Gå til innhold

Tviler så voldsomt på barnefar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har barn sammen og er skilt. Ene barnet er 3 år, det andre er 1 år. Han har fått trumfet igjennom samvær med barna noen timer i helgene. Da er han helt alene med de.

Eldste viser ingen glede ved å se far, minste virker rett og slett livredd så for han ser far. Klamrer seg til meg og hylskriker. Vil ikke sitte i barnesetet og er helt febrilsk. 
Jeg har forsøkt å snakke med 3 åringen om det var gøy hos pappa eller hva de har gjort osv. Han viser liten interesse av å snakke om dette, så da presser jeg heller ikke på.

Barnefar har ett sinneproblem, derfor jeg tilslutt gikk fra han. Han har også vist irritasjon overfor minste allerede fra fødselen. Klarte ikke han å roe babyen, så ble han forbannet og overlot til meg. Bæsjebleier og gulp gjorde han tydelig irritert og nektet å ha med det å gjøre.

Jeg trur ikke barna har det bra hos han, men han sier de stortrives.

Er det noen utstyr jeg kan kjøpe og feks feste i en bamse eller likende som tar opp lyd da de er hos han? Jeg vet det ikke kan brukes mot han, men jeg vil bare finne ut hva som foregår som gjør at minste er så redd han. Samtidig finne ut hvorfor 3 åringen aldri viser glede over å se han.

Jeg har meldt han til BV og vi hadde flere møter sammen. Da er han verdens hyggeligste person og roser seg selv opp i skyene. Han er tatt i flere løgner av BV, men de anser han som en svært god pappa fordi han klarer å manipulere de til tross for løgner som BV selv har avslørt.

Til dere som lurer på hvorfor jeg fikk 2 barn med han, så kan jeg opplyse at denne væremåten hans endret seg halvveis i siste graviditet og da var det for sent for abort. Begge barna var ønsket av begge to.

Anonymkode: 3972b...f8f

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen konkrete råd, men vil si at jeg forstår uroen din, og at dette høres skremmende ut.

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (14 minutter siden):

Har ingen konkrete råd, men vil si at jeg forstår uroen din, og at dette høres skremmende ut.

Det er helt forferdelig. Jeg føler jeg ødelegger barna mine ved å tvinge de i bilen til far. Hjelper ikke om jeg kjører de til far heller. Da må begge bæres inn til han og minste bare hylskriker. Eldste må jeg dra etter meg inn.

Anonymkode: 3972b...f8f

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...