Gå til innhold

Veldig magesmerter en uke etter samleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ha noe med graviditet å gjøre? 

Anonymkode: f593c...3bb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Anonymkode: bc988...071

Skrevet

Gonoré kan gi smerter i nedre del av magen. Uansett bør du gå til legen og teste deg og finne ut hva det er.

Skrevet

Da jeg var sammen med eksen var det en stilling jeg ikke kunne ha samleie i, for da fikk jeg voldsomme magesmerter. Om jeg satt ovenpå han kunne jeg ha smerter i flere dager, akkurat som jeg hadde fått bank innvendig og noen ganger måtte jeg melde meg syk på jobb. Han var helt normal størrelsesmessig, så jeg tenker det bare ikke var stillingen for meg.

Anonymkode: fef9d...76d

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor mener du at det har en sammenheng?

Skrevet

Hvor er du i syklusen da?

Anonymkode: 2b16f...c9f

Skrevet

Kan være fordi røff sex eller traff livmorhalsen din

Anonymkode: fe7fd...f18

Skrevet

Jeg tipper forstoppelse. Eller blindtarm. Eller mensen. Eller luft. Eller litt god, gammeldags mageknip. 

Har nok ingenting med samleie å gjøre....en uke etterpå.

Anonymkode: b9e96...30b

Skrevet

Ja

Anonymkode: 1688c...65c

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Egget bruker ca 5-12 dager på å feste seg. Også tar det igjen noen dager før hcg begynner å stige og du får positiv test. Du vil ikke få vondt i magen så tidlig som 7 dager etter sex pga en graviditet. Da er du ikke gravid enda.

Anonymkode: d2fcf...db9

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg har hatt noe av det samme denne syklusen. Det begynte med trykk nederst i magen 3-4 dpo 

5 dpo var det fortsatt litt trykk pluss at jeg fikk krampe nederst på venste side av magen.

Etter det har jeg hatt magesmerter som har kommer og gått nederst i magen. Er idag 9dpo og krysser fingrene.. men kan selvfølgelig være noe annet, men har aldri opplevd dett. Har prøvd over ett år og har tatt alle mulig tester hos gyn.. og alt står bra til.

Anonymkode: a1a9c...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...