Gjest Gutten Skrevet 26. desember 2005 #1 Skrevet 26. desember 2005 Hei Jeg har ett spørsmål. Kjæresten min er ganske trang, dette fordi hun ikke har hatt sex før. Har ikke akkurat hatt linjalen fremme, men hun synes hvertfall jeg er godt utstyrt. Problemet er at det er litt vanskelig å komme inn i henne. Vi er veldig forsiktige så hun ikke skal få vondt, og varmer alltid godt opp Jeg vet jo at hun vil bli mer utvidet etter hvert, men lurer på om noen har noen gode tips i starten Bortsett fra å bare øve litt mer Er ikke det at jeg klager, er jo bare deilig at hun er trang, men noen tips skader jo ikke
Gjest gjest1 Skrevet 26. desember 2005 #2 Skrevet 26. desember 2005 Jeg er trang, han er stor, svaret er glidemiddel!
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #3 Skrevet 26. desember 2005 Jeg er trang, han er stor, svaret er glidemiddel! ← Med normal kåthet hos jenta, som gjør henne normalt glatt og våt, så skal det ikke være behov for glidemiddel.
Gjest Very Victoria Skrevet 26. desember 2005 #4 Skrevet 26. desember 2005 Hvis jenta er veldig trang så vil selv ikke et timelangt forspill hjelpe. Min kjære er en stor mann og vi må innimellom bruke glidemiddel så jeg ikke skal få vondt. French Silk anbefales på det varmeste.
Gjest gjest1 Skrevet 26. desember 2005 #5 Skrevet 26. desember 2005 Med normal kåthet hos jenta, som gjør henne normalt glatt og våt, så skal det ikke være behov for glidemiddel. ← Jeg blir til tider så kåt at jeg blir svimmel, men klarer rett og slett ikke å produsere nok "naturvann" om jeg skal være fin på det, og da nytter det ikke. Har vært til gynekolog og hun fant ikke noe feil, så noen bare er sånn. Ikke noe galt i å anbefale glidemiddel uansett om det er tranghet eller våthet som er problemet, det er jo kjempegøy :D
Gjest Varg-Menja Skrevet 26. desember 2005 #6 Skrevet 26. desember 2005 Med normal kåthet hos jenta, som gjør henne normalt glatt og våt, så skal det ikke være behov for glidemiddel. ← Selv om man er normalt kåt (hva nå det måtte være...) er det alltid en grense for hvor mye fuktighet man greier å produsere, og noen ganger er det bare ikke nok, spesielt dersom hun er trang og han er stor. Med glidemiddel er det bare å pøse på til ting sklir av seg selv eller tuben er tom. Som Towelie påpeker er det heller ikke alle jenter som produserer nok fuktighet, samme hvor kåte de blir. Bruk av hormonell prevensjon som p-piller kan også sette ned kroppens naturlige produksjon av glidemiddel, selv om man er like kåt, og da er det også greit å kunne "jukse" litt.
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #7 Skrevet 26. desember 2005 Hei Jeg har ett spørsmål. Kjæresten min er ganske trang, dette fordi hun ikke har hatt sex før. Har ikke akkurat hatt linjalen fremme, men hun synes hvertfall jeg er godt utstyrt. ← Hva vet hun om at du er godt utstyrt når hun aldri har hatt sex før?????
Gjest Gjest Skrevet 26. desember 2005 #8 Skrevet 26. desember 2005 Hva vet hun om at du er godt utstyrt når hun aldri har hatt sex før????? ← Det sto vel ikke noe i innlegget om at hun er blind? Hun har nok sett ham naken da, skjønner du.
Gjest Soldier Skrevet 26. desember 2005 #9 Skrevet 26. desember 2005 Det sto vel ikke noe i innlegget om at hun er blind? Hun har nok sett ham naken da, skjønner du. ← Du roter til ting. Hun kan jo ha et sammenligningsgrunnlag med ANDRE MENN uten at hu har hatt sex med de?
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 28. desember 2005 #10 Skrevet 28. desember 2005 Så hvis man ikke har hatt sex, kan man heller ikke si om en jente har store pupper, for da har man jo heller ikke sammenligningsgrunnlag, er det det du sier? Jeg så jo at pamela hadde store pupper som 10åring, haha ;p
org Skrevet 3. januar 2006 #11 Skrevet 3. januar 2006 Jeg har født to barn, og er derfor ikke særlig trang. Likevel er glidemiddel en forutsetning for at ikke mannen min skal skamfere skjedeinngangen min! Bruk glidemiddel (ikke spytt) og tålmodighet, så går det nok, skal du se.
Gjest Gjest Skrevet 4. januar 2006 #12 Skrevet 4. januar 2006 Kjæresten min var min første, og han ER godt utstyrt, for vanlige kondomer vil ikke sitte på engang, de bare sklir av etter kort tid. Senere når jeg har sett bilder av andres peniser så er det akkurat samme oppfatning, han er ikke akkurat liten. Altså, men trenger ikke ha hatt noen andre kjærester for å vite om den nye kjæresten er stor eller ikke. Til topic: Det eneste som funker for meg og kjæresten min er å først bruke glidemiddel, og så bruke lang tid på penetreringen. Stikk den først såvidt inn, gå litt inn og utt kanskje et minutt eller halvt, stikk den litt lenger inn, gå litt inn og ut, osv. Skjeden er nødt til å vendes gradvis til størrelsen, den går sjelden inn på første forsøk uten at det gjør så vondt at det ikke er godt for meg
Gjest Gjest_Therese_* Skrevet 5. januar 2006 #13 Skrevet 5. januar 2006 Hei, jeg tror ikke at din kjæreste virkelig er klar for sex med deg, dvs. hun er ikke kåt nok. Hvis jeg snakker om erfaring tok det meg lang tid å utforske meg selv og vite hva jeg tenner på. Og tro meg: har man virkelig lyst og føler seg trygg på seg selv så tror jeg hun vil bli naturlig våt. La henne ta initiativ når hun har lyst, for det er ikke du som tar initiativ hver gang? Snakk med henne om det, kanskje hun selv vet om hun blir våtere når hun f.eks onanerer med seg selv.
marta Skrevet 5. januar 2006 #14 Skrevet 5. januar 2006 Hei, jeg tror ikke at din kjæreste virkelig er klar for sex med deg, dvs. hun er ikke kåt nok. Hvis jeg snakker om erfaring tok det meg lang tid å utforske meg selv og vite hva jeg tenner på. Og tro meg: har man virkelig lyst og føler seg trygg på seg selv så tror jeg hun vil bli naturlig våt. La henne ta initiativ når hun har lyst, for det er ikke du som tar initiativ hver gang? Snakk med henne om det, kanskje hun selv vet om hun blir våtere når hun f.eks onanerer med seg selv. ← Ikke alle like. Jeg vil jo kalle meg meget godt erfaren, men blir ikke alltid så våt som jeg gjerne skulle bli. Dette har ikke noe med hvor klar jeg er til å ha sex med kjæresten(!!!!!!!) min. Jeg er jo kjempekåt selv om jeg ikke blir like våt!
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #15 Skrevet 5. januar 2006 Hei, jeg tror ikke at din kjæreste virkelig er klar for sex med deg, dvs. hun er ikke kåt nok. Hvis jeg snakker om erfaring tok det meg lang tid å utforske meg selv og vite hva jeg tenner på. Og tro meg: har man virkelig lyst og føler seg trygg på seg selv så tror jeg hun vil bli naturlig våt. La henne ta initiativ når hun har lyst, for det er ikke du som tar initiativ hver gang? Snakk med henne om det, kanskje hun selv vet om hun blir våtere når hun f.eks onanerer med seg selv. ← Det gjelder for noen, ikke alle. Det er ikke bare "er du kåt nok så går det", er det for trangt så er det for trangt, og da blir det mer eller mindre vondt uansett
Annie Skrevet 8. januar 2006 #16 Skrevet 8. januar 2006 (endret) Med normal kåthet hos jenta, som gjør henne normalt glatt og våt, så skal det ikke være behov for glidemiddel. ← Kåthet har ikke noe med normalt våt og glatt å gjøre. Man kan være tørr selvom man er veldig kåt. Endret 8. januar 2006 av Annie
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå