AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Jeg har en mobil til jobb og en privat. Jeg vet at det er mulig å legge to sim-kort i en mobil. Er det da mulig å koble ut sim-kortet fra jobb når jeg har fri? Uten å plukke fra hverandre telefonen? Slitsomt med to telefoner å forholde seg til på jobb hvor jeg også må bruke en 3 telefon. Anonymkode: 29895...5ec
Wednesday Addams Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Det er ikke mulig på iPhone såvidt meg bekjent.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Du får kun enkelte Android med mulighet for to simkort. Men, om du kan unnvære mobildata på ene simkortet, kan det være greit. Skjønner heller ikke hvorfor du ikke bruker privarnr som arbeidsgiver kan portere, så har du ”fri” tlf. Det er såvidt det lønner seg også. Har selv 5GB data pr mnd med rollover. Duger i massevis. Anonymkode: e0248...2f6
Titania Skrevet 27. februar 2023 #4 Skrevet 27. februar 2023 Har du en nyere iphone (husker ikke helt hvor de startet), så kan du ha et fysisk simkort og et e-sim i telefonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå