AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 og oppleve å få mindre oppmerksomhet i førtiårene, selv om man holder seg godt, enn å aldri ha vært attraktiv og fått mye oppmerksomhet? Anonymkode: 3c5a4...2ba
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Nå er jeg ikke 40 enda, men nærmer meg med stormskritt. Og nei det er ikke værre! Har i hvert fall ikke gått ned i "markedsverdi" med årene. Muligens har det bare gått oppover. Anonymkode: 113fa...736 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Jeg vet ikke hvor lett det blir å svare på det, men jeg var veldig attraktiv som ung, og er for så vidt fortsatt attraktiv, men det har bikket fra "generelt attraktiv" til "attraktiv for alderen" nå som jeg straks er 40. Jeg var veldig bevisst på at jeg var pen helt fra jeg var 20 omtrent, og det har jeg nytt godt av med alle godene som følger med et godt utseende. Samtidig har jeg vært bevisst flyktigheten av ungdommelig skjønnhet, og passet på å ta en god utdanning, dyrke hobbyer og sosiale relasjoner, samt å jobbe med selvutvikling for å ha noe å falle tilbake på når alderen tar meg. Nå lever jeg godt med at ting henger litt mer og linjene begynner å synes, men jeg spiser sunt og trener og det hjelper jo. Jeg er takknemlig for godene som utseendet mitt har gitt meg, men stresser ikke med å bli gammel. Jeg har et rikt og givende liv med familie og jobb, og føler jeg kan gå videre til neste kapittel nå. ❤️ Anonymkode: 1ca25...7d7 6
DominantHr Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Det tror jeg du har helt rett i. Man får mye gratis med et pent ytre. Det kan imidlertid, i en del tilfeller, medføre at man ikke får trent på sosiale ferdigheter. Har man et mer "normalt" utseende, så vil man kompensere. Det kan være seg en godt trent kropp eller man lærer seg å smile, le, lytte, ha en mimikk, dvs utstråle en varme. "Varme" er sexy, uavhengig av alder. En pen fasade forfaller. 3 1
Rosakatt Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 (endret) Det er jo bedre å ha hatt det godt en stund, enn å aldri ha hatt det, vil jeg si. Ikke at man må ha det godt om man er attraktiv, eller må ha det ille om man ikke er det. Men goder opplevd er jo ikke dumt, selv om man kan ende opp med å leve uten dem senere Værre at hele livet blir traudig, og man får et dårlig forhold til selvet, og blir behandlet verre av omgivelsene. Bedre å ta den sorgen senere også, istedenfor på tidspunktet det forventes mest utvikling. Når det kommer til utdanning, arbeidslivet, det sosiale, det å få barn, gifte seg gjør man kanskje også. Men man må ikke være fin for de tingene da, men det hjelper nok Endret 25. februar 2023 av Rosakatt 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Nå er jeg ikke 40 enda, men nærmer meg med stormskritt. Og nei det er ikke værre! Har i hvert fall ikke gått ned i "markedsverdi" med årene. Muligens har det bare gått oppover. Anonymkode: 113fa...736 Forskjell på å være i 30-årene til 40-årene. Var på mitt mest attraktive i 30-årene, men skjedde noe da jeg ble 42 😅 Anonymkode: 22cb5...afa 1
NiceOrNothing Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): og oppleve å få mindre oppmerksomhet i førtiårene, selv om man holder seg godt, enn å aldri ha vært attraktiv og fått mye oppmerksomhet? Anonymkode: 3c5a4...2ba Nei, det er deilig og befriende ☺️. Vet ikke hvordan det er å ikke ha fått mye oppmerksomhet , men for meg høres det fredelig ut . Særlig ang å slippe oppmerksomhet fra de man overhodet ikke liker 😆 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Jeg har vel alltid vært nokså gjennomsnittlig så kan ikke si jeg merker så mye forskjell. Men begynner generelt å bli lei av dette utseende fokuset som om alt det en kvinne kan tilby er det. Anonymkode: d7576...937 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): og oppleve å få mindre oppmerksomhet i førtiårene, selv om man holder seg godt, enn å aldri ha vært attraktiv og fått mye oppmerksomhet? Anonymkode: 3c5a4...2ba Jeg har aldri vært fin og ja, det er en sorg. Skulle gjerne ha opplevd å føle meg fin, føle meg verdt noe. Å være pen er en av de aller viktigste egenskapene som folk liker og tiltrekkes av. Anonymkode: 6f984...9ab 2 4
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): og oppleve å få mindre oppmerksomhet i førtiårene, selv om man holder seg godt, enn å aldri ha vært attraktiv og fått mye oppmerksomhet? Anonymkode: 3c5a4...2ba Om man er pen og holder seg godt får man fortsatt mye oppmerksomhet i 40-årene altså.. Anonymkode: 95126...251 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forskjell på å være i 30-årene til 40-årene. Var på mitt mest attraktive i 30-årene, men skjedde noe da jeg ble 42 😅 Anonymkode: 22cb5...afa Hehe, ja det kan nok godt hende. Men, om jeg følger min mor og søster genetisk så, tror jeg det skal gå greit. Men, jeg er jo bevist, kanskje mer enn hva de noen gang har vært 🙈 Spiser sunt, tar vare på hud, hår og holder meg aktiv. Humør, god energi, livsglede og gnist har jeg massevis av. Så jeg satser på at jeg vil overgå både min mor og søster. Og de klarer seg bra Anonymkode: 113fa...736
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 18.18): Jeg har aldri vært fin og ja, det er en sorg. Skulle gjerne ha opplevd å føle meg fin, føle meg verdt noe. Å være pen er en av de aller viktigste egenskapene som folk liker og tiltrekkes av. Anonymkode: 6f984...9ab Jeg har alltid vært oppfattet som pen. Hadde mange guttevenner og få jentevenner som ung. Etterhvert som guttevenner fikk seg damer og ble gift, er det ikke så naturlig å opprettholde et NÆRT vennskap med dem. Jentene sier at jeg alltid har vært "den pene" og de har vært misunnelige på meg og trekt seg unna.. Mange menn har flydd etter meg, jeg har trodd det har vært fordi de liker meg, men de har jo ikke villet blitt ordentlig kjent med meg, personlighetsmessig. Jeg er så sexy, sier mannen min hele tiden. Pule pule pule. Sliter også sosialt på jobb, med jenter. Skjønner ikke hva det er. Mannfolk derimot, de kommer jeg godt overens med. Så jeg vetafaen jeg. Ville heller hatt en finere personlighet enn å bli dømt etter utseendet. Anonymkode: 75d32...f01
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #13 Skrevet 27. februar 2023 I tenårene fikk jeg høre at jeg var stygg. I tyveårene fikk jeg kun oppmerksomhet på byen etter stengetid fra desperate menn,og nå i trettiårene lever jeg i sølibat. Anonymkode: fc712...869
mannfolket Skrevet 27. februar 2023 #14 Skrevet 27. februar 2023 On 2/25/2023 at 5:25 PM, AnonymBruker said: Nå er jeg ikke 40 enda, men nærmer meg med stormskritt. Og nei det er ikke værre! Har i hvert fall ikke gått ned i "markedsverdi" med årene. Muligens har det bare gått oppover. Anonymkode: 113fa...736 Ja, jeg tenker at det er en logikk her.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #15 Skrevet 27. februar 2023 Jeg er bare 29 men etter jeg ble mamma har jeg gitt mer fan i utseendet mitt og det er helt ærlig sykt deilig Anonymkode: 07686...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #16 Skrevet 27. februar 2023 On 2/25/2023 at 5:25 PM, AnonymBruker said: Nå er jeg ikke 40 enda, men nærmer meg med stormskritt. Og nei det er ikke værre! Har i hvert fall ikke gått ned i "markedsverdi" med årene. Muligens har det bare gått oppover. Anonymkode: 113fa...736 Da er jo ikke tråden myntet på deg, skrytepave. Anonymkode: aef16...ee6 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #17 Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 17.07): og oppleve å få mindre oppmerksomhet i førtiårene, selv om man holder seg godt, enn å aldri ha vært attraktiv og fått mye oppmerksomhet? Anonymkode: 3c5a4...2ba Nei. Elsker det å få mindre oppmerksomhet. Har aldri likt å få oppmerksomhet pga det ytre. Mye hyggeligere om folk heller ønsker å bli kjent på ordentlig Anonymkode: 5bbdf...edd
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #18 Skrevet 28. februar 2023 Var pen og ettertraktet til jeg ble 45 da ting begynte å eldes. Anonymkode: 89111...ccf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #19 Skrevet 28. februar 2023 On 2/25/2023 at 5:55 PM, DominantHr said: Det tror jeg du har helt rett i. Man får mye gratis med et pent ytre. Det kan imidlertid, i en del tilfeller, medføre at man ikke får trent på sosiale ferdigheter. Har man et mer "normalt" utseende, så vil man kompensere. Det kan være seg en godt trent kropp eller man lærer seg å smile, le, lytte, ha en mimikk, dvs utstråle en varme. "Varme" er sexy, uavhengig av alder. En pen fasade forfaller. Det der er bare vås. De mest sosiale oppegående folka er som regel også blant de middels attraktive og oppover. De mest sosialt avstumpede er gjerne de som heller ikke har utseende med seg eller av en eller annen grunn har valgt å være mindre attraktiv. Anonymkode: dd733...47e
MuffinStud Skrevet 1. mars 2023 #20 Skrevet 1. mars 2023 Du har vel samme spekteret introvert og ekstrovert som resten av befolkningen. Så med litt fordommer kan du få begge deler til å passe med den delen av virkeligheten du velger å fokusere på. Attraktive mennesker blir mer synlige. Så er det vel opp til deg selv om du legger mest merke til den stille og pene hvis brorparten av sosial trening handler om å avvise. Eller om du legger mest merke til den attraktive og ekstroverte som er sosial og fant til å få positiv respons i en selvforsterkende sirkel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå