Gå til innhold

Er en alminnelig slank og pen kvinne midt i førtiårene uaktuell

Anbefalte innlegg

Skrevet

som sexpartner for dere menn som er ca ti år yngre? Og isåfall hvilken plattform bør dama oppsøke?

Anonymkode: a1526...26f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

som sexpartner for dere menn som er ca ti år yngre? Og isåfall hvilken plattform bør dama oppsøke?

Hvis hun er aktuell da?

Skrevet

For et rart spørsmål 

• Liker 1
Skrevet
Rotehodet skrev (30 minutter siden):

For et rart spørsmål 

Hvorfor?

Skrevet

En elsker og uten forpliktelser, burde ikke være et problem. Tinder blir nevnt og det er et ok sted, for der legger du inn ønsket alder.

Lykke til!

Anonymkode: d1eef...ad4

Skrevet

Selvfølgelig er du ikke uaktuell.

Men her inne er det bare menn som ikke får noen damer.  Så får du svar fra menn, vil de si du ikke er aktuell.

Menn kan du finne overalt. Tinder, byen, sosiale medier, kollegaer ect. 

Selv har jeg som kvinne aldri rørt en mann eldre enn meg :)

Anonymkode: 1d96f...1ca

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker said:

Ti? Hvorfor ikke 20?

Anonymkode: d15a5...d6f

Skrevet

Finner du deg ikke noen rundt egen alder? 

Anonymkode: a1538...f74

Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innlegg. Elaine Marley, mod.

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Hallo, alle har yngre menn, også som forhold. Selvsagt kan du det ❤️ 

Skrevet

Som partner er nok ei på rundt 45 uaktuell for de fleste menn i 35 års alderen, men som sexpartner stiller det seg noe annerledes og markedet er noe større. Men i utgangspunktet er ikke 45 år gamle damer så attraktive for 10 år yngre menn, det finnes derimot damer som tar seg bra ut på samme måte som man kan si at noen menn er mer desperat enn andre (og tar det de får).

Skrevet

Jeg er 43 og matcher hele tiden med menn på Tinder med menn rundt 26-33. Men jeg foretar meg ikke så mye ift dem siden jeg ser etter en jevnaldrende.

Anonymkode: cc7a2...37d

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

ja vi som er langt oppi 50 åra og lubben får jo også mye tilbud fra menn helt ned i 27 års alderen så der er alder ingen hindring. Kjør på det er en hel buffet der ute i yngre vakre menn å velge i for å kose seg med. 

Anonymkode: c68ff...eba

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Finner du deg ikke noen rundt egen alder? 

Anonymkode: a1538...f74

de er ikke kjekke og sexye lengre. Hilsen kvinne 50+ Hvorfor velge det når det er så mye mer yngre og lekkert og velge i? 

• Liker 1
Skrevet
On 2/25/2023 at 5:11 PM, AnonymBruker said:

For min del helt uaktuelt. Og å bruke slank som betegnelse sier meg heller ingenting. Slank trenger ikke være positivt. Det kan være det samme som både tynnfeit, uten former eller med påbegynt pæreform.

Anonymkode: 9929f...0bb

Skrevet

Ikke noe problem 😊 jeg fikk tilbud fra «menn» ned til 19-års alderen som nesten 40-åring. Forholdsmessig så datet jeg fint menn på 30 hvorav flere ville ha et forhold. Sexmessig er det altså ikke en utfordring (uansett om du er tynn eller ikke). 

Skrevet

Som sexpartner for ti år yngre (og enda yngre) menn er det nok svært, svært gode muligheter, og en finner nok kandidater på alt fra "sjekkeapper" til "sexsider". 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

de er ikke kjekke og sexye lengre. Hilsen kvinne 50+ Hvorfor velge det når det er så mye mer yngre og lekkert og velge i? 

Du velger yngre av egen umodenhet i alle fall, det er ikke normalt at damer på din alder ser mot langt yngre og mer umoden, men din egen umodenhet kan i så fall forklare hvorfor du går mot strømmen.

Skrevet
Made4u skrev (8 minutter siden):

Du velger yngre av egen umodenhet i alle fall, det er ikke normalt at damer på din alder ser mot langt yngre og mer umoden, men din egen umodenhet kan i så fall forklare hvorfor du går mot strømmen.

Ikke bit på.

Skrevet
herzeleid skrev (1 time siden):

Ikke bit på.

Sant det jeg skreiv da, det er ingen normalitet i at kvinner i 50-årene velger langt yngre (og mer umodne) menn. At hun ukritisk vil ha det sier jo noe om henne, begrunnelsen hun gir er jo også overfladisk og baserer seg på utseendet heller enn personlighet (det overrasker meg ikke at noen som er umodne selv trekker frem slike kriterier).

Hvorfor ei i 50-årene skal finne seg en langt yngre mann, og forvente at det forholdet skal skulle vare, noe oddsene er lave for at det skal gjøre. Det er rett og slett direkte umodent og det jeg skriver som svar her argumenterer for nettopp det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...