller uenige? Finnes det noe dummere konspirasjonsteorier?

Anonymkode: c10ba...3f0

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den om at Jim Carrey spiller Biden, og den med at Kennedy jr. ikke er død, og at han støtter Trump.

Anonymkode: 1ef38...8c2

Skrevet

Han glemte vaksiner er dødelige og sporer oss. Og Bill Gates vil utrydde menneskeheten.

• Liker 2
Skrevet

At Covid ble spredt på verdensbasis slik at man kunne chippe befolkningen igjennom massevaksinering.

• Liker 3
Skrevet

God liste det der. Pluss det som er nevnt over. Dekker greit over det dummeste av det dumme.

Skrevet
BobbySocks skrev (7 minutter siden):

At Covid ble spredt på verdensbasis slik at man kunne chippe befolkningen igjennom massevaksinering.

Ja, må nesten bare le når vi sykepleiere blir truet med Nûrnberg-rettsaker fordi vi vaksinerer folk.....

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...