AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Del Skrevet 25. februar 2023 Dette er fjerde barnet men ett helt liv siden forrige mann så jeg har glemt alt.. husker ikke om morkake er foran eller bak nå heller 😅😭 trodde jg allerede hadde kjent liv nå med de andre. Føler heller ikke jeg har vokst så mye siste tiden.. kanskje babyen ikke er mere ..? ordiner ul onsdag om 1,5 uke .. tenkte be mannen lytte på magen etter hjertelyd. Evt her vi stetoskop 😂 angrer nå på jeg ikke bare skaffet meg doppler…. 😭 ville dere bedt om en sjekk eller bare avventet .. Anonymkode: 4f6f7...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Del Skrevet 25. februar 2023 Veldig enkelt å bestille en privat ultralyd om du har økonomi og bosted som passer med det. Jeg hadde gjort det, orker ikke gå rundt å være usikker og redd om det kan sjekkes. Anonymkode: f0d52...607 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Newgirll Skrevet 25. februar 2023 #3 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg kjente ikke liv før uke 20, morkake foran. Så det kan være derfor og! Aldri dumt å ta en ekstra sjekk hvis du er stressa uansett 🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Del Skrevet 25. februar 2023 Det anbefales ikke å skaffe seg doppler siden det kan gjøre bekymringene enda større om man ikke finner hjertelyd, selv om det bare er på grunn av babyens plassering. Kjøp heller en ekstra ul Anonymkode: 48061...9cd 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 25. februar 2023 #5 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg har ikke kjent liv så tidlig med noen av mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Del Skrevet 25. februar 2023 Kjente heller ikke liv i uke 18 med nr. 2. Nå i uke 22 er det liv og røre hele tiden😅 Anonymkode: a9a36...767 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg har ikke kjent liv før uke 24. bestill privat UL om du tenker mye på det. Anonymkode: d7cb4...f49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 25. februar 2023 #8 Del Skrevet 25. februar 2023 Kjente ikke noe liv før de siste fem-seks ukene, og det var ikke fordi barnet var stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. februar 2023 #9 Del Skrevet 25. februar 2023 Pleier de ikke lytte med doppler når du er på kontroller ? Det gjør de her. Ikke alle kjenner liv i uke 18. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Del Skrevet 25. februar 2023 Vil si det er på grensen til uvanlig å merke noe så tidlig😅 Jordmødre sier man ikke kan forvente å føle daglig liv før i uke 27-28, alt før det er bonus. Det er jo dessverre ikke stort å gjøre om det ikke har gått veien, så hvis det er en stor bekymring ville jeg brukt penger på en privat UL om økonomien og bostedet tillater det. ☺️ Anonymkode: 905b4...c86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #11 Del Skrevet 26. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Vil si det er på grensen til uvanlig å merke noe så tidlig😅 Jordmødre sier man ikke kan forvente å føle daglig liv før i uke 27-28, alt før det er bonus. Det er jo dessverre ikke stort å gjøre om det ikke har gått veien, så hvis det er en stor bekymring ville jeg brukt penger på en privat UL om økonomien og bostedet tillater det. ☺️ Anonymkode: 905b4...c86 Altså jeg tror jeg husker så feil forsket følte jeg kjente tidlig og har selvsagt lest folk sier de kjenner helt ned til uke 12. altså det tror jeg ikke noe på… jepp det er sant. Jeg «gidder» ikke ta priv ultralyd rett og slett. Har vært på en i uke 12 isj. Har det skjedd noe har det skjedd noe .. men da er jeg altså bare litt forvirret tror jeg og skal roe meg helt fint med å ikke kjenne noe helt ennå 😮💨😅 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det anbefales ikke å skaffe seg doppler siden det kan gjøre bekymringene enda større om man ikke finner hjertelyd, selv om det bare er på grunn av babyens plassering. Kjøp heller en ekstra ul Anonymkode: 48061...9cd Neida sant det. Jeg gikk imot anbefalingen med de andre å hadde da. her var det bare koselig og betryggende❤️ Anonymkode: 4f6f7...2cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #12 Del Skrevet 26. februar 2023 Laura80 skrev (10 timer siden): Pleier de ikke lytte med doppler når du er på kontroller ? Det gjør de her. Ikke alle kjenner liv i uke 18. jo har bare vært på en kontroll jeg 🥱 må selvsagt til nabokommune for jordmor.. og neste er uke 24 med den ordinære ultralyden i mellom så det er liksom en stund til det å. 😅 Anonymkode: 4f6f7...2cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #13 Del Skrevet 26. februar 2023 Det er helt vanlig å ikke kjenne liv i uke 18! Doppler anbefales ikke til hjemmebruk. Prøv å slappe av og vent til OUL, eller betal for en privat UL i mellomtiden om du ikke klarer å vente. Anonymkode: f08e7...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå