AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Artig oppdagelse på Møteplassen. Drøssevis av menn. Og SÅ mange som nektet å betale for medlemskapet. Hèlt fair, men å søke kjæreste såpass passivt fremstår rart. Anonymkode: dc2f1...a53
Bombasi Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Møteplassen er et stort gjesp. Greit nok at man kan ha profil der inne, men det er ikke en håpefull plass å være på, så det er unødvendig å betale noe for profilen for de aller fleste. Kunne liksågodt kastet pengene på havet. Endret 25. februar 2023 av Bombasi 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Tror det er ganske mange kvinner som heller ikke gidder betale... Anonymkode: 944b0...ae3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #5 Skrevet 27. februar 2023 Mange har sannsynligvis betalt i starten og ikke oppnådd noe med det. Da gidder man ikke lengre etter hvert. Jeg som kvinne betaler kun hvis jeg finner noen der inne som er aktuelle å ta kontakt med. Det skjer heller sjeldent, så jeg skjønner veldig godt at folk ikke gidder. Det er veldig mye rart på Møteplassen. Har du betalt da TS? Anonymkode: 3fe2b...c9b 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #6 Skrevet 2. mars 2023 On 2/25/2023 at 8:42 PM, AnonymBruker said: Artig oppdagelse på Møteplassen. Drøssevis av menn. Og SÅ mange som nektet å betale for medlemskapet. Hèlt fair, men å søke kjæreste såpass passivt fremstår rart. Anonymkode: dc2f1...a53 Har du betalt? 😂 Anonymkode: 85705...a33
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #7 Skrevet 2. mars 2023 Hvem i alle dager bruker fortsatt møteplassen? Eller sukker, for den saks skyld. Logget meg inn der og kjenner igjen profiler, som fortsatt er aktive, med samme bilder - som for 10 år siden. Virker jo troverdig. Anonymkode: c54f8...3f8 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #8 Skrevet 2. mars 2023 Er sukker.no noe tess? Mann som spør. Tinder er helt håpløst, har gitt det opp. Finnes det seriøse kvinner på sukker.no, dvs. er det verdt å sjekke ut? Anonymkode: 1f8e9...eb3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #9 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er sukker.no noe tess? Mann som spør. Tinder er helt håpløst, har gitt det opp. Finnes det seriøse kvinner på sukker.no, dvs. er det verdt å sjekke ut? Anonymkode: 1f8e9...eb3 Tror det kommer litt an på alder. Er nok flest voksne brukere der tror jeg. Ellers er det mye de samme brukerne som på Tinder, men siden man får mer informasjon der så kan man ofte gi folk sjansen som man sveipet bort på Tinder. Jeg liker sorteringen på Sukker. Det er mye spørsmål å svare på, man da får man etterpå opp de man matcher bra med. Og det har vist seg og stemme godt med de jeg har møtt derfra. Uten at det betyr at det blir full match selvfølgelig, da må mamn jo ganske enkelt ha flaks i tillegg. Anonymkode: 3fe2b...c9b
Antiviruset Skrevet 2. mars 2023 #10 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 20.42): Artig oppdagelse på Møteplassen. Drøssevis av menn. Og SÅ mange som nektet å betale for medlemskapet. Hèlt fair, men å søke kjæreste såpass passivt fremstår rart. Anonymkode: dc2f1...a53 De aller fleste på møteplassen som ikke betaler er bare der for å sondere terrenget. Se hvem som er der og se om det er interessante profiler. Du får ikke noe ut av en datingside man ikke har en god betalt profil med. Slik at man kan kommunisere med de som er der fult ut, se bilder og ta kontakt. Så de som ikke har dette ? De er ikke noe å ta kontakt med før de faktisk ordner seg skikkelig profil.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #11 Skrevet 2. mars 2023 Hvorfor koster egentlig datingsider penger?? Regner med at det er algoritmer som styrer alt. En server kan vel ikke koste så mye at hvert menneske må betale 200-300++ kr mnd for dette. Det burde vært mye billigere. Mye vil alltid ha mer Anonymkode: 6a88f...601
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #12 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hvorfor koster egentlig datingsider penger?? Regner med at det er algoritmer som styrer alt. En server kan vel ikke koste så mye at hvert menneske må betale 200-300++ kr mnd for dette. Det burde vært mye billigere. Mye vil alltid ha mer Anonymkode: 6a88f...601 Fordi noen ønsker å tjene penger. Masse penger. Og så koster det å utvikle og drifte i tillegg til bare serverplass. Anonymkode: e543e...896
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #13 Skrevet 2. mars 2023 Sukker er ikke mye bedre enn feks MP. Er du mann må du være forberedt på å betale for medlemskap om du vil ha kontakt med noen i så fall, damene er sjelden villige til å betale for medlemskap er min erfaring. De skal vel bare ha bekreftelse som på tinder tenker jeg Anonymkode: fc1f9...923 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2023 #14 Skrevet 2. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tror det kommer litt an på alder. Er nok flest voksne brukere der tror jeg. Ellers er det mye de samme brukerne som på Tinder, men siden man får mer informasjon der så kan man ofte gi folk sjansen som man sveipet bort på Tinder. Jeg liker sorteringen på Sukker. Det er mye spørsmål å svare på, man da får man etterpå opp de man matcher bra med. Og det har vist seg og stemme godt med de jeg har møtt derfra. Uten at det betyr at det blir full match selvfølgelig, da må mamn jo ganske enkelt ha flaks i tillegg. Anonymkode: 3fe2b...c9b Takk for et fint og informativt svar! Anonymkode: 1f8e9...eb3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå