AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Hei! Har noen her erfaringer med det nye heldigitale fødselsforberedende kurset PUSH! ? Hjemmesiden er https://dittpush.no - det ser veldig spennende og fresht ut, vurderer å investere litt i meg selv og min egen fødselsopplevelse denne gangen, men har ikke tid til å gå på fysiske kurs eller være tilgjengelig ukentlig på spesifikke tidspunkt... Anonymkode: 3e1cc...c5e
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Da ville jeg heller gått for positiv fødsel. Anonymkode: b908d...22a
Smaabarnsliv Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Tror du får mer for pengene av å ta positiv fødsel. Det er kun nettbasert! 😊 Jeg følger positiv fødsel og fødebagen på Instagram og takket være disse kontoene + fantastiske jordmødre som fulgte meg opp i svangerskapene har jeg to drømmefødsler bak meg 💕 Er faktisk oppriktig lei meg for at jeg aldri skal føde igjen, for det var så enormt fine og intense opplevelser 🥲
Stolthønemama Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Jeg kjøpte det og det var helt perfekt for meg! Det var superenkelt å ta fram kurset når enn det passet meg, og mye mer interaktivt (og følte derfor det ga meg en størrelse læringseffekt enn å bare se på videoene og lese teksten som en passiv mottaker som jeg gjorde før sist fødsel med akkurat Positiv fødsel-kurset). Push-kurset var veldig intuitivt og kjennes mye mer, ja, moderne ut, for å bruke et gammeldags ord, enn de kursene som ellers finnes. Mange bra features, som at alt av (de supernyttige) refleksjonsoppgavene , fødebrevet og favorittsitatene kan skrives rett inn i appen/kurset. Og dette igjen gjorde all informasjon både lett tilgjengelig for meg i appen, og også enkelt å hente fram fra hukommelsen når det var tid for å føde! Når det kom til fødselen så kjente jeg meg på mye stødigere grunn, var aktivt deltakende og tok større plass enn forrige gang. De er visst psykologer de som har laget det- merket liksom at jeg var mentalt mye bedre forberedt denne gangen, og fikk gode tilbakemeldinger på tilstedeværelsen min av jordmødrene på føden. Fortsatt stolt av meg selv når jeg tenker på fødselen! Superbra kurs, superbra fødselsopplevelse!
Sofagris Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Jøss, så dette kurset var SÅ bra at du bare måtte lage deg en bruker for å skrive den ene kommentaren, @Stolthønemama Virker som markedsføring av PUSH! hele tråden, spør du meg! 5
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Da ville jeg heller gått for positiv fødsel. Anonymkode: b908d...22a Hvorfor det, da? Fødekurs funker for noen, men en vanskelig fødsel vil være vanskelig uansett hvor mye man har øvd på pusteøvelser og visualisering. JÆVLIG demotiverende å visualisere at babyen kommer lenger og lenger ned i bekkenet, for så å få vite at han faktisk står stille og ikke har gjort noe fremgang til tross for rier fra helvete i en evighet. Er så lut lei av den hallelujastemningen rundt positivfødsel, det går på bekostning av å realitetsorientere fødende om at det faktisk ikke nødvendigvis blir en god opplevelse. Anonymkode: c6898...1e0 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvorfor det, da? Fødekurs funker for noen, men en vanskelig fødsel vil være vanskelig uansett hvor mye man har øvd på pusteøvelser og visualisering. JÆVLIG demotiverende å visualisere at babyen kommer lenger og lenger ned i bekkenet, for så å få vite at han faktisk står stille og ikke har gjort noe fremgang til tross for rier fra helvete i en evighet. Er så lut lei av den hallelujastemningen rundt positivfødsel, det går på bekostning av å realitetsorientere fødende om at det faktisk ikke nødvendigvis blir en god opplevelse. Anonymkode: c6898...1e0 Vel positiv fødsel hjalp meg. Min fødsel endte i hadtesnitt etter 40 timer. Komplikasjoner som ga barselopphold på 9 dager. Var likevel en fantastisk opplevelse fordi jeg var forberedt gjennom kurset på at alt kunne skje. Det er en viktig dem av kurset. Aksept osv. Anonymkode: 6addd...ae2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Sofagris skrev (19 minutter siden): Jøss, så dette kurset var SÅ bra at du bare måtte lage deg en bruker for å skrive den ene kommentaren, @Stolthønemama Virker som markedsføring av PUSH! hele tråden, spør du meg! Det er det. Svarte med info om PUSH! i en annen tråd, bare sånn plutselig. Anonymkode: ed3eb...4bb
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #9 Skrevet 26. februar 2023 Stolthønemama skrev (16 timer siden): Jeg kjøpte det og det var helt perfekt for meg! Det var superenkelt å ta fram kurset når enn det passet meg, og mye mer interaktivt (og følte derfor det ga meg en størrelse læringseffekt enn å bare se på videoene og lese teksten som en passiv mottaker som jeg gjorde før sist fødsel med akkurat Positiv fødsel-kurset). Push-kurset var veldig intuitivt og kjennes mye mer, ja, moderne ut, for å bruke et gammeldags ord, enn de kursene som ellers finnes. Mange bra features, som at alt av (de supernyttige) refleksjonsoppgavene , fødebrevet og favorittsitatene kan skrives rett inn i appen/kurset. Og dette igjen gjorde all informasjon både lett tilgjengelig for meg i appen, og også enkelt å hente fram fra hukommelsen når det var tid for å føde! Når det kom til fødselen så kjente jeg meg på mye stødigere grunn, var aktivt deltakende og tok større plass enn forrige gang. De er visst psykologer de som har laget det- merket liksom at jeg var mentalt mye bedre forberedt denne gangen, og fikk gode tilbakemeldinger på tilstedeværelsen min av jordmødrene på føden. Fortsatt stolt av meg selv når jeg tenker på fødselen! Superbra kurs, superbra fødselsopplevelse! Dette virker utelukkende som reklame? Anonymkode: 128ea...167
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #10 Skrevet 26. februar 2023 Sofagris skrev (17 timer siden): Jøss, så dette kurset var SÅ bra at du bare måtte lage deg en bruker for å skrive den ene kommentaren, @Stolthønemama Virker som markedsføring av PUSH! hele tråden, spør du meg! Tenkte akkurat det samme. Tipper stolthønemamma og TS er samme 😌 Anonymkode: 23daa...b85 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå