Gå til innhold

Kropp og penis?

Gjest Kropp og penis?

Fremhevede innlegg

Gjest Kropp og penis?
Skrevet

:danse:

Hva mener om at kroppsfasong på menn og størrelsen på penis?

Mange tror at store menn har stor penis?

De med stor krum nese har større penis dess mer krummet nesten er? o.s.v.

Jeg har erfart at menn som har senete musklatur og har store synlige blodårer og er bredskuldret og litt krum stor nese har størst penis? :blunke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Betty Boop
Skrevet
:danse:

Hva mener om at kroppsfasong på menn og størrelsen på penis?

Mange tror at store menn har stor penis?

De med stor krum nese har større penis dess mer krummet nesten er? o.s.v.

Jeg har erfart at menn som har senete musklatur og har store synlige blodårer og er bredskuldret og litt krum stor nese har størst penis? :blunke:

:grine2: Beskriver du deg selv nå eller?

Disse fordommene har blitt tatt opp i blandet selskap hos mine venner og. Såvidt jeg husker var det flere ting som skulle tyde på stort utstyr.

*Store føtter.

*Store hender.

*Stor nese.

*Store ører.

Åja, må ikke glemme, utstående øyne skulle tyde på sterk sexdrift.

For noe tull! Og hva er grunnen til det overdrevne fokuset på at den skal være så stor? Det er i allefall ikke noe estetisk syn når den er overdimensjonert.

Skrevet

Trådstarter her:Jeg beskriver slettes ikke meg selv :sjokk:

Jeg er kvinne på 1,60 og har slettes ikke penis :hoho:

Men har hatt mange menn siden jeg er 45 år.

Skrevet

Jeg har hørt at de med best gener og størst peniser er de med synlige blodårer/sener, atletiske, bredskuldret, markerte neser (ikke store, men rette, markerte og pene), og markerte vakre trekk - er de beste elskerne og de med størst utstyr! Disse er da alle over 175 cm når de er menn.

:)

Gjest Bellatrix
Skrevet
Disse er da alle over 175 cm når de er menn.

:)

Vil tro de er menn hvis de har penis, ja. ;)

Skrevet
Vil tro de er menn hvis de har penis, ja. ;)

I betydning "ikke samme høydekrav til jenter, hvis vi hadde snakket med dem". :)

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

Min erfaring er at relativt gjennomtrente menn på 187 centimeter med kort hår og firkantlegger er temmelig gjennomsnittlig utstyrt.

Skrevet
Min erfaring er at relativt gjennomtrente menn på 187 centimeter med kort hår og firkantlegger er temmelig gjennomsnittlig utstyrt.

Ja, det begynner vel å bli en del erfaringer opp gjennnom årene med denne gruppen?

Gjest barne- og familiemedister
Skrevet

You bet, bare spør høyrehånden min!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Trådstarter her:Jeg beskriver slettes ikke meg selv

Jeg er kvinne på 1,60 og har slettes ikke penis

Men har hatt mange menn siden jeg er 45 år.

Quote trådstarter

Beklager, my mistake.

You bet, bare spør høyrehånden min!

:ler:

Skrevet

Jeg har erfart at store menn har små peniser jeg.....

Var sammen med en temmelig høy og kraftig bygd (ikke tykk) kar en stund, og fikk skikkeli sjokk da vi hoppet til køys.... :overrasket:

Skrevet

om han var kraftig bygd da, så var han sikkert ikke senete da.

Skrevet

Menn som kan bevege ørene sine har størst penis.

Gjest John Holmes
Skrevet

Det eneste som er bevist ang. penisstørrelse er at Afrikanere har gjennomsnittlig lengere utstyr enn europere, som igjen har lengere enn asiatere.

Det er også bevist at menn med lite hår er mer virile enn de med mye hår. Årsaken er at de har større testosteronnivå. En ulempe (botsett fra at de blir skalla før) er at de har større sjanse for å være utro.

Bortsett fra disse to punktene er det ikke vitenskapelig bevist noe som helst angående penisstørrelse.

Skrevet

:tristbla: Har møtt en fyr med pittesmå hender og under middels kroppslengd. Han har den desidert største på ca 20 cm...

Ble en gang sjekka opp av en kåt ,men dårlig utstyrt og bortimot konstant myk mann på ca. 2 meter. Trodde han var den boaen,gitt. Og kraftig og sterk var han også. Men nei----lite moro der i gården. Han jobbet som en bryggesjauer, og jeg som en iskremsmaker---men det skjedde lite store ting. Pinlig for begge.

Ba han ta vitaminer

Skrevet

eksen min var 1,55cm høy og hadde en 22 cm lang penis

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Jøss, han hadde en penis som var 14.666666667 ganger større enn han selv. Må vær vanskelig.

Gjest Tykkogtynn
Skrevet

Det må vært litt av et syn, en så stor penis på en "liten" mann. En 22 cm penis virker jeg også mye større på en mann som er 1.55 m høy (tipper jeg det skal være :forvirret: ) enn for eksempel på en mann som er 1.90

Det med kroppen er det nok mange menn som ikke tenker på. Blir man overvektig så virker en penis mye mindre under en stor rund mage enn en som er slank/tynn, selv om størrelsen på penisen er like stor.

Jeg tror nok at for at det skal være hold i en statistikk, så må den innholde flere tusen målinger. Den eneste statistikken som jeg vet om er et par amerikanske(R.Blake) som påviste at det var en forskjell på størrelsen mellom raser og at penisen til afrikaner i Egypt og Sudan i snitt var på 20 cm :sjarmor: , i Norge er vel gjennomsnittet ca 14,5 cm :tristbla: .

Gjest Gjest_Dorthe_*
Skrevet

Den eksen på 1.55 m,.... var han tilfeldigvis pygme? Pygmeer er godt utstyrt nedentil. Men å ligge med Gollum,det blir litt rart....

Gjest Gjest_Liss_*
Skrevet

Jeg er 150cm høy og får inn en dildo på 23 cm. Ikke noe problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...