AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 28 år og fortsatt singel, men dating har blusset opp til skys. Et hav med menn, høye antall sexpartnere etc. Fortsatt uten fast forhold og tenker jeg at kunne kanskje prøve noe nytt. Vet det er imot samfunnets ønske om at yngre kvinner dater eldre menn, men har truffet et på 34 og han virker spennende, har alltid datet menn like gamle eller noen par år yngre enn meg. Ja samfunnet kommer til å hate meg for det, men hva med min egen ansvar å være lykkelig? må si at jeg kan ikke gi mer blaffen denne gangen. hva synes dere? er det vært at jeg blir kansellert fra samfunnet og hatet pga han? Anonymkode: fcd92...9fa
Pillarguri Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Du må virkelig ta en runde med deg selv hvis du omtaler 34 år gamle menn som eldre. Det er en mann i sin aller beste alder og sannsynligvis er han ferdig med alle dumme påfunn som unge gutter har. 6 års aldersforskjell fungerer helt utmerket. 6 7
I Grosny Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): 28 år og fortsatt singel, men dating har blusset opp til skys. Et hav med menn, høye antall sexpartnere etc. Fortsatt uten fast forhold og tenker jeg at kunne kanskje prøve noe nytt. Vet det er imot samfunnets ønske om at yngre kvinner dater eldre menn, men har truffet et på 34 og han virker spennende, har alltid datet menn like gamle eller noen par år yngre enn meg. Ja samfunnet kommer til å hate meg for det, men hva med min egen ansvar å være lykkelig? må si at jeg kan ikke gi mer blaffen denne gangen. hva synes dere? er det vært at jeg blir kansellert fra samfunnet og hatet pga han? Anonymkode: fcd92...9fa Dette går helt fint dersom han oppfører seg som om du er jevnaldrende og ikke ungen hans. Stikkord: Gjensidig respekt. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Ja. Generelt smartere å gå opp 6 år enn å gå litt ned i alder. Mer vanlig er det også. Ikke noe samfunnet ser ned på. Samfunnet kunne ikke brydd seg mindre om at du går opp så lite i alder. Anonymkode: 745ae...df2 1 1
exictence Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja. Generelt smartere å gå opp 6 år enn å gå litt ned i alder. Mer vanlig er det også. Ikke noe samfunnet ser ned på. Samfunnet kunne ikke brydd seg mindre om at du går opp så lite i alder. Anonymkode: 745ae...df2 Hvorfor tenker du at det er smartere for en kvinne å gå opp i alder på menn? 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 Nei, dette blir for drøyt. I den alderen henger ballene nede i knehøyde og du kommer til å tilbringe helgene på bingo med gamlingen. Han har garantert en yndlingsstol med dyp grop i som ræva passer perfekt i, og der sitter han og løser kryssord hver kveld med gebisset ved siden av i et vannglass. Usexy! Finn deg heller en spretten 26-åring. Anonymkode: df4a4...a28 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 PLuss på 20 år til. Anonymkode: 49182...816
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 TROLL. Hallo folkens... Anonymkode: ad194...8ee 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 Kansellert og hatet gitt... Lær deg forskjell på vært og verdt, så skal det nok gå deg bra her i livet. Anonymkode: 88f59...5cd 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #12 Skrevet 25. februar 2023 Jeg er dame på 38 og ser på menn mellom 44-48 som «unghingster». Men det er meg da.. Anonymkode: fb1df...cad 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #13 Skrevet 25. februar 2023 7 minutter siden, exictence said: Hvorfor tenker du at det er smartere for en kvinne å gå opp i alder på menn? Generelt så setter menn høyere pris på yngre kvinner. De ligger inn litt mer "effort" og vil i høyere grad være interessert i et seriøst forhold. Anonymkode: 745ae...df2 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 man er ikke gammel, før man skjelver på hendene og selv da er det noen kvinner som synes slike hender er deilige på de rette stedene. Modnes man som vin og ikke melk, så er alder bare positivt. Anonymkode: 10fe8...da5
Crazydoglady Skrevet 25. februar 2023 #15 Skrevet 25. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (47 minutter siden): 28 år og fortsatt singel, men dating har blusset opp til skys. Et hav med menn, høye antall sexpartnere etc. Fortsatt uten fast forhold og tenker jeg at kunne kanskje prøve noe nytt. Vet det er imot samfunnets ønske om at yngre kvinner dater eldre menn, men har truffet et på 34 og han virker spennende, har alltid datet menn like gamle eller noen par år yngre enn meg. Ja samfunnet kommer til å hate meg for det, men hva med min egen ansvar å være lykkelig? må si at jeg kan ikke gi mer blaffen denne gangen. hva synes dere? er det vært at jeg blir kansellert fra samfunnet og hatet pga han? Anonymkode: fcd92...9fa Herlighet, yngre kvinner og eldre menn er jo normen i samfunnet (altså ikke ekstrem aldersforskjell , men at mannen er noen år eldre enn damen) 🙈 dessuten, 28 og 34 kan jo knapt klassifiseres som yngre/eldre 😂 man dater vell de man synes man klaffer med, så virker han som en bra fyr, kjør på 🤷 Endret 25. februar 2023 av Crazydoglady 1 2
Crazydoglady Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 exictence skrev (16 minutter siden): Hvorfor tenker du at det er smartere for en kvinne å gå opp i alder på menn? Fordi menn generelt sett er mer umodne for alderen enn kvinner. Ihvertfall tidlig i livet. Jevner seg sikkert ut etterhvert
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17 Skrevet 25. februar 2023 Ikke la deg skremme av incelene. Det er flere menn enn kvinner, og du skal ikke bekymre deg for å ikke få kapra en mann. Det gjør du, det er du som setter premissene der, det er kvinners marked, selv i alderen 50 +. Tror seks år kan funke så vidt det er nå, men ikke bra om 20 år. Anonymkode: 04ae3...dd8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 😅 Du er 28 og han 34 ? Dere er på samme alder !.. Anonymkode: f8bad...fdd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå