AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Jeg vet ikke hva som skjer om dagen men samtlige menn jeg har møtt på det siste halvannet året har etter hvert innrømmet at de liker å bli pult i rompa av andre menn. De sier imidlertid at de IKKE er homofile, flere av dem nekter også for å være bi...at de ikke tenner på MENN, så de ender visst gjerne med å lete etter transer. Slik at det er en viss feminitet der, men likevel pikk som kan tilfredsstille dem analt. Jeg ender hver gang med å føle at jeg kommer til kort. Jeg er en vanlig kvinne med vagina og livmor, og kommer aldri til å få en ordentlig penis... Jeg vet jeg er god i senga, slår meg løs og blir gjerne pult både her og der, gir himmelske (ifølge alle jeg har møtt det siste halvannet året 😅🙈 ) blowjobs, og jeg rimmer gjerne entusiastisk og kan også bruke både hånd/fingre i rompe mens jeg runker eller suger samtidig. Med noen har jeg også brukt dildoer eller strapon. Likevel er det som de savner noe... Blir det aldri noen gang nok, uten ekte penis i rompa? Jeg vet jo selv at ekte penis er 100 ganger bedre enn hva noen dildo kan klare. Hva skal jeg gjøre? 🙉 Blir sittende igjen uten mestringsfølelse og føle meg utilstrekkelig. Jeg tenner jo på partnerens nytelse... 😔 Er det slik at hvis du er mann og har prøvd å bli pult ordentlig i rompa og funnet ut at det er noe for deg, så kan en kvinne aldri tilfredsstille deg godt nok igjen? Anonymkode: 62224...83b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Selvfølgelig ikke. Du kan jo spørre deg, om du en gang hadde en mann som var utrolig god på å slikke og hadde en unik teknikk, betyr det at du aldri kan bli tilfredsstilt godt nok igjen av noen menn? Eller hadde en penis som du likte ekstra godt pga hvordan den traff deg. Og så videre Anonymkode: d9912...645
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Flere? Noen med erfaring? Eller andre tanker? Anonymkode: 62224...83b
Snok1 Skrevet 26. februar 2023 #4 Skrevet 26. februar 2023 Jeg er biseksuell og tenner seksuelt på menn og har også seksuell erfaring med menn. Jeg er også i et forpliktende langvarig forhold med en kvinne som vet at jeg er biseksuell. Vi er eksperimenterende sammen og switcher mellom aktiv og passiv slik at hun også tar med med dildoer og strapons. siden hun samtidig drømmer om flere menn samtidig har vi invitert inn en tredjemann som jeg har funnet til oss. Vi har hatt ett treff så langt og det har vært fantastisk for alle tre. Kunne du vurdert noe slik, TS? 1
Elaine Marley Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Tråden er ryddet for avsporing. Elaine Marley, mod.
Flintis Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 19.55): Jeg vet ikke hva som skjer om dagen men samtlige menn jeg har møtt på det siste halvannet året har etter hvert innrømmet at de liker å bli pult i rompa av andre menn. De sier imidlertid at de IKKE er homofile, flere av dem nekter også for å være bi...at de ikke tenner på MENN, så de ender visst gjerne med å lete etter transer. Slik at det er en viss feminitet der, men likevel pikk som kan tilfredsstille dem analt. Jeg ender hver gang med å føle at jeg kommer til kort. Jeg er en vanlig kvinne med vagina og livmor, og kommer aldri til å få en ordentlig penis... Jeg vet jeg er god i senga, slår meg løs og blir gjerne pult både her og der, gir himmelske (ifølge alle jeg har møtt det siste halvannet året 😅🙈 ) blowjobs, og jeg rimmer gjerne entusiastisk og kan også bruke både hånd/fingre i rompe mens jeg runker eller suger samtidig. Med noen har jeg også brukt dildoer eller strapon. Likevel er det som de savner noe... Blir det aldri noen gang nok, uten ekte penis i rompa? Jeg vet jo selv at ekte penis er 100 ganger bedre enn hva noen dildo kan klare. Hva skal jeg gjøre? 🙉 Blir sittende igjen uten mestringsfølelse og føle meg utilstrekkelig. Jeg tenner jo på partnerens nytelse... 😔 Er det slik at hvis du er mann og har prøvd å bli pult ordentlig i rompa og funnet ut at det er noe for deg, så kan en kvinne aldri tilfredsstille deg godt nok igjen? Anonymkode: 62224...83b Jeg synes nå du høres flink ut.😊 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Du får kjøpe deg en strap on. Anonymkode: fc39c...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå