Gå til innhold

Tinder er så fake. Gå rundt og spørre jenter om de vil ha sex med meg eller om de ønsker å dra på date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke spillet mer. Hvorfor fungerer det ikke å være ekte? Hvorfor blir det sett på som rart om jeg spør en jente i butikken om hun vil ha sex eller dra på date? Det er mye mer naturlig

Anonymkode: 04748...f7b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Jeg orker ikke spillet mer. Hvorfor fungerer det ikke å være ekte? Hvorfor blir det sett på som rart om jeg spør en jente i butikken om hun vil ha sex eller dra på date? Det er mye mer naturlig

Nei det er ikke det, folk som er på tinder er på utkikk etter noe, det være seg forhold sex osv, jenta i butikken er ikke nødvendigvis det, og hun skal følgelig ikke finne seg i at random folk spør om hverken sex eller date. 

Anonymkode: cd131...8a0

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du kaller "ekte" kaller vi andre for frekt, sleipt, uhøflig og påtrengende ekkelt.

Man spør ikke tilfeldige folk på butikken eller gata om sex, fordi de aldri har stilt seg i den situasjonen at de vil ha slike forespørsler der. Tinder derimot, er en arena for sextreff og tilfeldige seksuelle relasjoner - eller forhold. Begge deler, men det har man gitt beskjed om at man takler ved å registrere seg på en slik app.

La jenter på butikken få gå i fred, slutt å være creepy.

Anonymkode: fe66d...6c1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruk hodet litt. Hva gjorde folk før appene kom? Var det å sjekke på matbutikken? 

Anonymkode: df52f...ff3

• Nyttig 1
Skrevet

Altså får du "kontakt" med noen i matbutikken så er det jo bare å gå bort, snakke og høre om hun vil bli med på en kopp kaffe. 

Ingen som stopper deg i å gjøre det vel ? 

Slik er det faktisk i resten av verden. Så hva det er som feiler dere norske menn, som aldri tørr, er vel det største spørsmålet. 

Men, såklart Norske kvinner er jo ikke så vandt til det, så de blir nok helt sikkert litt forfjamset. 

Anonymkode: 5752c...cd0

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er tinder fake? Hva slags spill er det du snakker om?

Og grunnen til at du ikke kan gå rundt å spørre damer på butikken om sex eller date er fordi de er på butikken, de er ikke på en dateside eller sex side. Hvis du ikke skjønner forskjellen har du store problemer

Anonymkode: 1e908...b5c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså får du "kontakt" med noen i matbutikken så er det jo bare å gå bort, snakke og høre om hun vil bli med på en kopp kaffe. 

Ingen som stopper deg i å gjøre det vel ? 

Slik er det faktisk i resten av verden. Så hva det er som feiler dere norske menn, som aldri tørr, er vel det største spørsmålet. 

Men, såklart Norske kvinner er jo ikke så vandt til det, så de blir nok helt sikkert litt forfjamset. 

Anonymkode: 5752c...cd0

Les de andre kommentarene her inne. Det er tydeligvis galt å være naturlig og faktisk si hva man ønsker

Skrevet

Det finnes ingenting naturlig ved å gå bort til fremmede å opptre intimiderende. Det er trakassering.
Det finnes ingen jeg møter på butikken eller i parken som jeg er interessert i å pule eller gå på stevnemøter med. Alle slike henvendelser er uønsket støy.

Noe anna er jo om du lever livet ditt slik at du rent faktisk blir kjent med andre folk, og kan spørre "Kanskje vi kunne tatt en kaffe en dag, bare du og jeg?" - I de tilfellene man visste at den andre var enslig, og man følte på en bra kjemi. Folkeskikk er slett ikke umoderne.

• Liker 4
Skrevet
Andro skrev (27 minutter siden):

Det finnes ingenting naturlig ved å gå bort til fremmede å opptre intimiderende. Det er trakassering.
Det finnes ingen jeg møter på butikken eller i parken som jeg er interessert i å pule eller gå på stevnemøter med. Alle slike henvendelser er uønsket støy.

Noe anna er jo om du lever livet ditt slik at du rent faktisk blir kjent med andre folk, og kan spørre "Kanskje vi kunne tatt en kaffe en dag, bare du og jeg?" - I de tilfellene man visste at den andre var enslig, og man følte på en bra kjemi. Folkeskikk er slett ikke umoderne.

Hvem bestemmer hva som er folkeskikk og ikke? Tror du folk i steinalderen lot være å hilse på folk de ville ha sex med? Noen argumenterer mot sånne biologiske prosesser, men vi ser fremdeles at kvinner flest liker menn som er like høye eller høyere. Da må det være greit å følge biologien her 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvem bestemmer hva som er folkeskikk og ikke?

Hvertfall ikke du. Det du snakker om er trakassering og akseptabel sosial adferd. Er du autist så gå til en coach som kan hjelpe deg

Anonymkode: 1e908...b5c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hvem bestemmer hva som er folkeskikk og ikke?

De som føler seg plaget av frekkheten din.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvem bestemmer hva som er folkeskikk og ikke? Tror du folk i steinalderen lot være å hilse på folk de ville ha sex med? Noen argumenterer mot sånne biologiske prosesser, men vi ser fremdeles at kvinner flest liker menn som er like høye eller høyere. Da må det være greit å følge biologien her 

wow, du må være steingammel iom at du vet dette 😅

Anonymkode: e2dac...3aa

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Les de andre kommentarene her inne. Det er tydeligvis galt å være naturlig og faktisk si hva man ønsker

Hvis du ikke liker kulturen i Norge, finnes det andre land å sjekke i eller bo i. Men hvis du vil være her og sjekke nordmenn, skal du være heldig eller veldig sjarmerende for å lykkes med å bryte sosiale normer. 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du ikke liker kulturen i Norge, finnes det andre land å sjekke i eller bo i. Men hvis du vil være her og sjekke nordmenn, skal du være heldig eller veldig sjarmerende for å lykkes med å bryte sosiale normer. 

Ikke nødvendigvis. Hadde en studiekompis som hadde som sjekketeknikk å introdusere seg etterfulgt av spørsmålet "vil du pule?" Fikk selvfølgelig beskjed om nei 95% av gangene men det ble alltid noe på ham til slutt i løpet av en kveld. Er du ok med å bli avvist maaaaange ganger først så kan det funke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...