AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Jeg vet ikke helt hvor jeg skal med dette innlegget, men det hjelper kanskje å få ut noen tanker. Jeg er 25 år gammel og føler meg skikkelig gammel. Alle rundt meg har en samboer eller kjæreste. Og det er en de har vært sammen med på mange år. Blir jeg kjent med en gutt via venner, finner jeg snart ut at ja selvfølgelig har han kjæreste så da trekker jeg meg. Jeg har ikke datet da jeg var "ung" av diverse grunner fordi jeg følte meg ikke klar og nå som jeg føler meg klar så er jeg alt for gammel. Folk rundt meg sier at jeg burde for lengst funnet meg noen om jeg ikke vil ende opp singel. At det er for seint og det er tidlig i 20-årene at man finner seg kjæreste. Jeg er egentlig litt knust av den tanken. Føler jeg kastet bort de årene der jeg burde ha prøvd meg på gutter. Anonymkode: 12bf5...fdd 2
Eloise12345 Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Du er ikke for gammel til å date. Det er bare tull. Jeg traff min nåværende mann i en alder av 41 år. Endret 25. februar 2023 av Eloise12345 5 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Alle de du kjenner som er i forhold nå, kommer til å gå fra hverandre Anonymkode: 9ded5...b6e 13
Rotehodet Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg vet ikke helt hvor jeg skal med dette innlegget, men det hjelper kanskje å få ut noen tanker. Jeg er 25 år gammel og føler meg skikkelig gammel. Alle rundt meg har en samboer eller kjæreste. Og det er en de har vært sammen med på mange år. Blir jeg kjent med en gutt via venner, finner jeg snart ut at ja selvfølgelig har han kjæreste så da trekker jeg meg. Jeg har ikke datet da jeg var "ung" av diverse grunner fordi jeg følte meg ikke klar og nå som jeg føler meg klar så er jeg alt for gammel. Folk rundt meg sier at jeg burde for lengst funnet meg noen om jeg ikke vil ende opp singel. At det er for seint og det er tidlig i 20-årene at man finner seg kjæreste. Jeg er egentlig litt knust av den tanken. Føler jeg kastet bort de årene der jeg burde ha prøvd meg på gutter. Anonymkode: 12bf5...fdd Hvor er du ellers i livet om jeg kan spørre?
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Jeg er dame i slutten av 30-åra som søker kjæreste. Gir meg ikke. Men jeg er heller ikke så kresen. Så for deg er det ikke vanskelig å få kjæreste med så ung alder. Anonymkode: 1a2bb...622
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 For gammel? Du har jo akkurat blitt voksen. Anonymkode: fbd1d...365 8 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 For gammel til å date som 25-åring?? Du er fortsatt veldig ung, ts! Jeg er 47 år og fortsatt singel. Har hatt et par forhold, men ikke så langvarige, så jeg leter fortsatt etter «min person». Dater litt nå og da, og har aldri tenkt at jeg er for gammel til det, man dater jo gjerne personer i omtrent samme aldersgruppe? Nei, disse tankene må du kaste fra deg, ts😊 Anonymkode: 2047f...0aa 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Rotehodet skrev (4 minutter siden): Hvor er du ellers i livet om jeg kan spørre? Skriver masteroppgave og har en relevant deltidsjobb hvor jeg skal begynne som heltidsansatt. Bor i kollektiv. Anonymkode: 12bf5...fdd
Rotehodet Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skriver masteroppgave og har en relevant deltidsjobb hvor jeg skal begynne som heltidsansatt. Bor i kollektiv. Anonymkode: 12bf5...fdd Nå som du har fått tenkt deg om, mener du fortsatt at du er for gammel til å finne kjæreste? 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 Veldig merkelig innlegg. Men, ja jeg har merket at SÅ mange studenter er i seriøse forhold. Det er litt merkelig. Det var ikke slik når jeg var "ung" (altså for 10-12 år siden). Kan du ikke prøve og utvide horisonten din litt ? Enten ved at du velger og ordne deg en Tinder-konto eller ved at du melder deg inn i noen studentforeninger, begynner å trene enten rugby eller annet som kanskje ikke har vært en aktivitet du har drevet med tidligere ? Finnes jo flere slike sporter på forskjellige universiteter. Melde deg på språkkurs eller ja, du skjønner kanskje tegninga? Også er du jo såklart ikke for UNG til å date, det er ganske "sykt" at du tenker det 😅🤣 Anonymkode: ecc5c...e4c 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 Dette er jo absurde tanker. Du er jo ung og vil være ung i 5-10 år til. Selv fant jeg min livspartner da jeg var 35 og han var 29. Nå er jeg 46 og begynner å føle meg litt gammel. Men om jeg skulle ha blitt singel i morgen ville jeg aldeles ikke ha følt meg for gammel til å gå på dates. Ingen er for gamle til det. Anonymkode: fb8dd...081 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #12 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Skriver masteroppgave og har en relevant deltidsjobb hvor jeg skal begynne som heltidsansatt. Bor i kollektiv. Anonymkode: 12bf5...fdd Så livet ditt er med andre det erkestereotypiske livet til en ung person. Anonymkode: fb8dd...081 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #13 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg er 25 år gammel og føler meg skikkelig gammel. Alle rundt meg har en samboer eller kjæreste. Og det er en de har vært sammen med på mange år. Blir jeg kjent med en gutt via venner, finner jeg snart ut at ja selvfølgelig har han kjæreste så da trekker jeg meg. Jeg har ikke datet da jeg var "ung" av diverse grunner fordi jeg følte meg ikke klar og nå som jeg føler meg klar så er jeg alt for gammel. Folk rundt meg sier at jeg burde for lengst funnet meg noen... Anonymkode: 12bf5...fdd Få deg flere venner og større nettverk. Du er en ungsau med livet foran deg Anonymkode: 34b0a...4bd 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 tror du sier noe der, det kommer ikke ut av det blå, det er sannhet i det. har vært i samme situasjon som deg, kjenner mange som er det. vi stor koser oss til slutten av 20 årene eller tidig 30 årene og bang så er det ikke dating det samme som vi trodde. vi kan ikke lenger gi menn dems livs kjærlighets jakt lenger og må vente med å bli valgt. utvalget minsker betraktelig og vi må gå ned å krav dersom det skal skje noe som fører til forhold. huff ja det er vanskelig. husker da jeg var 29 år og følte meg gammel med noen par venninner på et utested der hvor vi drakk. hu ene hadde fått seg type og forlot venninnegjengen, det samme gjaldt en etter en av gjengen og til slutt følte jeg at jeg måtte den veien jeg også. det med at jeg var en party løvinne som aldri kunne temmes var bare en illusjon. satt i gang jakten på en partner og tok kontakt med noen vi hadde felles venner, men der hadde aller damer. begynte med online dating og det var mareritt. fant til slutt en på jobben som nettop hadde startet. alt skjedde så fort og følte kjemien var der etter noen måneder. snakk og guds nåde. gifte og et lite barn og gleder meg til fortsettelsen med livet med han! Anonymkode: ae01b...0b7 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #15 Skrevet 26. februar 2023 Mmmmmmm, tenk hvis jeg var 25 år igjen. Skulle levd livet som singel, gjerne langt ut i 40 årene. Mmmm, det frie liv. Sukk. Anonymkode: e6228...02c 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #16 Skrevet 26. februar 2023 Jeg hadde også mange "nå er jeg for gammel"-tanker da jeg var 25, men sånt er bare tull og begrenser deg. Du kommer til å angre senere hvis du henger deg på den der. Nå er jeg 47 og har akkurat truffet en fantastisk mann på Tinder. Så nei, du er ikke for gammel til å date. Anonymkode: 18f11...64e 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #17 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg hadde også mange "nå er jeg for gammel"-tanker da jeg var 25, men sånt er bare tull og begrenser deg. Du kommer til å angre senere hvis du henger deg på den der. Nå er jeg 47 og har akkurat truffet en fantastisk mann på Tinder. Så nei, du er ikke for gammel til å date. Anonymkode: 18f11...64e Jeg er dame på 38 og er kjempebekymret for at jeg er for gammel for ny kjæreste. Har et veldig sterkt ønske om å bli sammen med en mann og leve i et forhold. Anonymkode: 1a2bb...622
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #18 Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Alle de du kjenner som er i forhold nå, kommer til å gå fra hverandre Anonymkode: 9ded5...b6e Jeg er 42 og kan bekrefte dette. Nyt heller denne tiden du har som singel og lær deg å fungere alene (både emosjonelt, sosialt og praktisk). Mange av de jeg kjenner som møtte kjæresten sin i tenårene ble single som 40åringer, og vet ikke hvordan de skal fungere alene. Jeg må innrømme at jeg av og til synes mer synd på de enn andre. Anonymkode: 8653b...be6 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #19 Skrevet 26. februar 2023 Du er ikke for gammel. Skummelt å ha slike tanker for det fører til isolering. Anonymkode: bf536...210 1 1
Majer Skrevet 26. februar 2023 #20 Skrevet 26. februar 2023 Veldig mange kjærestemenn blir kapret tidlig. Jo tidligere du begynner å date jo større er sjansen for at du finner den rette (så lenge du er seriøs). Når det er sagt har du fremdeles muligheten. Jeg er ikke alene om å ha gjort det slutt med exen så du kan satse på å finne noen som har vært i langvarige forhold før. Ville styrt unna de som stort sett har holdt seg single og er 25+.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå