Gå til innhold

Hvordan liker du å kle deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er den personen som elsker treningstøy. Jeg kjøper bare klær som jeg synes er komfortabel å sitte og bevege seg i. 😆. Har fått høre det i utlandet. Har familie i utlandet, og de sier at treningsklær er til å trene i. 

Jeg liker å gå i sort bukse fra ichi. Jeg synes at den ser mer ut som et hverdagsplagg enn treningsbukse. Men mange sier at det er treningsbukse. Jeg liker å gå i ullgenser, og klær fra get inspired  :)

Tenkte å kjøpe noen nye klær. Og tankene ble å skaffe en fleecegenser eller fleecejakke fra get inspired, og da blir det vel innenfor sonen treningsklær igjen. 

Hvordan liker du å kle deg? 

Anonymkode: 96b6f...ad5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker å kle meg med løstsittende plagg som dekker armer og ben. Går heller ikke med utringning.

• Liker 2
Skrevet

Joggebukse og ullgenser. Kler meg etter komfort. 

Anonymkode: 8e0cb...e16

• Hjerte 1
Skrevet
Just now, Vixella said:

Jeg liker å kle meg med løstsittende plagg som dekker armer og ben. Går heller ikke med utringning.

Jeg gjør det samme det er nok derfor jeg kjøper for det meste fra sportsbutikker på nettet. 😆

Anonymkode: 96b6f...ad5

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ensfarget ullgenser og dongeribukse. Jeg gidder ikke pynte meg.

Endret av Honey Dew
  • Liker 2
Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Jeg kler meg hensiktsmessig og fint. Fint etter min egen smak. Dette gjelder alltid, og veldig generelt. Som mann trenger jeg ikke tenke så mye på dette. Kvinner vil uansett ikke få saker og ting trykt opp i ansiktet, de vil finne det selv. Og gjerne være den første, til å se noe andre ikke har sett. De kan oppdage ting du ikke var klar over selv også. Ting du ikke tenkte på. Derfor kler jeg meg slik jeg selv er komfortabel med, uten stress, uten baktanke, og lar andre vurdere meg slik de selv vil.

Endret av Paramount
Skrevet

Jeg elsker å gå i kjoler. Går med det året rundt, men med ull under om vinteren. 

Jeg skulle gjerne ha gått med smale bukser, topp/bluse, lekkert belte og åpen blazer eller skinnjakke. Jeg synes det er så mange flotte antrekk med den kombinasjonen. Men det blir bare ikke så lekkert på meg med min pærefasong. 

Anonymkode: e52d0...e13

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Liker å kle meg classy 💅

Endret av queenbii
  • Liker 1
Skrevet

Laget et aldri så lite Pinterest board men antrekk som ligner på det jeg går med til vanlig og som beskriver stilen min nokså bra. Det går mye i strikk, basics og fargene svart, grå, hvitt og beige går igjen. Som oftest går jeg med sølvsmykker. Utenpå bruker jeg som oftest blazer, ullkåpe, pusekåpe eller trenchkåpe. Har lyst til å bli flink til å gå med jeans, men synes det er så vanskelig å finne en som sitter fint på meg.

1519911201_2023-02-2616_15_54.png

Skrevet

Liker å bruke kjoler. Alltid kjole når jeg er hjemme og hele dagen når det er varmt nok ute, Har nettopp kommet hjem fra utlandet der jeg bare brukte kjole i 2 uker.

Anonymkode: a8ba3...9f9

• Liker 1
Skrevet

Aller helst liker jeg å kle meg i joggebukse og en sliten myk genser😊

MEN kler meg i kjole eller jeans og genser/bluse når jeg skal på jobb eller andre ting utenfor huset😅

• Liker 1
Skrevet

Det varierer litt etter vær og anledning, men bruker litt jeans, og litt andre typer bukser. Andre ganger blir det kjoler og skjørt. Bruker t-skjorter/topp til bukser og skjørt. Gjerne med cardigan til eller genser. Glad i strikkede plagg. Liker kontraster mellom røft og feminint. Lite høye hæler og liker best boots/støvletter i ulike varianter.

Hjemme kan jeg gå i tights og en genser om jeg bare skal være hjemme. Eier ingen joggebukser så det er mitt slaskeantrekk.

Jeg liker farger som grønn, blå, rød, orange og dype farger. Synes ikke at jeg kler lyse farger noe særlig. Litt mønster, men jeg er kresen på mønster.

Jeg skulle gjerne gått enda penere kledd med kåper og kjoler/skjørt oftere, men her jeg bor er det mye vær så må ha på vinterparkas eller regnkåpe når det er mildere. I tillegg så hater jeg å fryse og/eller bli våt.

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg er skikkelig kjedelig i klesstilen og standard antrekk på meg er sorte jeans og sort høyhalset topp. Hvis det er selskapene begivenheter pimper jeg opp skoene, smykkene og jakka. 

Anonymkode: 95a49...412

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er bare hjemme pga sykdom. Går i løstsittende yogabukser, og varierer mellom tettsittende og litt løsere topper. Men bruker nesten alltid bukse og genser. 

Når jeg en sjelden gang er ute er det jeans og genser. 

Anonymkode: ada9a...040

Skrevet

Jeg kler meg klassisk pent, enkelt og i gode materialer. Silkebluser er mitt favorittplagg året rundt. Når det er kjølig, går det ellers mye i kasjmirgensere og -cardigans, ullbukser med legg/press, innimellom ullskjørt eller ullkjoler. Når det er varmt i været, bruker jeg kjoler i lin eller silke, linbukser, linskjørt, topper i lin eller silke og lette bomullsgensere. I overgangsvær bruker jeg stort sett kordbukser på underkroppen og hva som helst på toppen. De fleste plaggene mine er ensfarget, men jeg er veldig glad i forskjellige strukturer. De fleste skoene mine har skinnsåler. Det er litt praktisk noen ganger, men jeg trives best med det.

Hjemme kler jeg meg betydelig daffere enn når jeg er ute blant mennesker, men alltid i like gode materialer som ellers. Treningstøy og joggesko og sånt noe bruker jeg aldri dersom jeg ikke trener eller går tur.

Anonymkode: fe945...61f

Skrevet

Jeg liker små sære detaljer i antrekkene. Jeg har 46 strømpebukser men bare to svarte ordinære og en nude, ellers er de andre fargede eller med mønster. Jeg har og går en del i kjoler både sommer og vinter men jeg føler meg like feminin i dressbukser og skjorte som kjoler, og egentlig er jeg kanskje mer glad i skjørt enn kjoler. Jeg har aldri kedd meg med tanke på at jeg skal toppe "sexy barometeret". Jeg er ikke fan av å fryse og kan fint kle meg mer komfortabelt på bekostning av vakkert/fint/sexy. Jeg gjorde meg ferdig med å fryse og være våt og kald fordi jeg måtte følge moten/eller andre rare trender da jeg var ferdig med ungdomsskolen. Jeg er fargeglad og er ikke redd for hverken farger eller mønster. Er ikke sååå ofte jeg har på meg høye hæler ennda jeg er ganske liten men jeg trives ikke med det i hverdagen, men et og annet par har jeg, men ellers er det både sneakers, ballerinasko, boots.. Har klasiske ullkåper og skinnjakker og trives godt i begge deler. Hjemme er jeg glad i pysj buksen eller yoga buksen uten spesielt skam for det heller, sånn er det bare 😁 Særboer har også hund så når vi er sammen blir det en del typiske friluftsklær da vi er glade i turlivet.

• Liker 1
Skrevet

Beste som finnes er en stor collegegenser eller hettegenser, og joggebukse, og myke gode bomullsokker. Nest etter dette er tracksuit. Alt annet er stivt og mer eller mindre ukomfortabelt, som vi mennesker innbiller oss ser veldig mye penere ut, fordi vi skal putte alt og alle inn i små båser med merkelapper på…

Anonymkode: 96790...cf7

Skrevet

Jeg følger ikke en bestemt stil,jeg har min egen🙈

Liker best skinny,stretchy jeans med en tilsittende langermet topp og eller en strikkejakke eller strikkegenser over🤗

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Paramount skrev (På 26.2.2023 den 0.52):

Jeg kler meg hensiktsmessig og fint. Fint etter min egen smak. Dette gjelder alltid, og veldig generelt. Som mann trenger jeg ikke tenke så mye på dette. Kvinner vil uansett ikke få saker og ting trykt opp i ansiktet, de vil finne det selv. Og gjerne være den første, til å se noe andre ikke har sett. De kan oppdage ting du ikke var klar over selv også. Ting du ikke tenkte på. Derfor kler jeg meg slik jeg selv er komfortabel med, uten stress, uten baktanke, og lar andre vurdere meg slik de selv vil.

Når det gjelder å oppdage selve mannen vil vi gjerne ha det helt for oss selv. Når det gjelder kroppen, og særlig om den er pen liker vi dette nesten like godt som mannen. Vi bare liker å lure oss selv til å tro det motsatte. 

Du ser jo ut til å være opptatt av hva kvinner ser bra ut i, hvorfor ikke gi oss det samme tilbake? 

Anonymkode: cf451...686

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Når det gjelder å oppdage selve mannen vil vi gjerne ha det helt for oss selv. Når det gjelder kroppen, og særlig om den er pen liker vi dette nesten like godt som mannen. Vi bare liker å lure oss selv til å tro det motsatte. 

Du ser jo ut til å være opptatt av hva kvinner ser bra ut i, hvorfor ikke gi oss det samme tilbake? 

Anonymkode: cf451...686

Kult:

NINTCHDBPICT000625074335.jpg?strip=all&w

1_Jose-Mourinho.jpg

asos-mw-dd-article-stylish-footballers-0

depositphotos_235047652-stock-photo-form

SergioRamos.jpg?strip=all&lossy=1&ssl=1

7B-gZNgKiz2iaZFbEys7_GeAzYSHHiXLUAhNvwHM

Endret av Paramount

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...